جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل داریوش کرمانشاه

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ آذر ۱۴۰۰

هتل داریوش کرمانشاه یکی از هتل های با سابقه در شهر کرمانشاه می باشد. قرارگیری هتل در چهارراه مدرس امکان دسترسی به مرکز شهر، بازار کرمانشاه و جاذبه‌های دیدنی همچون تکیه معاون الملک، مسجد جامع کرمانشاه و مسجد شافعی را به راحتی فراهم ساخته است. به طوریکه با حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی می‌توانید به این اماکن برسید. طاق بستان که یکی از معروف ترین جاذبه‌های تاریخی این استان به شمار می‌رود هم با ماشین نیم ساعت از هتل فاصله دارد.

هتل داریوش کرمانشاه1 هتل داریوش کرمانشاه

اتاق و سوئیت

ساختمان هتل چهارطبقه بوده در مجموع ۳۵ اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. واحدها چیدمان ساده ای داشته و ازامکانات رفاهی مطلوبی برخوردارند. برای مثال تختخواب‌های راحتی دارند. تلویزیون، مبل و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده است. همچنین حمام اختصاصی به همراه سرویس بهداشتی نیز در همه واحدها موجود است. اتاق‌های سه تخته و چهارتخته هم به همین تریب با تخت‌های یک نفره تجهیز شده اند. اتاق‌های کانکت چهارتخته که دو اتاق متصل به هم بوده نیز گزینه دیگری برای اقامت در این هتل است.

اما اگر با خانواده یا گروه دوستان پرجمعیت تر خود سفر می‌کنید می‌توانید سوئیت‌های یک خوابه پنج نفره با ۱ تخت دونفره و ۳ کاناپه تختخواب شو و یا سوئیت‌های دوخوابه نه نفره که با ۱ تخت دونفره، ۴ تخت یک نفره و ۳ کاناپه تختخواب شو تجهیز شده اند، را انتخاب کنید.

هتل داریوش کرمانشاه3 هتل داریوش کرمانشاه

رستوران و کافی شاپ

صبحانه هرصبح در سالن صبحانه خوری هتل سرو می‌شود. با اقامت در هتل داریوش کرمانشاه در فضای لابی به اینترنت وای فای دسترسی خواهید داشت و لابی مبله، آسانسور و صندوق امانات نیز از دیگر تسهیلات ارائه شده است. (قابل توجه میهمانان گرامی هتل فاقد پارکینگ است)

هتل داریوش کرمانشاه2 هتل داریوش کرمانشاه

نحوه دسترسی

آدرس : کرمانشاه ،چهار راه مدرس ،چهل متری مطهری

هتل داریوش کرمانشاه4 هتل داریوش کرمانشاه

هتل داریوش کرمانشاه5 هتل داریوش کرمانشاه

12 هتل داریوش کرمانشاه

pic6 هتل داریوش کرمانشاه

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *