جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل کوثر ناب مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۷ آبان ۱۴۰۰

هتل کوثر ناب مشهد در یکی از بهترین مناطق مشهد و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا علیه السلام و در حاشیه بلوار تازه تاسیس وحدت و با دسترسی آسان و به صورت ۴ نبش واقع شده است.هتل کوثر ناب مشهد یکی از مجلل‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های پنج‌ستاره این شهر است.

بوستان بزرگ وحدت هم در فاصله کمی از هتل قرار گرفته است.با اقامت در هتل کوثر ناب ضمن دوری از شلوغی‌های اطراف حرم، می‌توانید با صرف کمترین زمان خود را به حرم مطهر برسانید.

%name هتل کوثر ناب مشهد

اتاق و سوئیت

هتل کوثر ناب به‌منظور‌ ایجاد محیطی آرام برای میهمانان خود بهترین سوئیت‌ها را با بهترین امکانات در نظر گرفته است. ازجمله امکانات منحصر‌به‌فرد سوئیت‌های این هتل آشپزخانه آن‌هاست، بنابراین میهمانان می‌توانند در صورت تمایل غذای مورد‌نظر خود را با خیال راحت در آشپزخانه اختصاصی خود طبخ کنند. از دیگر امکانات موجود می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع، دسترسی به اینترنت، فضای نشیمن به‌همراه مبلمان و تلویزیون، صندوق‌امانات و حمام اشاره کرد. این سوئیت‌ها بسیار متنوع بوده و میهمانان می‌توانند بنا بر تعداد نفرات و سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنند.
سوئیت «استودیو»ها به صورت دو‌تخته و کانکت چهارتخته ارائه می‌شوند. سوئیت‌های یک‌خوابه تحت عنوان «سوپریور» ظرفیت‌های دو و سه نفره دارند. سوئیت‌های «پریمیر» که دوخواب دارند دارای ظرفیت چهارنفر هستند. اما اگر با خانواده یا دوستان پرجمعیت خود سفر کرده‌اید ، سوئیت آپارتمانهای امپریال سه و چهار خواب با ظرفیت‌های شش تا هشت نفر گزینه مناسبی برای اقامت شما خواهند بود. این سوئیت‌ها علاوه بر امکانات استاندارد دیگر واحدها دارای ماشین ظرفشویی، ماشین لباس شویی و ماکروفر هم هستند.

هتل کوثر ناب مشهد5 800x534 هتل کوثر ناب مشهد

رستوران و کافی شاپ

در رستوران‌های هتل می‌توانید طعم لذیدترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی را بچشید. ازجمله رستوران «روف گاردن» با چشم‌اندازی زیبا از شهر مشهد و حرم مطهر امام رضا (ع)، رستوران مجلل و مجهز «گردان» و سفره‌خانه سنتی و آلاچیق‌های زیبای آن که همه خاطره‌ای خوش از صرف غذا را برای میهمانان خود به یادگار می‌گذارند. به‌علاوه در بالکن طبقه دوم هم یک خیمه عربی برپا شده که میهمانان می‌توانند در محیطی با سبک عربی انواع قهوه را نوش‌جان کنند.

%name هتل کوثر ناب مشهد

امکانات رفاهی

از امکانات هتل می‌توان به سالن بازی آن اشاره کرد. در این سالن به‌منظور پرکردن اوقات فراغت میهمانان انواع تفریحات و سرگرمی‌ تدارک دیده شده‌است.، میزهای بیلیارد، فوتبال دستی و بازی‌های کامپیوتری مثل پلی استیشن و‌ای کس باکس در این سالن مهیا است تا میهمانان بتوانند لحظاتی سرشار از شادی و هیجان را در اوقات فراغت خود تجربه کنند. اما اگر به ورزش و تفریح‌های آبی علاقه دارید می‌توانید در باشگاه بدنسازی ورزش کنید و از شنا در استخر هتل لذت ببرید. بعد از ورزش و شنا یا گشت‌و‌گذار در شهر برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید در سونای بزرگ هتل ریلکس کرده یا از خدمات ماساژ استفاده کنید.

%name هتل کوثر ناب مشهد

نحوه دسترسی

آدرس: مشهد- بلوار وحدت -بلوار امیر المومنین

%name هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد 800x534 هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد1 800x534 هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد2 800x534 هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد3 800x534 هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد4 800x534 هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد7 800x534 هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد8 800x534 هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد9 800x534 هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد10 800x534 هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد11 800x534 هتل کوثر ناب مشهد

%name هتل کوثر ناب مشهد

%name هتل کوثر ناب مشهد

%name هتل کوثر ناب مشهد

379 هتل کوثر ناب مشهد

380 هتل کوثر ناب مشهد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *