رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل جاده ابریشم تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

هتل جاده ابریشم تهران از هتل آپارتمان های نوساز تهران است که در یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران ساخته شده است. مسافرانی که هتل جاده ابریشم را رزرو کرده و در آن اقامت دارند می توانند با حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی به مجموعه تاریخی نیاوران برسند. همچنین پارک نیاوران فاصله چندانی با هتل ندارد و می شود از هتل آپارتمان جاده ابریشم پیاده به این پارک زیبا رسید. کافی است از این هتل آپارتمان به خیابان نیاوران بروید تا به کافه و رستوران های زیادی دسترسی داشته باشید.

نزدیکی هتل جاده ابریشم به بیمارستان فرهنگیان از دیگر نکات مثبت این هتل آپارتمان محسوب می شود. هتل آپارتمان جاده ابریشم با امکانات رفاهی کامل و موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد اقامتی دلنشین را برای مهمانانش فراهم می کند. در ادامه برای شناخت این هتل زیبا با سیری در ایران همراه باشید
این مهمانکده اختصاصی یکی از مهمانکده های تازه تاسیس و جدید تهران است که در نیاوران افتتاح شده و آماده میزبانی از مسافران است. مهمانکده اختصاصی ایران و چین (جاده ابریشم) درقالب آپارتمان های لوکس ومدرن درسال ۲۰۱۵ میلادی درپایتخت جمهوری اسلامی ایران افتتاح گردید که دریکی از مناطق خوش آب وهوا ومدرن شهر تهران با قابلیت دسترسی آسان به بناها وآثارتاریخی ،فرهنگی ودیدنی ازقبیل کاخ نیاوران، کاخ سعدآباد، پیست اسکی شمشک، موزه دارآباد و فرهنگسرای نیاوران واقع گردیده است.
همچنین این مهمانکده اختصاصی دربین دو پارک آرام ومعروف جمشیدیه و نیاوران قرار گرفته که میتوان قدم زدن درآن رایکی ازبهترین وکلیدی ترین راه های آشنایی با آداب ورسوم فرهنگ کهن مردم ایران برشمرد.
ساعت تحویل اتاق: ۱۴:۰۰ ساعت تخلیه اتاق: ۱۲:۰۰ تعداد اتاق ها: ۷۷ عد
فاصله تا مرکز شهر: ۳۰ دقیقه فاصله تا فرودگاه: ۳۵ دقیقه

خدمات مهمانکده ایران و چین (جاده ابریشم)
این مهمانکده اختصاصی به طور ویژه آماده پذیرایی ازاتباع و میهمانان خارجی وایرانی که قصد حضوراقامتی تفریحی، بازرگانی و کاری داشته باشند را داراست. محیطی آمیخته از دکوراسیون وفرهنگ ها و غذاهای ایرانی، اروپایی و چینی که توسط پرسنل باتجربه وحرفه ای باخدمات ویژه درمحیطی زیبنده و خاص برای میهمانان عزیز بوده تا احساس امنیت و آرامش همانند منزل شخصی خودتان را داشته باشید.

آدرس هتل: تهران – نیاوران – نرسیده به سه راهی کامرانیه – روبروی بانک صادرات شعبه جماران – مهمانکده جاده ابریشم
شماره تلفن رزرو مهمانکده ایران و چین (جاده ابریشم): ۲۵۹۱۷۰۷۰ – ۰۲۱ ( برای رزرو تلفنی تماس بگیرید

 

 

-جاده-ابریشم-تهران-3 هتل جاده ابریشم تهران

-جاده-ابریشم-تهران-4 هتل جاده ابریشم تهران

 

 

-جاده-ابریشم-تهران-7 هتل جاده ابریشم تهران

 

-ابریشم-تهران هتل جاده ابریشم تهران

-هتل-جاده-ابریشم-تهران هتل جاده ابریشم تهران

-ابریشم-تهران هتل جاده ابریشم تهران

-جاده-ابریشم-تهران-9 هتل جاده ابریشم تهران

-جاده-ابریشم هتل جاده ابریشم تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    بسیار به صرفه و خوش قیمت با اتاق های تمیز و صبحانه ی قابل قبول

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *