جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل کارن مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ شهریور ۱۴۰۲

هتل کارن یک هتل سه ستاره مشهد است که فاصله کمی تا حرم اما رضا دارد. برای آشنایی بیشتر با این هتل، همراه نکست هالیدی باشید.
مشهد یکی از محبوبترین مقاصد گردشگری داخلی است و سالیانه افراد زیادی از طریق وسایل نقلیه شخصی یا با استفاده از تور مشهد و تور لحظه آخری مشهد به این شهر زیارتی سفر میکنند. بدون شک اصلیترین دلیل سفر به مشهد برای بسیاری از مسافرین زیارت امام رضا (ع) است ولی این شهر، ویژگیهای گردشگری و تفریحی دیگری هم مثل پارک آبی، باغ وحش مشهد، کوه سنگی، طرقبه، شاندیز، توس که آرامگاه فردوسی در آن واقع شده و تعداد زیادی بازار سنتی و مدرن مثل بازار امام رضا و الماس دارد که باعث میشوند سفر به این شهر، به تجربهای فراموشنشدنی و عالی تبدیل شود.
اما مشهد هتلهای زیادی دارد و بهتر است پیش از سفر مشهد، با آنها آشنا شده و بر اساس ویژگیها و قیمت هتل، یکی را انتخاب کنید. امروز در نکست هالیدی هتل کارن را معرفی میکنیم که یک هتل سه ستاره و نوساز است و میتواند محل مناسبی برای اقامت شما باشد.
هتل کارن در منطقه امام رضا ۸ واقع شده است. در این قسمت از شهر مشهد و خیابانهای امام رضا هتلهای زیادی وجود دارند که مزیت اصلی آنها، نزدیک بودن به حرم است. هتل کارن هم چنین شرایطی دارد و تقریبا با ۱۰ دقیقه پیاده روی، میتوانید به حرم برسید. از طرفی دیگر این منطقه به بازار رضا هم بسیار نزدیک است و با چند دقیقه پیاده روی میتوانید به این بازار مشهور برسید. فاصله هتل کارن از فرودگاه و راه آهن هم تقریبا ۲۰ دقیقه با ماشین است و هتل، از ترانسفر رایگان فرودگاه نیز بهره میبرد.
هتل کارن هشت طبقه دارد و در تیر ماه ۱۳۹۶ آغاز به کار کرده و هتلی تازه تاسیس به شمار میرود. همین مساله در کنار فعالیت کارکنان مزید برعلت شده تا اتاقها و محیط کلی هتل، بسیار تمیز و شیک باشند. هتل کارن مشهد در مجموع ۶۵ اتاق دارد و بسته به تعدادتان، میتوانید از اتاقهای دو، سه یا چهار تخته این هتل استفاده کنید. امکاناتی مثل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون با قابلیت پخش شبکههای ایرانی و سیستم گرمایشی و سرمایشی از نوع چیلر، از جمله ویژگیهای اتاقهای تمیز این هتل هستند. همچنین اینترنت وایرلس در لابی و اتاقها نیز دیگر ویژگی هتل است که البته رایگان نبوده و باید هزینه آن را پرداخت کنید.
هتل کارن در کنار اتاقهای تمیز، کافی شاپ و رستورانی هم دارد که غذاهای باکیفیتی را در هر سه وعده ارائه میکنند. رستوران این هتل منو نسبتا کاملی دارد و از بین چندین نوع غذا، میتوانید گزینه دلخواهتان را انتخاب کنید. در مجموع هتل کارن مشهد یکی از هتلهای نوساز این شهر است که کیفیت خوبی دارد و از طرفی فاصله کم آن با حرم اما رضا (ع)، باعث شده تا تردد به حرم به صورت پیاده هم کار راحتی باشد.

1 8 هتل کارن مشهد

2 7 هتل کارن مشهد

3 8 هتل کارن مشهد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • پریسا جهانیان

    لازم به ذکر است اتاق ها در طبقات دوم تا هشتم در هتل سه ستاره کارن مشهد واقع شده اند.

    ۲۶ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد