رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

هتل نارین چالوس

لینک این مطلب کپی شد!

هتل نارین از بهترین هتل های چالوس بوده که میزبان مسافرانیست که از مناطق دور و نزدیک به این شهر سفر می‌کنند. این هتل توانسته با امکانات و خدمات عالی اعتماد مسافرین را به خودش جلب کند. چالوس در دسته قدیمی‌ترین شهرهای استان مازندران قرار داشته و تاریخچه‌ای طولانی دارد.

151-1 هتل نارین چالوس

اتاق و سوئیت

هتل نارین چالوس متشکل از ۲۰ اتاق بوده و در تمام این واحدهای اقامتی خدمات رفاهی مناسب به مسافران ارائه می‌شود. واحدهای اقامتی که هتل دارد شامل اتاق دو تخته دبل رو به دریا، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق‌های سه تخته، اتاق دو تخته دبل رویال رو به دریا، چهار تخته و پنج تخته و اتاق دوبلکس برای پنج نفر می‌شود.
این واحدها از چیدمانی بسیار زیبا برخوردار هستند و در هتل اقامتی خاطره‌انگیز همراه با امنیت و رفاه را برایتان رقم می زنند. بدون شک هتل نارین در انواع سفرهای متعدد فردی، دونفره و خانوادگی و دوستانه انتخاب مطلوبی برای اقامت است. شما می‌توانید براساس بودجه، تعداد نفرات و همینطور سلیقه خود یکی از واحدهای آن را رزرو کرده و سفری خاطره‌انگیز داشته باشید.

140 هتل نارین چالوس

رستوران و کافی شاپ

هتل نارین از رستورانی با ظرفیت ۸۰ نفر برخوردار است و در این رستوران منویی متنوع متشکل از انواع غذاهای خوش طعم ایرانی، سنتی، فرنگی و فست‌فود موجود است. صبحانه‌هایی که در هتل سرو می شود بسیار لذیذ هستند. هتل از یک چایخانه سنتی هم برخوردار می‌باشد. در کافی‌شاپ هتل نارین این امکان را دارید تا انواع نوشیدنی‌های سرد وگرم و دسرها و میان وعده‌های لذیذ را سفارش دهید.

-هتل-نارین-1 هتل نارین چالوس

امکانات رفاهی هتل نارین چالوس

این هتل دوستاره دیزاین شکیلی ندارد؛ با این حال تمام واحدهای آن جهت فراهم کردن آسایش و نیازهای مسافران امکانات رفاهی خوبی دارند. این واحدها تمیز و مرتب می‌باشند. خدمات خانه‌داری هتل به صورت روزانه به همه اتاق‌ها ارائه می‌گردد. در همه واحدهای اقامتی می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید.
خوب است بدانید همه اتاق‌ها مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش و سیستم اعلام و اطفا حریق هستند. از امکانات دیگری که واحدهای اقامتی هتل نارین دارد می‌توان به مینی بار با هزینه، مبلمان، یخچال، کمد لباس، دراور و رخت‌آویز اشاره کرد. همه واحدها از حمام و لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی مجزا برخوردار هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی ایرانی و مابقی دارای سرویس بهداشتی فرنگی می‌باشند.
در هتل یک اتاق بازی در نظر گرفته شده است. اینگونه کودکان می‌توانند در آنجا بازی کنند و اوقات خوشی را سپری کنند. از دیگر خدماتی که هتل نارین دارد می‌توان به پذیرش شبانه‌روزی، صرافی، نمازخانه، خدمات مربوط به خشک‌شویی، خدمات باربری، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت‌ و برگشت با هزینه و اینترنت در لابی اشاره داشت. محوطه سرسبز هتل نیز زیبایی هتل نارین چالوس را دوچندان کرده است. همینطور هتل نارین از پارکینگی برخوردار است که ظرفیت آن محدود بوده و به اندازه ۸ خودرو است.

-هتل-نارین هتل نارین چالوس

نحوه دسترسی به هتل نارین چالوس

هتل نارین در استان مازندران قراردارد. هتل در دو کیلومتری نمک‌آبرود، پس از پل هیچرود، مقابل بانک صادرات واقع شده است. این هتل ساحلی کنار دریا بوده و به کاخ چای خوران و پارک جنگلی فین هم دسترسی مطلوبی دارد.

141-1 هتل نارین چالوس

142 هتل نارین چالوس

143 هتل نارین چالوس

144-1 هتل نارین چالوس

145-1 هتل نارین چالوس

146-1 هتل نارین چالوس

147-1 هتل نارین چالوس

148-2 هتل نارین چالوس

149-1 هتل نارین چالوس

150-1 هتل نارین چالوس

           
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    هتل نسبتا لوکس و زیبایی هست که دارای ساحل اختصاصی هم هست و همین نکته مثبت در رابطه با این هتل هست و من از اقامتی که اینجا داشتم راضی بودم

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *