رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل مینا تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ دی ۱۴۰۰

هتل مینا تهران هتلی دو‌ستاره می باشد که در خیابان مفتح شهر تهران واقع شده است. این هتل در یکی از مناطق مرکزی شهر واقع شده و دسترسی خوبی به میدان هفت تیر، خیابان کریم‌خان، طالقانی و انقلاب دارد. دانشگاه خوارزمی‌ در فاصله کمی از هتل قرار گرفته و اگر برای کاری مرتبط به این دانشگاه به تهران سفر کرده اید این هتل محل اقامت مناسبی برای شما خواهد بود. ضمن اینکه نزدیکی به دو ایستگاه مترو دروازه دولت و طالقانی موجب شده میهمانان بتوانند دسترسی راحت و کم‌هزینه‌ای به دیگر نقاط شهر داشته باشند.لازم به ذکر است هتل در محدوده طرح ترافیک واقع شده‌است.

-مینا-تهران2 هتل مینا تهران

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها چیدمان ساده‌ای داشته و دارای امکاناتی چون تهویه‌مطبوع، تختخوابهای راحت، تلویزیون و یخچال است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه داشتید می‌توانید آن را در صندوق امانات اتاق خود نگهداری کنید. حمام به همراه سرویس‌بهداشتی اختصاصی هم در همه اتاق‌ها موجود است.اتاق‌های یک‌تخته برای کسانی مناسب است که به تنهایی سفر می‌کنند. زوج‌ها و گروه‌های دو نفره هم می‌توانند از اتاق‌های دو‌تخته هتل استفاده کنند. این اتاق‌ها به صورت یک تخت دو نفره و یا دو تخت تک نفره ارائه می‌شوند. اتاق‌های سه‌تخته نیز گزینه دیگری برای اقامت در این هتل است.

اما سه نفره‌ها انتخاب دیگری هم برای اقامت دارند. سوئیت‌های سه‌تخته هتل که فضای بیشتری داشته و دارای آشپزخانه با امکان پخت‌و‌پز هستند. گروه‌های پرجمعیت تر هم می‌توانند آپارتمان یک‌خوابه هتل را رزرو کنند که یک تخت دونفره در اتاق خواب و سه تخت یک نفره در سالن پذیرایی دارد و مانند سوئیت‌ها دارای آشپزخانه با امکان پخت‌و‌پز نیز می‌باشد.

-مینا-تهران هتل مینا تهران

رستوران و کافی شاپ

برای صرف غذا نیازی نیست از هتل خارج شوید. رستوران هتل با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است.

امکانات هتل مینا تهران

عمومی : آسانسور /روزنامه /نمازخانه /صندوق امانات لابی /سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: رستوران.
مديا و ديجيتال : اینترنت در لابی/ اینترنت در اتاق/ امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی/ تلویزیون LCD در لابی.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات :روم سرویس /خشکشویی /خدمات بیدار باش /خدمات اتو/ دستگاه واکس کفش/ نهار در اتاق/ تبدیل ارز/ فکس /خدمات تهیه بلیط /فتوکپی/ خدمات اینترنتی.

با اقامت در هتل مینا تهران در فضای اتاق‌ها و لابی به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و برای رفت‌و‌آمد به نقاط مختلف شهر می‌توانید از تاکسی‌سرویس هتل استفاده کنید. آسانسور، خدمات حشکشویی و خدمات تبدیل ارز هم از دیگر تسهیلاتی است که در این هتل به میهمانان عرضه می‌شود.

-مینا-تهران3 هتل مینا تهران

آدرس هتل مینا تهران

آدرس: تهران، خیابان مفتح جنوبی روبروی دانشگاه تربیت معلم

-مینا-تهران1 هتل مینا تهران

-مینا-تهران4 هتل مینا تهران

-مینا-تهران5 هتل مینا تهران

-مینا-تهران6 هتل مینا تهران

-مینا-تهران7 هتل مینا تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد حسن اسایش

    سلام.قیمت اتاق های دونفره- سه نفره -چهارنفره وپنج نفره (پنج تخته )هرشب چه مبلغی است ؟اگر جواب بفرمایید ممنونم .

    ۱۸ فروردین, ۱۳۹۴ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *