رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل زهره اصفهان

تاریخ بروزرسانی :
۲۰ تیر ۱۳۹۳

هتل زهره اصفهان با معماری سنتی و مدرن با مساحت ۶۰۰ متر مربع با ۴۵۰۰ متر بنا در ۱۰ طبقه با امکانات خاص و منحصر به فرد ساخته شده است. هتل زهره اصفهان در مرکز شهر اصفهان، مجاور خیابانهای تجاری واقع شده است . آسودگی خیال با رزرو هتل زهره اصفهان

هتل زهره اصفهان هتلی زیبا با موقعیت مکانی مناسب در مرکز شهر اصفهان و در نزدیکی اماکن تاریخی، تجاری شهر اصفهان و رودخانه زاینده رود، – قیمت مناسب هتل.
آدرس هتل : استان اصفهان ، اصفهان، خیابان فردوسی، هتل زهره اصفهان.
خدمات :

امکانات و خدمات هتل زهره اصفهان شامل: رستوران ونوس با سرو غذاهای ایرانی و فرنگی در قصر زیبا و با شکوه بازگشتی دوباره به اصالت ایرانی را برای مهمانان به ارمغان آورده است. رستوران سنتی آریانا، کافی شاپ خورشید کافی شاپ خورشید با فضایی آرام و محیطی دلپذیر آرامشی پویا ارائه دهنده بهترین غذا و فست فود و نوشیدنی های سرد و گرم و روم سرویس ۲۴ ساعته پذیرای محافل گرم مهمانان خود می باشد. چایخانه سنتی ایرانا بر فراز اصفهان با مناظری زیبا و دل انگیز رودخانه زیبای زاینده رود در شهر بزرگ تاریخی اصفهان با سرستون های تخت جمشید و نماد اسطوره های ایرانی، سعی در فراهم آوردن فضایی آرام بخش و لحظاتی مفرح دارد. پارکینگ هتل زهره، خارج از هتل می باشد.

هتل زهره اصفهان با داشتن ۵۰ اتاق ۱تخته، ۲تخته، ۳تخته با ۱۱۰ تخت و سوئیت های مجلل، بیزنس روم ، کانکت روم، اتاق ویژه عروس و داماد و رویال سوئیت که اسکان ۱۳۰ نفر را دارا می باشد و به با کاملترین تجهیزات نظیر: سیستم اطفا و حریق و دیگر امکانات رفاهی مزین کننده خاطرات به یاد ماندنی مهمانان عزیز می باشد.

رستوران سنتی در فضای کاملا سنتی در بام هتل زهره اصفهان واقع شده است که نظر همه میهمانان را به خود جلب می کند.

خدمات ویژه :

هزینه اقامت کودکان تا ۶ سال رایگان، ۶ تا ۱۲ سال نیم بها می باشد.

سرویس اضافه هتل زهره اصفهان: کف خواب ( تشک ) می باشد.

سرویس جهت معلولین و جانبازان: در تمامی طبقات آسانسور وجود دارد، ویلچر موجود نیست اما برای جا به جایی به آنها کمک میشود.
Esfahan-Zohreh-Hotel-TripleRoom-2 هتل زهره اصفهان

1347183900 هتل زهره اصفهان

1347184084 هتل زهره اصفهان

HotelZohrehEsfahan هتل زهره اصفهان

Esfahan-Zohreh-Hotel-CoffeRoofing هتل زهره اصفهان

Esfahan-Zohreh-Hotel-DoubleRoom هتل زهره اصفهان

Esfahan-Zohreh-Hotel-Lobby-1 هتل زهره اصفهان

Esfahan-Zohreh-Hotel-Reception-1 هتل زهره اصفهان

Esfahan-Zohreh-Hotel-Restaurant-1 هتل زهره اصفهان

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    اتاق ها کوچک و بدون پنجره بودند همچنین فاقد سشوار ، نظافت تخت ها خوب ،اما کف بسیار کثیف بود قیمت غذا در رستوران و کافی شاپ بسیار گران و از تنوع غذایی بسیار کم برخوردار بود پیشنهاد میکنم غذا را بیرون از هتل تهیه کنید رفتار کارکنان بسیار عالی و صمیمی بود هتل به اکثر جاهای دیدنی نزدیک بود همچنین پیشنهاد میکنم

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *