جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل پارمیس

تاریخ بروزرسانی :
۱ آبان ۱۴۰۰

اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید، ما به شما هتل پارمیس را پیشنهاد می‌‌کنیم که یکی از زیباترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های این جزیره است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل با نکست هالیدی همراه شوید.
جزیره کیش را شاید بتوان گردشگرپذیرترین جزیره خلیج فارس نامید. ازدیاد گردشگران بدین معنی است که کیش زیرساخت‌های گردشگری مناسبی از جمله هتل‌های خوبی داشته باشد. در سفر به این جزیره باید اطلاعات خوبی از هتل‌های کیش داشته باشید؛ چون آژانس‌های مسافرتی انواع تور کیش را به شما ارائه می‌کنند. قیمت تورهای کیش بسته به هتل و امکانات ارائه شده متفاوت است، به همین دلیل می‌خواهیم یکی از بهترین هتل‌های این جزیره را به شما معرفی کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید. هتل پارمیس جز بهترین‌ها است.

نما پارمیس کیش2 هتل پارمیس
هتل ۵ ستاره پارمیس کیش در میدان پردیس این جزیره قرار دارد و تمام انتظارات شما را از یک هتل خوب برآورده می‌کند. این هتل بین‌المللی یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین هتل‌های جزیره است و اقامتی فوق‌العاده خوب را برای میهمانان خود رقم می‌زند. هتل پارمیس در سال ۱۳۸۵، در زمینی به مساحت ۱۷۵۰۰ مترمربع، در ۷ طبقه و به مالکیت شرکت پارمیس نوین کیش افتتاح شد.
هتل دارای ۱۵۲ باب اتاق ، ۱۴ سوئیت و ۲ پنت هاوس است که همگی آن‌ها دارای امکاناتی از جمله یخچال، تلویزیون و تلفن است. اتاق‌ها معمولا یا رو به دریا هستن یا رو به جزیره.
یکی از مهم‌ترین دلایل گردشگران برای انتخاب هتل پارمیس، موقعیت عالی هتل است که در نزدیکی مراکز خرید، مراکز تفریحی و جاذبه‌های گردشگری قرار دارد و میهمانان آن می‌توانند به راحتی به همه‌ی این‌ها دسترسی داشته باشند.

پارمیس هتل پارمیس
این هتل رستوران، خانه اسپاگتی و رستوران سنتی دارد و میهمانان آن می‌توانند بهترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی را در آن‌ها نوش جان کنند. به علاوه کافی‌شاپ و مینی‌بار هتل نیز به میهمانان خدمت‌رسانی می‌کند.
از دیگر امکانات این هتل کیش می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت بی‌سیم هم در اتاق هم در لابی، کافی‌نت، آننت مرکزی، پاروسوئیچ، صندوق امانت، آسانسور، تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، لاندری، خشکشوئی، تاکسی سرویس، کمک‌های اولیه پزشکی، بانک، سالن همایش، اتاق جلسات، سالن پذیرایی، سالن زیبایی (هم آقایان و هم بانوان)، مرکز تجاری، اجاره ماشین، امکانات تفریحی از جمله استخر، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، گیم‌نت و اتاق ماساژ، امکانات معلولین از جمله رمپ ورودی، حرکت ویلچر در اتاق و سرویس بهداشتی و ویلچر اشاره کرد.
به تمامی این‌ها باید کارکنان حرفه‌ای و خوش‌برخورد را اضافه کنید که لازمه‌ی هر هتل خوب است. لازم به ذکر است که کارکنان این هتل به زبان انگلیسی هم مسلط هستند. فضای سبز (باغ پارمیس) نیز منظره‌ای چشم‌نواز و محیطی رویایی ایجاد کرده است.

پارمیس 2 هتل پارمیس

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • رها مسعودی

    هتل خوبی بود. ترانسفر رفت و برگشت رایگان. استخر رایگان. در روز اب معدنی و چای و قهوه و نسکافه و میوه رو رایگان میاوردن. اتاق ما رو به دریا بود به دریا دید داشت.تراس خیلی خوبی داشت. کیفیت غذاها بالا بود. تنوع صبحانه نسبت به ۵ ستاره بودنش کم بود.

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد