جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

ورود بی سابقه مسافران به استان اردبیل

تاریخ بروزرسانی :
۱۰ مرداد ۱۳۹۳

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۵/۱۰ – خبرگزاری آریا-همزمان با دور دوم سفرهای تابستانی و تعطیلات عید فطر، استان اردبیل شاهد تراکم بی سابقه گردشگران است.
به گزارش خبرگزاری آریا ،ورود مسافران به این استان به حدی است که ظرفیت همه مکان های اقامتی و خدمات گردشگری از جمله هتل ها و مسافرخانه ها و غذا خوری ها تکمیل شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی استان با بیان اینکه ما انتظار این حجم از مسافر را نداشتیم، گفت: در سه روز گذشته سیل سفرها به این استان سرازیر شده بطوریکه در برخی مناطق با مشکلاتی نظیر ترافیک، تردد و کمبود مراکز اقامتی مواجه بودیم.
یحیی نقی زاده افزود : ظرفیت همه ۲۰هزار تخت واحدهای اقامتی استان از جمله هتل ها و میهمانپذیرها تکمیل شده و از مدارس و خانه های استیجاری برای اسکان مسافران درخواست همکاری شده است.
صابر سپهری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز با بیان اینکه حضور فرهنگیان مسافر در استان در مقایسه با سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته, از پذیرش هشت هزار و ۵۰۰ نفر در قالب هزار و ۵۳۰خانواده در بیش از ۱۰۰ مدرسه تجهیز شده استان در روز عید فطر خبر داد و گفت: کثرت حضور مسافران به حدی بود که با همکاری فرمانداری اردبیل و هلال اهمر استان سالن های ورزشی امام خمینی (ره) ، شهدای دانش آموزی و تالارهای خانه معلم را نیز آماده و تحویل دادیم.
در این مدت سرعین بیشترین حجم مسافر را شاهد بوده است.
سرهنگ ظهیری فرمانده پلیس راه استان اردبیل هم از حجم سنگین ترافیک در این استان خبر داد و گفت: این حجم ترافیک در طول سال های گذشته بی نظیر بوده است.
وی افزود: محورهای ارتباطی از سمت اردبیل به شهرستان سرعین از جمله سه راهی سرعین و جاده ارجستان هم اکنون با ترافیک سنگین مواجه بوده ضمن اینکه ترافیک در داخل محدوده شهری سرعین نیز سنگین است و خودروها پشت سرهم و میلیمتری حرکت می کنند.

20140731140259878 ورود بی سابقه مسافران به استان اردبیل

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *