رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ دی ۱۴۰۰

هتل هویزه تهران

اشتراک گذاری

هتل هویزه یکی از بهترین هتل‌های چهار‌ستاره تهران است. این هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. در مرکز شهر قرار گرفته و به دلیل نزدیک بودن به ایستگاه مترو دسترسی راحتی به دیگر نقاط شهر دارد. ضمن اینکه بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و مراکز تجاری و اداری شهر هم فاصله چندانی با هتل ندارند.چه برای سفر کاری به تهران سفر می‌کنید، چه برای تفریح و گشت‌و‌گذار این هتل محل اقامت مناسبی برای شماست.

هتل هویزه تهران

اتاق و سوئیت

اتاق‌های هتل با سبکی ساده و شیک چیدمان شده و از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار هستند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحت و استاندارد دارند. اینترنت هم در همه اتاق‌ها در دسترس است. اگر اشیای قیمتی همراه خود دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق نگهداری کنید. فضای نشیمن، تلویزیون، یخچال به‌همراه مینی‌بار و حمام به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.

اتاق‌های یک نفره برای کسانی مناسب است که به تنهایی سفر کرده‌اند. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. اما انتخاب دیگری هم برای زوج‌ها در دسترس است. سوئیت‌های دوتخته رویال که فضای بیشتر و امکانات بهتری دارد برای کسانی که به دنبال اقامت راحت تر هستند انتخاب مناسبی است. اتاق‌های سه‌تخته هم یکی دیگر از گزینه‌های ارائه شده در این هتل است. با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود می‌توانید هر یک از واحدهای اقامتی هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید.

هتل هویزه تهران

رستوران و کافی شاپ

رستوران «لاله» که چشم‌اندازی رو به شهر داشته و از فضایی آرام و دلپذیر برخوردار است با ارائه انواع غذاهای لذیذ ایرانی و بهترین غذاهای بین المللی از میهمانان پذیرایی می‌کند. کافی‌شاپ هتل هم مکان مناسبی برای گپ و گفت‌های دوستانه و ملاقات‌های مهم کاری به شمار می‌رود. این کافه به صورت شبانه‌روزی در محیطی شیک و دنج میزبان میهمانان هتل است.

امکانات هتل هویزه تهران

عمومی : پارکینگ/ دستگاه ATM /آسانسور /روزنامه/ نمازخانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی در لابی /تاکسی سرویس شبانه روزی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران.
جلسه و همايش : سالن تشریفات/ سالن همایش.
خارج از هتل: باغچه.
ورزشی و تفريحی: اسپا /سونا خشک /جکوزی/ ماساژ.
خاص هتل : ویلچر.
مديا و ديجيتال :اینترنت در لابی/ اینترنت در اتاق/ امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی/ تلویزیون LED در لابی.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای کوچه/ نمای خیابان.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات : لاندری/ خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش /صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق /فکس/ اتاق چمدان /فتوکپی/ خدمات CIP(تشریفات ویژه) /روم سرویس بیست و چهار ساعته /خدمات اینترنتی.

هتل هویزه تهران

اگر قصد برپایی مراسمی در تهران دارید می‌توانید روی سالن‌های اختصاصی هتل هویزه حساب کنید. در این هتل سالن‌های ویژه‌ای به‌منظور برگزاری مراسم مختلف ازجمله میهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری، همایش‌ها و سمینارها اختصاص داده شده‌است. این سالن‌ها که با توجه به هدف رویداد امکان تغییر چیدمان هم دارند به امکانات کامل صوتی و تصویری تجهیز شده‌اند.
بعد از یک روز طولانی و گشت‌و‌گذار در شهر برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید در سونا و جکوزی هتل ریلکس کرده یا از خدمات ماساژ بهره مند شوید.
اگر قصد خرید هدیه و سوغات دارید حتما سری به فروشگاه‌های صنایع‌دستی هتل بزنید. به علاه با اقامت در این هتل در همه فضاها ب اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در ورت سفر با تومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ اختصاص‌ی هتل استفاده کنید. ضمن اینکه تاکسی‌سرویس هتل هم آماده ارائه خدمات به میهمانان است. خدمات خشک‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت شستشوی لباس‌هایتان در طول سفر راحت می‌کند. به طور خلاصه در هتل هویزه هرآنچه برای یک اقامت آسوده نیاز دارید فراهم شده‌است.

نحوه دسترسی

آدرس : تهران ،خیابان طالقانی ،تقاطع نجات اللهی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *