رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ آذر ۱۴۰۰

هتل خیام تهران

اشتراک گذاری

هتل خیام تهران هتلی دوستاره است که در سال ۱۹۷۵ فعالیت خود را آغاز نموده است. در حال حاضر با مساحتی برابر با ۱۷۰۰ متر مربع با ۴۵ اتاق در سه طبقه به مشتریان خدمت رسانی می کند.هتل خیام تهران در یکی از قدیمی ترین محله‌های پایتخت و در نزدیکی میدان بهارستان واقع شده‌است. هتل خیام در نزدیکی بازار بزرگ تهران با فاصله ی در حدود ۲۰ دقیقه پیاده روی و موزه ها قرار دارد. شما با صرف زمان کمتر از ۱۵ دقیقه می توانید به مهمترین موزه های تهران دسترسی داشته باشید من جمله موزه ایران باستان، موزه پست، موزه سکه، موزه ملک، موزه جواهرات، موزه آبگینه و کاخ گلستان.

هتل خیام تهران

همچنین دسترسی به نقاط مختلف تهران به خاطر نزدیکی به دو خط مترو، ترمینال اتوبوس شهری در میدان امام خمینی و تاکسی های داخل شهری. هتل خیام در منطقه ۱۲ شهرداری واقع شده که جزو قدیمی ترین محله های تهران محسوب می شود از اینرو بیشترین نقاط تاریخی در این منطقه قرار گرفته است. مهمانان هتل می توانند از امکانات رفاهی هتل همچون پارکینگ اختصاصی و اینترنت رایگان بهره مند گردند.

اتاق‌های هتل چیدمان ساده‌ای داشته و امکانات رفاهی مطلوبی برخوردارند. ازجمله می‌توان به تهویه‌مطبوع، تختخوابهای راحت، تلویزیون و یخچال اشاره کرد. اتاق‌ها با ظرفیت‌های یک تخته و دو‌تخته ارائه شده و برخی از آن‌ها دارای حمام و سرویس‌بهداشتی خارج از اتاق هستند. صبحانه هر صبح در هتل سرو می‌شود. با اقامت در هتل خیام در همه فضاها به اینترنت دسترسی خواهید داشت.

هتل خیام تهران

امکانات هتل

عمومی: پارکینگ/ آسانسور/ روزنامه/ نمازخانه/ لابی /سرویس بهداشتی فرنگی در لابی /سرویس بهداشتی ایرانی در لابی /سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو.
غذا و نوشيدنی: سالن صبحانه خوری.
مديا و ديجيتال : اينترنت در لابی/ اينترنت در اتاق/ تلویزیون LED در لابی.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات: فكس/ فتوكپی.

نحوه دسترسی

آدرس : تهران،میدان بهارستان،چهارراه سرچشمه،خیابان امیرکبیر،کوچه نویدی،پلاک۳

هتل خیام تهران

هتل خیام تهران

هتل خیام تهران

هتل خیام تهران

هتل خیام تهران

هتل خیام تهران

هتل خیام تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *