رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ دی ۱۴۰۰

هتل هالی تهران

اشتراک گذاری

هتل هالی تهران ، یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های سه‌ستاره پایتخت است. هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. در مرکز شهر واقع شده و دسترسی راحتی به خیابان‌های اصلی، ادارات دولتی و غیردولتی، بیمارستان‌ها، پارک‌ها، سینماها، بناهای تاریخی و موزه‌ها دارد. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو، می‌توانید به راحتی و با کمترین هزینه به دیگر نقاط شهر بروید.چه برای سفر کاری به تهران سفر می‌کنید، چه برای تفریح و گشت‌و‌گذار این هتل محل اقامت مناسبی برای شماست.

هتل هالی تهران

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها چیدمان مطلوبی داشته و از امکانات کامل رفاهی برخوردار هستند. برای مثال می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع، تختخوابهای راحت، تلویزیون، میزآرایش و یخچال اشاره کرد. حمام اختصاصی هم در همه اتاق‌ها موجود است.اتاق‌های یک نفره برای کسانی مناسب است که به تنهایی سفر کرده‌اند. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. اتاق‌های سه‌تخته هم گزینه دیگری برای اقامت در این هتل است.

هتل هالی تهران

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل با سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی، محلی و دریایی آماده پذیرایی از میهمانان هتل است. در کافی‌شاپ هتل هم می‌توانید ضمن استراحت و معاشرت با هم‌سفران خود از صرف انواع نوشیدنی، بستنی، کیک و دسر لذت ببرید.

امکانات دیگر هتل هالی تهران

عمومی:پارکینگ/ آسانسور/ روزنامه/ صندوق امانات لابی.
غذا و نوشيدنی: رستوران/ کافی شاپ بیست و چهار ساعته.
خاص هتل : امکانات برای معلولین/ آب نما.
مديا و ديجيتال : اینترنت در لابی /اینترنت در اتاق/ شبکه پخش فیلم داخلی.
ديد(View) در برخی اتاق ها:نمای شهر.
مكالمه كاركنان :مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات: لاندری /خشکشویی /خدمات بیدار باش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق /فکس /اتاق چمدان /خدمات تهیه بلیط/ فتوکپی.

با اقامت در هتل هالی در همه فضاها به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و در صورت نیاز می‌توانید از کافی‌نت هتل استفاده کنید. همینطور اگر با اتومبیل شخصی سفر می‌کنید می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. از دیگر تسهیلات ارائه شده می‌توان به راهنمای گردشگری، تاکسی‌سرویس، صرافی، خدمات خشک‌شویی و سیستم تلفن سانترال با امکان برقراری ارتباطات داخلی و بین المللی اشاره کرد.

نحوه دسترسی

آدرس :تهران – خیابان طالقانی – خیابان صف شکن

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *