رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ مرداد ۱۳۹۳

« همه زمانی شدن» سفر به فراکسیون گردشگری می‌رود!

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۵/۱۶ – گروه گردشگری:‌ رئیس فراکسیون گردشگری مجلس از برگزاری نشست‌های ویژه با بخش خصوصی برای ارائه راهکارهای همه زمانی و همه مکانی کردن سفرها خبر داد.
جبار کوچکی‌نژاد به خبرنگار مهر گفت: در ایام تعطیلات عید فطر، مردم برای رفتن از تهران به رشت ۱۸ ساعت در ترافیک ماندند باید این موضوع بررسی شود.
اما متاسفانه سازمان میراث فرهنگی به حاشیه می‌رود این حاشیه‌ها از سال‌ها پیش در سازمان میراث فرهنگی وجود داشته و هنوز نیز ادامه دارد. باید سازمان میراث فرهنگی سیاست‌گذاری بهتری برای انجام سفر داشته باشد. وی درباره سفرهای تعطیلات عید فطر بیان کرد: وقتی حجم وسیعی از میهمانان وارد یک شهر می‌شوند باید بتوان از آنها به نحو احسن پذیرایی کرد نه آنکه آسیب ببینند. ولی عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها باعث شده تا مهمان‌نوازی ایرانیان در شهرها به ضدمیهمان تبدیل شود.
مانند اتفاقی که در ورودی مازندران به رشت افتاد و مردم برای ورود به این شهر ساعت‌ها این مسیر کوتاه را سپری کردند. بنابراین لازم است که این سفرها آسیب‌شناسی شود.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: سازمان میراث فرهنگی و متولی گردشگری باید بتواند پس از آسیب‌شناسی سفرها برای گردشگری سیاست‌گذاری کند و بخش‌هایی که دچار مشکل است را شناسایی و برای رفع آن هشدار دهد.
وی ادامه داد: در فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی قصد داریم تا نشست‌های تخصصی با مسوولان برگزار کنیم و از نظرات و راهکارهای فعالان بخش خصوصی مانند هتلداران و آژانس‌داران استفاده کنیم چون آنها نگاه‌های خوبی دارند که می‌توان به مسوولان انتقال داد.
به گزارش «دنیای‌اقتصاد»، هجوم بی‌سابقه مسافران به مقاصد گردشگری‌سنتی در تعطیلات هفته گذشته بار دیگر بسیاری را از مسوولان را به صرافت ساماندهی سفرها انداخته است.
توزیع تعطیلات در همه ایام سال موضوعی است که بیش از هرچیز توجه آنها را به خود جلب کرده است.

f57b4c6da3ee167aaf2252cc546ef6e3 « همه زمانی شدن» سفر به فراکسیون گردشگری می‌رود!

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *