جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل سنتی اصفهان

تاریخ بروزرسانی :
۴ آبان ۱۴۰۰

هتل سنتی اصفهان هتلی سه ستاره با بافت سنتی و موزه مانند خود یکی از بناهای تاریخی به جای مانده ازعصر صفوی با قدمت چهار صد ساله می باشد. که در قلب بافت تاریخی شهر اصفهان و نزدیک به مراکز خرید واقع شده است. هتل با تمام آراستگی سنتی اش دارای تجهیزات داخلی مدرن و به روز دنیا است که براساس استانداردهای بین المللی تهیه شده اند. تمامی اتاق های هتل سنتی اصفهان در اطراف حیاط بزرگی قراردارند که در وسط آن حوض به همراه فواره های آبنما قرار گرفته و به زیبای این هتل اضافه گردیده است.

نزدیکی هتل به خیابان چهار باغ و میدان نقش جهان و عمده ترین نقاط توریستی و تاریخی شهر از جمله بنای زیبای مدرسه چهار باغ به جذابیت آن افزوده است و همچنین هتل سنتی اصفهان با محیطی آرامش بخش و مجهز به وسایل مدرن تجربه اقامت در خانه های قدیمی ایرانی و آشنایی با آداب و رسوم گذشتگان را برای مسافران شهر اصفهان تداعی میکند.با انتخاب هتل سنتی اصفهان علاوه بر دسترسی‌های خوبی که خواهید داشت می‌توانید از اقامت در موزه‌ای تاریخی لذت ببرید.

هتل سنتی اصفهان2 800x533 هتل سنتی اصفهان

اتاق و سوئیت

هتل در مجموع ۱۶ واحداقامتی دارد که با پنجره‌های چوبی و شیشه‌های رنگی دور تا دور حیاط زیبای هتل قرار گرفته‌اند. اتاق‌ها معماری سنتی خود را حفظ کرده و چیدمان مطلوبی دارند. ضمن اینکه از امکانات رفاهی مناسبی هم برخوردار هستند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهایی راحت دارند. از دیگر امکانات ارائه شده می‌توان به تلویزیون، مبل نشیمن، کتری برقی و یخچال اشاره کرد. حمام اختصاصی و سرویس‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.

اتاق‌های یک نفره برای کسانی که به تنهایی سفر می‌کنند مناسب است. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. برای خانواده‌ها و گروه‌های پرجمعیت تر هم اتاق ‌های سه تخته ، چهار تخته ، پنج‌تخته و هفت‌تخته در نظر گرفته شده‌است. این هتل همچنین دارای یک سوئیت رویال با ظرفیت چهارنفر بوده که در واقع اتاق شاه‌نشین بنا بوده و لوکس‌ترین اقامت را برای میهمانان فراهم می‌کند.

هتل سنتی اصفهان9 800x533 هتل سنتی اصفهان

رستوران و کافی شاپ

رستوران زیبای هتل در حیاط بیرونی هتل واقع شده و با چیدمانی سنتی و ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای ایرانی تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا در این هتل را برای میهمانان به یادگار می‌گذارد. چایخانه سنتی هتل نیز در همان مکان دایر بوده و فضای مناسبی برای نوشیدن یک چای عصرگاهی و رفع خستگی گشت‌و‌گذار در شهر است.

هتل سنتی اصفهان12 800x533 هتل سنتی اصفهان

دیگر امکانات

مهم‌ترین ویژگی این هتل معماری بی‌نظیر آن بوده که همچون موزه‌ای توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. به‌علاوه با اقامت در هتل سنتی اصفهان به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ غیر‌مسقف هتل که با فاصله کمی از آن واقع شده و البته دارای ظرفیتی محدود است استفاده کنید. صندوق‌امانات و خدمات خشک‌شویی هم از دیگر تسهیلاتی است که در این هتل به میهمانان عرضه می‌شود.

نحوه دسترسی

آدرس :اصفهان، میدان نقش ،خیابان سپاه، خیابان حکیم، کوچه باغ قندرها (۷)هتل سنتی اصفهان

تلفن :۰۳۱۳۲۲۳۶۶۷۷

2073 هتل سنتی اصفهان

2066 هتل سنتی اصفهان

2060 هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان 800x533 هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان1 800x600 هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان3 800x533 هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان4 800x450 هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان5 800x517 هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان6 800x600 هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان7 800x600 هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان8 800x581 هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان10 800x533 هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان11 800x533 هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان13 800x533 هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان14 800x533 هتل سنتی اصفهان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • علی طاهرخانچی

    درسته امکانات خیلی زیادی نداشت اما بسیار زیبا و جالب بود

    ۵ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *