جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل مجلل درویشی مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۱۰ تیر ۱۴۰۲

هتل مجلل درویشی مشهد ، یکی از مجلل ترین هتل های ایران است که در حاشیه خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است قرار دارد. با ورود به هتل درویشی خودتان مطمئن می‌شوید آنچه از خوبی‌ها و امکانات آن شنیده بودید، تنها گوشه‌ای از محاسنش بوده است. معماری مدرن و چشم‌نواز، امکانات در سطح عالی اتاق‌ها و سوئیت‌ها، استقبال و برخورد شایسته‌ی پرسنل هتل، رستوران‌های متعدد با انواع غذاهای لذیذ و کافی‌شاپ‌های مجهز و زیبا بخشی از جذابیت‌هایی است که برای آرامش و رفاه هر چه بیشتر شما در نظر گرفته شده است.

به این امکانات، مجموعه‌ی تفریحات آبی، سالن اسپا، سالن ماساژ و فروشگاه‌ها را نیز اضافه کنید که نمی‌گذارند، آب در دلتان تکان بخورد. هتل درویشی به نقطه‌ی کانونی مشهد، یعنی حرم امام رضا (ع) و مراکز خرید، بسیار نزدیک است، پس با آرامش خاطر و اطمینان از تسهیلات ویژه‌ی هتل درویشی رهسپار سفری معنوی شوید.

هتل درویشی هتل مجلل درویشی مشهد

لابی هتل درویشی

در بدو ورود به لابی با برخورد گرم پرسنل و کارکنان هتل درویشی مشهد مواجه خواهید شد. این پرسنل شما را به بخش نشیمن لابی هدایت می کنند تا مراحل پذیرش و تحویل اتاق اتمام گردد. اگر در این فاصله میل به نوشیدنی های سرد و گرم داشتید نگران نباشید، زیرا در قسمت دیگر لابی یک کافی شاپ مدرن و لوکس آماده پذیرایی از میهمانان هتل می باشد.

لابی این هتل شهر بهشت آراسته به لوستری بسیار زیبا، آکواریومی شیشه ای، حوضچه ای زیبا در وسط لابی، نیلوفرهای آبی بر روی حوض و … شده تا میهمانان در زمان استراحت، نهایت لذت را ببرند. از دیگر امکاناتی که در لابی هتل وجود دارد می توان به سیستم تهویه مطبوع، دستگاه خودپرداز، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی فرنگی و … اشاره کرد. لازم به ذکر است پرسنل هتل درویشی به زبان های انگلیسی و عربی اشراف کامل دارند.

در سمت چپ لابی هتل درویشی اتاق چمدان قرار گرفته که در زمان ترخیص میهمانان از هتل، چمدان ها و وسایل آنان را نگهداری می کند تا از هتل خارج شوند. یکی از نکته های جالب درباره هتل این است که علاوه بر آسانسور با پله برقی نیز می توان به طبقه منفی۱ هتل مراجعه کرد.

هتل درویشی مشهد2 800x529 هتل مجلل درویشی مشهد

اتاق های هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد دارای ۲۲۳ واحد اقامتی است که شامل واحدهای استاندارد، رویال، وی آی پی، دوبلکس های ملل و … می شود که در نوع خود بی نظیر هستند. اما یکی از اتاق های هتل به نام اتاق ماه عسل یا کوئین بسیار محبوب است که زوجین جوان با اقامت در این اتاق از خدمات ویژه ای بهره مند خواهند شد. قیمت اتاق ماه عسل کمی گران است که برای خاطره ای ماندگار ارزش هزینه کردن را دارد.

هتل درویشی مشهد7 800x534 هتل مجلل درویشی مشهد

دوبلکس ملل و اتاق فصل

هتل مجلل درویشی مشهد تنوع بسیاری را برای اتاق های لوکس خود در نظر گرفته که طراحی آن ها بر اساس کشورهای مختلف بوده است. دوبلکس مصر، دوبلکس هند، دوبلکس چین، دوبلکس ایران اسلام، دوبلکس ایران باستان، دوبلکس عرب و … از جمله اتاق های دوبلکس این هتل هستند. اتاق های فصل هتل نیز از قیمتی مناسب تر برخوردار بوده و برای اقامتی قرون به صرفه، بهترین گزینه هستند.

هتل درویشی مشهد8 800x533 هتل مجلل درویشی مشهد

پنت هاوس های خاص

اتاق های شگفت انگیز هتل درویشی شامل پنت هاوس اسپا، پنت هاوس رم و اتاق آینده می شود. اتاق های ذکر شده از گران ترین و لوکس ترین اتاق های هتل ۵ ستاره درویشی هستند که مخاطبانی خاص دارند. در اتاق آینده کهکشان را خواهید دید، در پنت هاوس اسپا سونا، جکوزی و وانی بزرگ منتظر شماست و در پنت هاوس رم اقامتی همچون یک سزار را تجربه خواهید کرد.

اتاق امپریال هتل لوکس درویشی ۱۱۰ متر مربع مساحت دارد که امکان اقامت ۳ نفر وجود داشته و از سرویس بهداشتی مجزا همراه وان جکوزی برخوردار می باشد. سوئیت امپریال نیز برای اقامتی شاهانه و فوق مدرن بهترین انتخاب بوده که توقع لوکس پسندان را به خوبی برآورده می کند.

پنت هاوس های خاص هتل درویشی هتل مجلل درویشی مشهد

رستوران های هتل مجلل درویشی

اگر به دنبال طعم هایی خاص هستید، پیشنهاد می کیم رستوران های خاص این هتل مشهد را چه برای صرف صبحانه و چه برای وعده های نهار و شام از دست ندهید. در رستوران های این هتل مشهد از سرآشپزانی ماهر بهره گرفته شده تا غذاهایی سالم مطابق با ذائقه های مختلف را تهیه و طبخ نمایند. توجه داشته باشید صبحانه بوفه رایگان و سالادبار با هزینه می باشد. در ادامه با رستوران های این هتل مشهد آشنا خواهید شد.

رستوران آتریوم

رستوران آتریوم هتل مجلل درویشی اصلی ترین رستوران است. این رستوران دارای فضایی فوق العاده لوکس و زیبا بوده و متنوع ترین غذاهای ایرانی و فرنگی را با کیفیتی بسیار بالا ارائه می دهد. جذابیت چیدمان این رستوران سبب شده تا برای قرارهای رمانتیک و کاری، بهترین گزینه انتخابی باشد.

رستوران روف گاردن

رستوران روف گاردن هتل زیبای درویشی از زیبا ترین رستوران های مشهد بوده که دارای درختانی سربه فلک کشیده است. صدای آواز پرندگان و آب؛ فضایی بس خارق العاده را ایجاد کرده است. در این رستوران متنوع ترین غداهای ملل مختلف طبخ می شوند که از کیفیت عالی نیز برخوردار هستند. در این رستوران می توانید ساعاتی را بدون دغدغه و نگرانی سپری کنید.

هتل درویشی مشهد12 533x800 هتل مجلل درویشی مشهد

فست فود فیروزه

فست فود فیروزه هتل مجلل درویشی نیز با پخت انواع پاستاها، پیتزاها، برگرها، کوکتل های خوشمزه و … توانسته است ذائقه و سلیقه هر نوع میهمان را تامین کند. فضای داخلی فست فود فیروزه بسیار لاکچری بوده و می تواند برای قرارهای ۲ نفره بهترین مکان باشد. کافی شاپ مرکزی، کافی شاپ بیلیارد و کافی شاپ اسپا از دیگر مکان های نوشیدنی در این هتل مشهد هستند.

صبحانه خوری ارغوان و چایخانه برکه

سالن صبحانه خوری ارغوان که با چیدمانی به رنگ بنفش طراحی شده انواع صبحانه های سرد و گرم را با کیفیتی بسیار بالا ارائه می دهد. چایخانه سنتی برکه از دیگر مکان های دنج و دوست داشتنی هتل است که انواع دمنوش ها و عرقیات گیاهی و … را عرضه کرده و از چیدمانی نوستالژیک برخوردار است.

هتل درویشی مشهد3 800x510 هتل مجلل درویشی مشهد

کافی شاپ هتل مجلل درویشی مشهد

کافی شاپ این هتل مشهد انواع نوشیدنی ها را به میهمانان عرضه می کند که برای برگزاری تولد و دورهمی های دوستانه عالی بوده و منویی متنوع را ارائه می دهد. فضای لوکس و نوشیدنی های با کیفیت باعث شده تا به یکی از پاتوق های مهم میهمانان تبدیل شود. ناگفته نماند جهت رزرو میز می توانید با شماره هتل تماس گرفته و جشن های دوستانه خود را در کافی شاپ هتل برگزار نمایید.

معرفی مجموعه آبی هتل درویشی

مجموعه آبی هتل مجلل درویشی از نظر هزینه بسیار هنگفت بوده که برای هر قشر جامعه استفاده از آن مقدور نیست. اما میهمانان مقیم در هتل، می توانند از استخر و مجموعه آبی این هتل مشهد به طور ۲ ساعت در روز رایگان استفاده نمایند. مجموعه آبی این هتل علاوه بر استخر، شامل سونا و جکوزی و سالن ماساژ نیز می شود. لازم به ذکر است امکانات رایگان هتل درویشی مشهد تنها شامل استخر آن می شود و برای دیگر قسمت ها باید هزینه پرداخت شود.

در سالن ماساژ هتل ۵ ستاره درویشی مشهد از اساتید مجربی بهره گرفته شده تا ریلکسیشن مطلوبی را به میهمانان هتل هدیه دهند. در سالن ماساژ هتل؛ دوش های اختصاصی برای رعایت بهداشت فردی در نظر گرفته شده است. جکوزی هتل نیز برای سالمندان بسیار سودمند بوده و برای این عزیزان آرامش خاطر، رفع گرفتگی عضلات، آرامش دردهای عضلانی و مفصلی و … را در پی خواهد داشت.

هتل درویشی مشهد هتل مجلل درویشی مشهد

تالار های هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد دارای تالارهایی است که برای برگزاری مراسم های مختلف انتخابی ایده آل می باشند. این تالارها شامل تالار آئینه، تالار دیپلمات و اتاق جلسات می شود. تمامی تالار ها و سالن همایش های هتل؛ این امکان را به شما می دهد تا میزبانی شایسته برای ضیافت ها و همایش های خود باشید.

تالار آئینه

تالار آیینه در طبقه ۱۷ هتل واقع شده و با چیدمان های مختلف آماده پذیرایی از میهمانان شما خواهد بود. ظرفیت چیدمان این تالار به صورت آمفی تئاتر ۳۵۰ نفر، به صورت ال ۴۰۰ نفر و شکل یو ۹۰ نفر می باشد. تالار های این هتل مشهد دارای امکانات صوتی، تصویری بوده و قابلیت نصب میکروفن تک نفره را نیز دارد. چیدمان لوکس و خاص این تالار می تواند مراسمی آبرومند را برای میزبان در پی داشته باشد.

هتل درویشی مشهد5 800x533 هتل مجلل درویشی مشهد

تالار دیپلمات

تالار دیپلمات هتل مجلل درویشی مشهد از دیگر سالن های این هتل است که در طبقه -۱ هتل قرار دارد. در این سالن بهترین و متفاوت ترین میهمانی ها را می توانید برپا کنید و از مجلس و ضیافتی آبرومند و خیره کننده لذت ببرید. نا گفته نماند چیدمان این تالار نیز همانند تالار آئینه بی نهایت زیبا می باشد.

اتاق جلسات هتل درویشی

اتاق جلسات در طبقه ۱۷ هتل واقع شده است. این اتاق با چیدمان میز کنفرانسی۳۰ نفر و قابل افزایش تا ۴۵ نفر می باشد. در اتاق جلسات نیز قابلیت نصب میکروفن تک نفره به تعداد میهمانان وجود دارد. هتل درویشی مشهد نظرات مردم را در لحظه ورود و در لحظه خروج بازبینی می کند تا متوجه شود چه خدماتی در این هتل کم و چه خدماتی محبوب زائران حرم مطهر امام رضا (ع) بوده است.

هتل درویشی مشهد4 800x446 هتل مجلل درویشی مشهد

امکانات هتل مجلل درویشی مشهد

امکانات هتل درویشی فوق العاده متنوع بوده و پاسخگوی هر نوع سلیقه ای می باشد. در این هتل مشهد یک سالن بدنسازی تعبیه شده که به پیشرفته ترین دستگاه های بدنسازی مجهز می باشد. در سالن بدنسازی سیستم تهویه مطبوع و حمام برای نظافت شخصی میهمانان در نظر گرفته شده است.

از دیگر امکانات هتل درویشی مشهد می توان حمام ترکی را نام برد که بدن شما با کف شستشو داده می شود و در پایان ماساژی بی نظیر را دریافت خواهید کرد. اگر به دنبال برترین برندها هستید، می توانید آن ها را در فروشگاه های هتل درویشی پیدا کنید. علاوه بر این موارد، فروشگاه سوغاتی نیز برای خرید زعفران، نبات و دیگر سوغاتی های مخصوص مشهد نیز دردسترس میهمانان می باشد.

هتل درویشی برای میهمانان خارجی خود یک سیستم تبادل ارزی را در نظر گرفته تا به راحتی اَرز های خود را به ریال تبدیل کنند. آژانس گردشگری، آسانسور های شیشه ای، خدمات تاکسی سرویس، خدمات خشک شویی، خانه داری و اتاق چمدان اشاره کرد. از دیگر امکانات محبوب هتل می توان به ترانسفر رفت و برگشت رایگان به حرم مطهر اشاره کرد که نیاز میهمانان از پیاده روی را برطرف می کند.

نحوه دسترسی به هتل مجلل درویشی مشهد

آدرس: مشهد ،خیابان امام رضا (ع)

هتل درویشی مشهد1 هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد6 800x533 هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد9 800x533 هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد10 800x533 هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد11 800x481 هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد13 800x490 هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد14 800x539 هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد15 800x311 هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد16 800x534 هتل مجلل درویشی مشهد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    هتل درویشی جز ۳ هتل برتر شهر مشهد هست و قیمتش هم نسبتا بالا هست.معماری و لابی بسیار با شکوهی داره و رستورانش هم خیلی خوب و با کیفیت هست

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    سيار عالى و خوش برخورد. ازهمه چيز هتل بسيار راضى بوديم، صبحانه عالى، كيفيت و طعم غذاى خيلى خوب، اتاقهاى بسيار خوب و تميز و امكانات هتل همه چيز عالى بود.

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مریم پورابوطالب

    هتل ۵ ستاره و خوب پیشنهاد می کنم

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    هتل لوکس و مجللی هست فقط ما تو اتاقی اقامت داشتیم که کمی بوی نامطبوع داشت که به پذیرش هم گفتیم اما کاری امجام ندادن.در کل هتل قابل قبولی هست.دوبار تابحال اقامت داشتم که به جز بار اول که موضوع اتفاقی بود راضی کننده بود

    ۲۸ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد