رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ آبان ۱۴۰۰

هتل زنده رود اصفهان

لینک این مطلب کپی شد!

هتل زنده رود اصفهان ( یاقوت سابق ) در سال ۱۳۹۵ با ۱۸ باب اتاق و سوئیت به بهره برداری رسید. هتل زنده رود که در ابتدا با نام هتل یاقوت اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد، دارای ۵ طبقه می باشد. قرارگیری هتل سه ستاره زنده رود اصفهان در فاصله ۲ کیلومتری از مقاصد گردشگری میدان نقش جهان، کاخ عالی قاپو و مسجد نقش جهان، دسترسی مهمانان به این بناهای تاریخی را امکان پذیر ساخته است.

هتل سه ستاره زنده رود از نوسازترین هتل های اصفهان است. این هتل با موقعیت خوب و امکانات مناسبش از هتل های پر طرفدار و محبوب این شهر است. موقعیت هتل به گونه ای است که با قرار گیری در مرکز شهر به اکثر جاذبه های تاریخی و تفریحی شهر نزدیک است. از این هتل مسافران می توانند به آسانی به میدان نقش جهان، مسجد جامع و پل خواجو بروند و نیز از خانه مشروطیت، باغ گل‌ ها و چهلستون دیدن کنند.

-زنده-رود-اصفهان-600x800 هتل زنده رود اصفهان

دسترسی هتل

از طرفی مسافران با اقامت در هتل زنده رود به بازارهای معروف اصفهان نیز دسترسی خوبی دارند. آن ها می توانند برای خریدن سوغات و صنایع دستی به بازار اصلی اصفهان که در همان میدان نقش جهان قرار گرفته مراجعه کنند و یا زمانی که به سمت پل خواجو و بعد سی و سه پل می روند به میدان انقلاب، یکی از پر طرفدارترین بازارهای اصفهانی ها نیز سری بزنند. البته این بازار بیشتر به پوشاک تکیه دارد و تعداد کمی مغازه های صنایع دستی را می توان در آنجا یافت. یکی دیگر از مزیت‌ های هتل زنده رود سرویس رفت و برگشت به فرودگاه بین ‌المللی شهید بهشتی اصفهان است که باعث رفاه حال مهمانان می شود. غیر از این هتل زنده رود امکانات دیگری نیز دارد که در بخش امکانات می توانید آن ها را ببینید. اگر چه هتل فاقد رستوران است، ولی میهمانان در سالن صبحانه خوری آن می توانند از یک صبحانه لذیذ و کامل لذت ببرند.

اتاق و سوئیت

واحدهای اقامتی هتل انواع مختلفی داشته و به صورت اتاق و سوئیت ارائه می‌شوند. ضمن اینکه از چیدمان مطلوب و امکانات رفاهی مناسبی هم برخوردار هستند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، کمدلباس، میزآرایش، میزوصندلی و یخچال هم از یگر امکانات ارائه شده‌است. همچنین حمام اختصاصی و سرویس‌بهداشتی (به صورت مجزا) در همه اتاق‌ها موجود است.
اگر به تنهایی قصد سفر به اصفهان را دارید، اتاق‌های یک تخته هتل برای شما مناسب است. اتاق‌های دوتخته هم به صورت «دبل» با ۱ تخت دونفره یا «توئیین» با ۲ تخت یک نفره ارائه می‌شوند. البته دونفره‌ها گزینه‌های دیگری هم پیش‌رو دارند. اتاق‌های دوتخته VIP که فضای بیشتری داشته و طراحی داخلی شیک تری دارند و همینطور سوئیت‌های یک خوابه که علاوه بر فضای بیشتر دارای نشیمن و آشپزخانه‌ای کوچک بدون امکان پخت‌و‌پز هم هستند. خانواده‌ها و گروه‌های سه نفره هم می‌توانند اتاق‌های سه تخته را انتخاب کنند. سوئیت‌های یک خوابه دیگری که چهارنفر ظرفیت دارد هم برای خانواده‌ها و گروه‌های پرجمعیت تر فراهم شده‌است.

-زنده-رود-اصفهان3-800x533 هتل زنده رود اصفهان

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل در حال راه‌اندازی بوده و صبحانه در اتاق میهمانان سرو می‌شود.

دیگر امکانات هتل

با اقامت در هتل زنده رود اصفهان در فضای اتاق‌ها و لابی به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت. به‌علاوه برای رفتن به نقاط مختلف شهر نیز تاکسی‌سرویس هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. لابی مبله، آسانسور و خدمات خشک‌شویی هم از دیگر تسهیلاتی است که هتل به میهمانان خود ارائه می‌کند. لازم به ذکر است هتل فاقد پارکینگ بوده و فضای جلوی هتل دارای تعدادی جا برای پارک خودرو است.

نحوه دسترسی

آدرس: اصفهان – خیابات هشت بهشت غربی – مابین چهار راه ملک و گلزار

-زنده-رود-اصفهان1-800x533 هتل زنده رود اصفهان

-زنده-رود-اصفهان2-800x533 هتل زنده رود اصفهان

-زنده-رود-اصفهان4-800x533 هتل زنده رود اصفهان

-زنده-رود-اصفهان5-800x533 هتل زنده رود اصفهان

-زنده-رود-اصفهان6-800x533 هتل زنده رود اصفهان

-زنده-رود-اصفهان7-800x533 هتل زنده رود اصفهان

 

68-2 هتل زنده رود اصفهان

 

70-3 هتل زنده رود اصفهان

71-3 هتل زنده رود اصفهان

           
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    هتل اتاق های خوب و تمیزی داره.رفتار کارمند پذیرش خوب بود ولی خدمه هتل نه.این هتل رستوران نداره چه برای صبحانه،نهار یا شام و صبحانه رو میارن توی اتاق.ناهار یا شام هم اگر بخواهید از بیرون بر میارن.قاشق چنگال هاش هم هتلینگ نبود.از سیستم گرمایشی پکیج توی اتاق ها استفاده میشه و سیستم مرکزی گرمایش نداره.به همین دلیل پرده اتاق ها هم هتلینگ نیست.

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    هتل اتاق های خوب و تمیزی داره.رفتار کارمند پذیرش خوب بود ولی خدمه هتل نه.این هتل رستوران نداره چه برای صبحانه،نهار یا شام و صبحانه رو میارن توی اتاق.ناهار یا شام هم اگر بخواهید از بیرون بر میارن.قاشق چنگال هاش هم هتلینگ نبود.از سیستم گرمایشی پکیج توی اتاق ها استفاده میشه و سیستم مرکزی گرمایش نداره.به همین دلیل پرده اتاق ها هم هتلینگ نیست.
    در ضمن پارکینگ هم نداره و ماشینتون رو باید بیرون پارک کنید.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *