رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ دی ۱۳۹۶

هتل ملل شاندرمن ماسال

لینک این مطلب کپی شد!

دهکده توریستی ملل شاندرمن واقع در غرب استان گیلان با طبیعت بکر و کوه های جنگلی سرسبز شهرستان ماسال دارای ۱۱ باب ویلای دوبلکس کاملا” لوکس و مدرن با کلیه امکانات رفاهی در مرکز روستای بیتم و در محیط و فضایی کاملا” روستایی قرار دارد.این ویلاها در ۳ تیپ ۲ خوابه ۶ تخته، ۳خوابه ۹ تخته و ۵ خوابه ۱۵ تخته برای خانواده ها و تورهای گروهی ، امکان اقامت را فراهم می آورد.
این ویلاها دارای امکاناتی همچون قسمت نشیمن مبله، قسمت شاه نشین در کنار شومینه، آشپزخانه مختصر، میز غذاخوری، اتاق های خواب با سرویس بهداشتی مجزا( مستر ) در طبقه ی بالا و بالکن رو به کوه های سرسبز و شالیزارهای زیبای منطقه می باشد.رستوران مدرن، رستوران سنتی، کافی شاپ، فضای سبز بسیار زیبا با آبنما و فواره های زیبا از دیگر امکانات این مجموعه می باشد.

امکانات لوکس ویلاهای داخل دهکده به همراه فضای قالب روستایی بیرون از دهکده با حیوانات اهلی متردد در کوچه های روستا، فضای دل انگیز و مزیت رقابتی این مجموعه با سایر مجموعه های اقامتی شهرهای بزرگ می باشد.
دهکده توریستی ملل شاندرمن به فاصله ۴۰ کیلومتری روستای تاریخی ماسوله و قلعه تاریخی قلعه رودخان- ۳۰ کیلومتری ساحل جنگلی و بسیار زیبای گیسوم- ۴۰ کیلومتری بندر انزلی و مرداب انزلی و ۹۵ کیلومتری آستارا واقع شده است که امکان و دسترسی دیدن این مناطق را با فواصل زمانی اندک فراهم می نماید.

آدرس :ماسال، بین ماسال و شاندرمن، روستای بیتم، دهکده توریستی ملل شاندرمن
تلفن :۰۱۳۴۴۶۹۱۹۳۰

2630 هتل ملل شاندرمن ماسال

2631 هتل ملل شاندرمن ماسال

2632 هتل ملل شاندرمن ماسال

2633 هتل ملل شاندرمن ماسال

2634 هتل ملل شاندرمن ماسال

2635 هتل ملل شاندرمن ماسال

2636 هتل ملل شاندرمن ماسال

2637 هتل ملل شاندرمن ماسال

2638 هتل ملل شاندرمن ماسال

2639 هتل ملل شاندرمن ماسال

2640 هتل ملل شاندرمن ماسال

2641 هتل ملل شاندرمن ماسال

2642 هتل ملل شاندرمن ماسال

2644 هتل ملل شاندرمن ماسال

2645 هتل ملل شاندرمن ماسال

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *