جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل هما دو مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۱۱ تیر ۱۴۰۲

هتل هما دو مشهد از گروه هتل های هما هتلی ۵ ستاره و لوکس در منطقه ای آرام و موقعیت مناسب نسبت به جاذبه های شهر مشهد و نمایشگاه بین المللی مشهد واقع شده است. با اینکه هتل از حرم امام رضا (ع) فاصله دارد اما با ارائه سرویس‌های رفت و برگشت به حرم این مشکل را حل کرده است. به‌علاوه این هتل دسترسی راحتی به اماکن گردشگری شهر ازجمله کوهسنگی، پارک ملت، شاندیز و طرقبه دارد و مراکز خریدی نظیر الماس شرق، زیست خاور و پروما هم در فاصله کمی از هتل واقع شده‌اند.

هتل هما دو مشهد24 800x534 هتل هما دو مشهد

همچنین اگر برای شرکت در یکی از نمایشگاه‌های بین‌المللی به مشهد سفر کرده اید خوب است بدانید فاصله هتل تا محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی با ماشین تنها پنج دقیقه است.

اتاق و سوئیت

در این هتل واحدهای اقامتی به صورت سوئیت‌هایی متنوع شامل سوئیت‌های معمولی، ویژه، لوکس و رویال ارائه می‌شوند. تمامی ‌سوئیت‌ها از امکانات کامل رفاهی برخوردارند. برای مثال در فضای سوئیت‌ها اینترنت پرسرعت در دسترس است و همه به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. برای راحتی بیشتر فضای نشیمن و تلویزیون هم در همه سوئیت‌ها موجود است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه خود دارید می‌توانید آنها را در صندوق‌امانات سوئیت خود نگهداری کنید. یخچال، مینی‌بار و حمام نیز از دیگر امکانات ارائه شده در واحدهای اقامتی این هتل است.

هتل هما دو مشهد2 1 800x536 هتل هما دو مشهد
سوئیت‌های یک نفره برای کسانی مناسب است که به تنهایی در این هتل اقامت دارند. اگر امکانات بهتری می‌خواهید می‌توانید سوئیت‌های یک نفره ویژه را رزرو کنید. سوئیت‌های دونفره هم به صورت یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره ارائه می‌شوند. اما دو نفره‌ها گزینه‌های دیگری هم برای اقامت در این هتل دارند. سوئیت‌های ویژه، لوکس و رویال که به ترتیب امکانات بیشتر و اقامتی لوکس تر را برای میهمانان فراهم می‌کنند. خانواده‌ها و گروه‌های چهارنفره هم می‌توانند سوئیت‌های کانکت چهارتخته که در آن‌ها دو سوئیت به هم متصل شده را انتخاب کنند.

اما لوکس‌ترین اقامت به سوئیت‌های چهارتخته رویال مربوط می‌شود. این سوئیت‌ها بسیار مجلل بوده و از امکاناتی منحصربه‌فرد برخوردارند. پذیرایی بزرگ، مبلمان لوکس و فضایی مدرن ازجمله ویژگی‌های این نوع از واحدهای اقامتی هتل است.

هتل هما دو مشهد1 1 800x533 هتل هما دو مشهد

رستوران و کافی شاپ

در این هتل امکانات پذیرایی متنوعی تدارک دیده شده‌است. ازجمله رستوران «راه ابریشم» که با لذیذترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی از میهمانان پذیرایی می‌کند. همچنین می‌توانید از صرف خوش‌طعم‌ترین غذاها در فضای باز و سرسبز رستوران «تابستانی» هتل لذت ببرید. در «چایخانه سنتی» هتل که فضایی دلنشین و آلاچیق‌هایی زیبا دارد می‌توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی را نوش‌جان کنید. پخش موسیقی سنتی لذت صرف غذا در این محل را دوچندان می‌کند. برای استراحت و صرف انواع نوشیدنی، کیک و دسر می‌توانید سری به چایخانه «خیام» بزنید و در محیط گرم و صمیمی آن لحظاتی خوش در کنار دوستان و خانواده تجربه کنید.

هتل هما دو مشهد7 1 800x533 هتل هما دو مشهد

مجموعه ورزشی هتل هما دو مشهد

از امکانات هتل می‌توان به مجموعه ورزشی آن اشاره کرد. این مجموعه از‌ بخش‌های متنوعی تشکیل شده‌است. می‌توانید از شنا در استخر لذت ببرید یا در سالن بدنسازی ورزش کنید. بعد از ورزش و شنا یا گشت‌و‌گذار روزانه در شهر برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید سری به سونا، جکوزی، حمام ترکی و سالن ماساژ این مجموعه بزنید. زمین تنیس و پارک تفریحی کودکان همبخش دیگری از امکانات تفریحی و ورزشی هتل است.

هتل هما دو مشهد هتل هما دو مشهد

سالن و تالار

همچنین به‌منظور برگزاری مراسم‌های مختلف در این هتل سالن‌های پذیرایی ویژه‌ای اختصاص داده شده‌است. این سالن‌ها که به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند، جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، میهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری، همایش‌ها و سمینارها به کار می‌روند. ضمن اینکه امکان استفاده از خدمات کافی‌نت، پرینت، فکس و فتوکپی نیز برای میهمانان هتل یا شرکت کنندگان در همایش‌ها فراهم شده‌است.
علاوه بر این‌ها در هتل به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت.

همینطور در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده کنید. همچنین سرویس رفت و برگشت به حرم طبق برنامه مشخص شده برای میهمانان فراهم است. خدمات خشک‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت شستشوی لباس‌هایتان در طول سفر راحت می‌کند. به طور خلاصه در هتل هما ۲ مشهد هرآنچه برای یک اقامت آسوده و لذت‌بخش نیاز دارید فراهم شده‌است.

هتل هما دو مشهد17 800x533 هتل هما دو مشهد

نحوه دسترسی به هتل هما دو مشهد

آدرس هتل : استان خراسان رضوی ، مشهد، خیابان خیام، هتل هما دو مشهد.

هتل هما دو مشهد 1 800x533 هتل هما دو مشهد

هتل هما دو مشهد3 1 800x533 هتل هما دو مشهد

هتل هما دو مشهد5 1 800x534 هتل هما دو مشهد

هتل هما دو مشهد6 1 800x534 هتل هما دو مشهد

هتل هما دو مشهد9 1 800x533 هتل هما دو مشهد

هتل هما دو مشهد10 800x533 هتل هما دو مشهد

هتل هما دو مشهد11 800x534 هتل هما دو مشهد

هتل هما دو مشهد12 800x534 هتل هما دو مشهد

هتل هما دو مشهد13 800x533 هتل هما دو مشهد

هتل هما دو مشهد14 800x533 هتل هما دو مشهد

هتل هما دو مشهد15 800x533 هتل هما دو مشهد

هتل هما دو مشهد16 800x534 هتل هما دو مشهد

هتل هما دو مشهد18 800x533 هتل هما دو مشهد

هتل هما دو مشهد19 800x534 هتل هما دو مشهد

هتل هما دو مشهد20 800x534 هتل هما دو مشهد

هتل هما دو مشهد21 800x533 هتل هما دو مشهد

هتل هما دو مشهد22 800x533 هتل هما دو مشهد

هتل هما دو مشهد23 800x534 هتل هما دو مشهد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    به نظر می رسد به عنوان یک هتل ۵ ستاره، علی رقم امکانات خیلی خوب، سرویس دهی و پذیرایی چندان مناسبی ندارد

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد