رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ آبان ۱۴۰۱

هتل پارک سعدی شیراز

لینک این مطلب کپی شد!

هتل پارک سعدی شیراز یکی از هتل‌های چهار‌ستاره این شهر است که در چهارراه حافظیه و روبروی باغ جهان نما واقع شده‌است. موقعیت مکانی منحصربه‌فرد هتل موجب شده به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر نزدیک باشد. باغ جهان نما درست روبروی هتل قرار گرفته و پیاده تا آرامگاه حافظ تنها پنج دقیقه راه دارد. دروازه قرآن و باغ ارم هم از دیگر اماکن دیدنی نزدیک به هتل هستند. همینطور با کمتر از ۱۵ دقیقه رانندگی می‌توانید برای زیارت به آرامگاه شاهچراغ بروید یا از مکان‌های دیدنی اطراف آن نظیر مسجد نصیرالملک و نارنجستان قوام دیدن کنید. مجموعه وکیل و ارگ کریم‌خان هم به راحتی از هتل قابل دسترسی هستند.

-پارک-سعدی-شیراز هتل پارک سعدی شیراز

اتاق و سوئیت

هتل دارای ۵۳ باب واحد اقامتی در ظرفیت‌های مختلف است. تمامی ‌واحدها از چیدمان مطلوب و امکانات رفاهی مناسبی برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. از دیگر امکانات ارائه شده می‌توان به تلویزیون، کمد لباس، میزآرایش و مینی‌بار اشاره کرد. حمام اختصاصی به همراه لوازم‌بهداشتی نیز در همه واحدها موجود است.

اتاق‌های یک نفره برای کسانی مناسب است که به تنهایی سفر می‌کنند. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. اتاق‌های سه‌تخته و چهارتخته کانکت هم انتخاب مناسبی برای خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه است. اما اگر فضای بیشتر و امکانات بهتر می‌خواهید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. این سوئیت‌ها به صورت یک‌خوابه و دو‌خوابه ارائه شده و علاوه بر امکانات استاندارد دارای فضای نشیمن و غذاخوری مجزا هم هستند.

-پارک-سعدی-شیراز5 هتل پارک سعدی شیراز

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل در طبقه همکف واقع شده و «بوستان» نام دارد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی را نوش‌جان کنید. منو رستوران به گونه‌ای تنظیم شده که میهمانان با ذائقه‌های مختلف بتوانند غذای مطلوب خود را انتخاب کنند. همچنین رستوران تابستانه هتل که با موسیقی زنده و فضایی آرامش بخش خاطره‌ای خوش از صرف غذا در این هتل را برای میهمانان به یادگار می‌گذارد. بعد از یک گشت‌و‌گذار در شهر هم می‌توانید سری به کافی‌شاپ هتل بزنید و ضمن استراحت از سفارش نوشیدنی و دسر لذت ببرید.

-پارک-سعدی-شیراز4 هتل پارک سعدی شیراز

امکانات دیگر هتل پارک سعدی شیراز

از امکانات هتل می‌توان به مجموعه تفریحی و ورزشی آن اشاره کرد. برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید از سونا و جکوزی استفاده کنید. میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و محیط بازی کودکان از دیگر بخش‌های این مجموعه است. همچنین هتل دارای یک سالن مجهز به نام «گلستان» با ظرفیت ۳۵۰ نفر است که جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله مجالس عقد و عروسی، همایش‌ها و سمینارها است. لابی هتل هم با چیدمانی مناسب و فضایی آرام و دلنشین مکان مناسبی برای جلسات کاری و ملاقات‌های مهم شما خواهد بود. امکان‌پذیرایی با نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز وجود دارد.

-پارک-سعدی-شیراز3 هتل پارک سعدی شیراز

به‌علاوه با اقامت در هتل پارک سعدی شیراز در همه فضاها به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با خودرو شخصی می‌توانید از پارکینگ هتل (غیر‌مسقف و در محوطه هتل با ظرفیت محدود) استفاده کنید. همچنین محوطه‌ای آرام و خوش منظره برای (کمپینگ – اتومبیل‌های کاروان) همراه با امکانات آب و برق در نظر گرفته شده که گردشگران به صورت شبانه‌روز می‌توانند از آن استفاده کنند.اگر هم اتومبیل شخصی ندارید نگران نباشید برای رفت‌و‌آمد به نقاط مختلف شهر تاکسی‌سرویس هتل در خدمت شما است.

نحوه دسترسی به هتل پارک سعدی شیراز

آدرس هتل: شیراز – چهارراه حافظیه – خ حافظ – روبروی باغ جهان نما – هتل پارک سعدی شیراز

-پارک-سعدی-شیراز1 هتل پارک سعدی شیراز

-پارک-سعدی-شیراز2 هتل پارک سعدی شیراز

-پارک-سعدی-شیراز6 هتل پارک سعدی شیراز

-پارک-سعدی-شیراز7 هتل پارک سعدی شیراز

-پارک-سعدی-شیراز8 هتل پارک سعدی شیراز

-پارک-سعدی-شیراز9 هتل پارک سعدی شیراز

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    این هتل موقعیت شهری خیلی خوبی دارد. در محله ی آرامی قرار گرفته است و در مجموع هتل ارزنده ای است

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *