رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ دی ۱۴۰۰

هتل کریم خان زند

لینک این مطلب کپی شد!

هتل کریم خان زند شیراز هتلی نوساز با تجربه معماری سنتی در فضایی مدرن و آرام می باشد . این هتل با دسترسی بسیار آسان و راحت به کلیه جاذبه ها و مکانهای دیدنی و تجاری شهر شیراز از جمله مجموعه سعدیه ، خانه زینت الملوک ، نارنجستان قوام پذیرای میهمانان و مسافران به شهر شیراز می باشد.

سبکی آجری و قدیمی دارد که همین موضوع فضای دل‌انگیز و آرامی را برای میهمانان می‌سازد. در هتل امکانات قابل توجهی به میهمانان ارائه می‌شود تا شرایط رفاهی آنها کامل باشد. ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی و اینترنت پرسرعت از جمله‌ی این امکانات است. ضمناً پس از تفریح و گشت و گذار در شیراز می‌توانید به چایخانه‌ی سنتی هتل بروید و علاوه بر فضای بسیار زیبا و اصیل این چایخانه، از انواع نوشیدنی‌های سنتی، شربت‌های تهیه شده با عرقیات گیاهی، بستنی و فالوده‌ی شیرازی لذت ببرید. فروشگاه صنایع دستی در لابی نیز امکان خریدی آسان را برای شما فراهم آورده است.

هتل کریم خان زند شیراز

امکانات هتل

عمومی :فروشگاه و غرفه/ پارکینگ/ آسانسور /روزنامه/ نمازخانه /فروشگاه صنایع دستی/ صندوق امانات لابی.
غذا و نوشيدنی :کافی شاپ/ رستوران /چایخانه سنتی.
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی/ استخر /سونا خشک /سونا بخار /جکوزی/ ماساژ.
خاص هتل:امکانات برای معلولین.
مديا و ديجيتال :اينترنت در لابی /اينترنت در اتاق.
ديد(View) در برخی اتاق ها:نمای شهر.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات:روم سرويس/ لاندری/ خشکشویی /خدمات بيدار باش /خدمات اتو /نهار در اتاق /خدمات تور /فكس/ اتاق چمدان /خدمات تهيه بليط /فتوكپی/ آژانس مسافرتی.

هتل کریم خان زند شیراز

نحوه دسترسی

آدرس هتل : استان فارس ،شیراز خیابان رودکی

هتل کریم خان زند شیراز

هتل کریم خان زند شیراز

هتل کریم خان زند شیراز

هتل کریم خان زند شیراز

هتل کریم خان زند شیراز

هتل کریم خان زند شیراز

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    تميزي اتاقها و فضاي داخلي خوب است ولي ميني بار و لوازم مصرفي اتاق بسيار ضعيف ميباشد،چاي كيسه و فنجان در اتاق ما نبود و سفارش داديم با اين حال فقط دو عدد چاي بدون قند و شكر و دو فنجان براي ٢ نفر تحويل شد،همچنين نور اتاقها مثل بيشتر هتلها بسيار كم بود،صبحانه خوب بود ،از استخر رايگان استفاده نكردم،رفتار كاركنان خوب و مودبانه و حرفه اي بود،مجموعا هتل متناسب با قيمت و تميز و زيباست،و موقعيت خوبي دارد.

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *