جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل کاروانسرا مشیر یزد

تاریخ بروزرسانی :
۹ آبان ۱۴۰۰

هتل کاروانسرا مشیر یزد هتلی دو‌ستاره واقع در شهر یزد است. این اقامتگاه سنتی که بنایی تاریخی متعلق به دوره قاجار بوده و خود همچون موزه‌ای دیدنیست در بازارچه مشیرالممالک قرار گرفته و به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی شهر نیز نزدیک است. می‌توانید پیاده به مسجد جامع یزد بروید، در بازار خان قدم بزنید یا از مجموعه امیر چخماق و باغ دولت آباد بازدید کنید. اگر بخواهید با اتومبیل به این اماکن بروید به کمتر از ۵ دقیقه زمان نیاز دارید.

1 1 هتل کاروانسرا مشیر یزد

اتاق و سوئیت

هتل جمعا دارای ۲۰ اتاق بوده که با پنجره‌های چوبی و شیشه‌های رنگی دورتا دور حیاط مرکزی قرار گرفته اند. در طراحی داخلی سعی شده معماری اصیل اتاق‌ها حفظ شود. مثلا سقف‌های بلند گنبدی شکل که یکی از مشخصه‌های همه بناهای تارخی یزد است. علاوه بر این اتاق‌های هتل از امکانات رفاهی مناسبی هم برخوردارند. برای مثال همگی به تهویه‌مطبوع مجهز بوده و اینترنت وای‌فای در فضای اتاق در دسترس است. تختخوابهای راحت، تلویزیون، سشوار، کمد لباس، میزآرایش و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. حمام اختصاصی به همراه سرویس‌بهداشتی نیز در همه واحدها موجود است.
اتاق‌های دو‌تخته با ۱ تخت دونفره یا ۲ تخت یک نفره ارائه می‌شوند. اتاق‌های سه‌تخته هم یا ۳ تخت یک نفره داشته یا دارای ۱ تخت دونفره و ۱ تخت یک نفره هستند. اما اگر به همراه خانواده و پرجمعیت تر سفر می‌کنید می‌توانید سوئیت‌های چهار تختخ یا پنج‌تخته هتل را رزرو کنید. این سوئیت‌ها دو اتاق خواب و یک نشیمن مجزا و یک آشپزخانه بدون امکان پخت‌و‌پز هم دارند. لازم به ذکر است برخی واحدهای دو و سه‌تخته فاقد پنجره هستند.

6 1 هتل کاروانسرا مشیر یزد

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل فضای منحصربه‌فردی دارد. کاشی‌کاری‌های هفت رنگ و معماری اصیل با سقف‌های قوسی شکل که در سراسر رستوران به صورت قرینه قرار گرفته اند جلوه بینظیری به فضای رستوران بخشیده است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ایرانی و محلی را نوش‌جان کنید.

5 1 هتل کاروانسرا مشیر یزد

امکانات دیگر

ویژگی برجسته این هتل فضای زیبای آن است که یادآور گذشته‌های دور سرزمینمان ایران است. نشستن در فضای بیرونی هتل و تماشای معماری بنا خاطره‌ای خوش از اقامت در این هتل را برایتان به یادگار خواهد گذاشت. به‌علاوه با اقامت در هتل کاروانسرای مشیر یزد به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و تسهیلاتی چون صندوق‌امانات در پذیرش، خدمات خشک‌شویی و روم‌سرویس نیز برای همه میهمانان فراهم است.

9 هتل کاروانسرا مشیر یزد

نحوه دسترسی

آدرس : استان یزد ، شهر یزد ، بلوار امامزاده جعفر علیه السلام ، خیابان مصلی ، بازارچه مشیر الممالک ، هتل کاروانسرای مشیر یزد

%D9%85%D8%B4%DB%8C%D8%B11 هتل کاروانسرا مشیر یزد

 

2 1 هتل کاروانسرا مشیر یزد

3 1 هتل کاروانسرا مشیر یزد

4 1 هتل کاروانسرا مشیر یزد

 

 

7 1 هتل کاروانسرا مشیر یزد

8 1 هتل کاروانسرا مشیر یزد

 

هتل کاروانسرا مشیر یزد هتل کاروانسرا مشیر یزد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    فضای هتل زیبا دلنشین و صمیمی بود و شاید همین تنها نقطه مثبت این هتل قلمداد میشد. برخورد پذیرش بسیار بد و غیر محترمانه بود. نظافت اتاق ها خیلی مناسب نبود. رستوران و صبحانه بد بود.وای فای بسیار دیر وصل شد و نکته دیگر اینکه در آن آب معدنی رایگان نیست.

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *