رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ خرداد ۱۴۰۲

هتل قصرالضیافه مشهد

اشتراک گذاری

هتل قصرالضیافه مشهد در ضلع شرقی حرم امام رضا(ع) و در قسمت ورودی صحن هدایت حرم مطهر واقع شده‌است. این هتل در سال ۱۳۸۵ در دو طبقه بنا شده و دارای ۵۷ واحد اقامتی است. هتل قصر الضیافه مشهد با مجهزترین امکانات آماده سرویس‌دهی به زائران گرامی امام رضا(ع) می‌باشد. در واقع بخشی از این هتل در حرم امام رضا(ع) واقع شده و از این نظر، منحصربه‌فرد است. علاوه بر این مزیت، سوئیت‌هایی شیک و مجلل، خدمات و امکانات رفاهی مطابق با استانداردهای روز جهان، فضاهایی شیک و رستوران‌هایی متنوع، از ویژگی‌های این هتل ۵ ستاره است.

هتل قصرالضیافه مشهد

اتاق و سوئیت

تنوع اتاق‌ها در این هتل بالاست و شما می‌توانید بسته به نیازتان از بین آنها انتخاب کنید. وجود سوئیت‌های مختلفی که با جدیدترین امکانات تجهیز شده‌اند، باعث راحتی مهمانان قصر الضیافه شده است. سوئیت‌ های یک‌خوابه فدک، قدس و رویال نور ازجمله اتاق‌های ۲ نفرِ این هتل مشهد می‌باشند. سوئیت ‌های ویژه هتل قصر الضیافه مشهد که شامل: سوئیت ‌های بقیع و رویال شمس می‌شوند، برای خانواده ‌هایی با جمعیت زیاد مناسب است.
هتل قصر الضیافه مشهد تمامی اتاق‌های خود، مخصوصاً سوئیت بقیع را اسلامی طراحی کرده است. از امکانات داخل سوئیت‌ها می‌توان به: میزتحریر، آینه درآور، کمد لباس، ملزومات بهداشتی، حمام، آباژور اشاره کرد. لازم به ذکر است اتاق‌ های هتل قصر الضیافه مشهد چشم‌انداز مطلوبی از گنبد طلایی امام رضا (ع) دارند. فضای هتل نیز آرام و متناسب با فضای معنوی شهر است و بیشتر اتاق‌های آن منظره‌ای رو به حرم رضوی دارند.

هتل قصرالضیافه مشهد

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل قصر الضیافه مشهد متنوع‌ ترین غذا های ایرانی، فرنگی، سنتی، گیاهی، عربی و دریایی را برای میهمانان خود سرو می‌کند. سرآشپز های ماهر و کارآزموده رستوران، لذیذترین غذا های ذکرشده را برای شما عزیزان طبخ می‌کنند.

امکانات رفاهی هتل قصرالضیافه مشهد

عمومی:آسانسور/ نمازخانه/ صندوق امانات/ فروشگاه و غرفه/ لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات).
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران.
جلسه و همايش: اتاق میهمانی و جلسات کاری/ سالن چند منظوره/ سالن کنفرانس.
خارج از هتل: آلاچیق در محوطه/ حوض آب.
ورزشی و تفريحی: ماساژ/ پینگ پنگ/ فوتبال دستی.
خاص هتل: ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای رو به حرم/ نمای رو به حیاط/ نمای کوچه.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
سرگرمی: اتاق بازی.
خدمات: پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ اینترنت در لابی/ اینترنت در اتاق/ دستگاه واکس کفش/ تبدیل ارز/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی/ پرینتر/ ترانسفر بدرقه (رایگان)/ خدمات ترانسفر رفت و برگشت راه آهن.

هتل قصرالضیافه مشهد

نحوه دسترسی به هتل قصرالضیافه مشهد

آدرس:مشهد-حرم مطهر امام رضا(ع) – -صحن هدایت

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد

           
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    این هتل در صحن امام رضا هست و متعلق به مجموعه آستان قدس رضوی هست.برای افرادی که صرفا هدف زیارتی دارن مناسب هست.

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *