جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هشدار به گردشگران با آغاز دور تازه ناآرامی‌ها در تایلند

تاریخ بروزرسانی :
۲۶ دی ۱۳۹۲

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۰/۲۵ – با آغاز دور تازه‌ای از اعتراض‌ها از سوی مخالفان دولت دربانکوک، اگرچه تصویر گردشگری این کشور در رسانه‎های بین‌المللی همچنان مثبت است، اما دردوره تازه ناآرامی‌ها به گردشگران توصیه شده است که نسبت به شرایط موجود دراین شهر هوشیار بوده و از مناطقی که محل برگزاری تظاهرات است، دوری کنند.

به گزارش سی ان ان درحال حاضر بزرگترین مشکل برای گردشگران مسئله جابجایی و رفت و آمد درون شهری است زیرا معترضان هفت تقاطع اصلی شهر را مسدود کرده اند. این تظاهرات با هدف اشغال نقاط کلیدی بانکوک به مدت یک ماه و تعطیلی پایتخت صورت می‌گیرد تا درنهایت” ینگلوک شیناواترا” نخست وزیر این کشور ناگزیر به استعفا شود.

هرچند بخش‌های بسیاری از شهر از آثار این تظاهرات بدور هستند اما برخی از مناطق محبوب گردشگران نیز محل برگزاری تظاهرات بوده اند. ازجمله مرکز خرید در نزدیکی هتل‌های بزرگ همانند هتل چهارفصل بانکوک و اینترنشنال بانکوک که محل رفت وآمد گردشگران است.

با این حال هرچند این اعتراضات از صبح دوشنبه آغاز شده، اما تمام مراکز خرید و هتل‌ها در بانکوک باز بوده و به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهند. درعین حال برخی سایت‌های گردشگری نزدیک به محل برگزاری تجمعات ساعت کار خود را تغییر داده‌اند.

با وجود همه این تمهیدات، اقتصاد و گردشگری تایلند از حوادث جاری آسیب دیده است. “نیکلا شیلتون” مدیر ارشد وروابط عمومی بخش آسیا و اقیانوسیه در هتل چهارفصل بانکو ک می‌گوید: «ما دائما شرایط را با دنبال کردن تظاهرات سیاسی که در شهر جریان دارد، ازنزدیک زیر نظر داریم.»

وی می‌افزاید: «انتظار می رود که این تظاهرات سبب سنگین شدن ترافیک و اختلال در وضعیت حمل و نقل شود بنابراین ما به سختی درحال کار هستیم که مطمئن شویم این شرایط تا حد امکان گردشگران را تحت تاثیر قرار ندهد و به همین دلیل همه احتمالات را درنظر گرفته و امکانات جایگزین را درمحل فراهم می‌کنیم.»

طبق همین گزارش در روزهای منتهی به ۱۳ ژانویه که تظاهرات انبوه برنامه ریزی شده برگزار شد گروه‌های معترضان به دو فرودگاه بزرگ بانکوک نزدیک نشدند.

گروه‌های معترض همچنین اعلام کرده اند که درمسیرهایی که قصد بستن آن را دارند، از تردد آمبولانس‌ها جلوگیری نخواهد شد و مانع تردد افراد برای دسترسی به فرودگاه‌ها و دیگر مراکز حمل و نقل عمومی نمی‌شوند.

با این حال به گردشگرانی که قصد پرواز از فرودگاه بانکوک را داشتند، توصیه شده که چهار ساعت زودتر از زمان تعیین شده برای پرواز برای حضور در فرودگاه اقدام کنند.

با این همه تا صبح روز سه شنبه همچنان تمام بزرگراه‌ها و خطوط مترو، کشتی و قطارهای عمومی به طور عادی به کار خود ادامه داده‌اند.
IMAGE635252993507516844 هشدار به گردشگران با آغاز دور تازه ناآرامی‌ها در تایلند

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *