جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل ترنج کیش

تاریخ بروزرسانی :
۳ آبان ۱۴۰۱

هتل ترنج کیش یک مجموعه گردشگری با طراحی منحصر به فرد بر روی آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس واقع در شمال غربی جزیره زیبای کیش در منطقه بکر و اکوسیستم طبیعی به تازگی افتتاح شده است. کل مجموعه هتل ترنج در دو فاز تعریف میشود، که فاز اول بر روی آب و فاز دوم طبقاتی ساحلی در (حال احداث) میباشد. در ساخت این مجموعه تمام توان گروه مهندسی بر این اساس بوده تا هتل دوستدار محیط زیست باشد و کمترین آسیب به محیط زیست برسد، از میهمانان گرانقدر هم انتظار میرود با توجه به اینکه اعتقاد عوامل مجموعه ترنج بر این است که (شما در اصل میهمان طبیعت هستید). موارد حفظ محیط زیست را کامل و جامع عمل نمایید.

ایجاد دو جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی جزیره صورت گرفته و چشم انداز زیبا و خاطره انگیزی را پدید آورده است. هتل ترنج با معماری و امکانات خاص و مدرن در منطقه ای زیبا پذیرای مهمانان عزیز میباشد تا لحظات به یاد ماندنی و تکرار نشدنی را برای شما عزیزان رقم بزند. لازم به ذکر است سرویس اضافه در هر اتاق بصورت کاناپه تخت خواب شو می‌باشد.

845 هتل ترنج کیش

اتاق و سوئیت

هتل در مجموع دارای ۱۰۰ واحد اقامتی است که روی اسکله چوبی دریا ساخته شده‌است. ویژگی منحصربه‌فرد واحدهای اقامتی این هتل کف شیشه‌ای آن‌هاست. میهمانان می‌توانند از داخل اتاق خود عمق دریا، مرجان‌های دریایی و حرکت دسته‌جمعی ماهی‌ها و لاک‌پشت‌ها را تماشا کنند. به‌علاوه همه از بالکن اختصاصی برخوردار هستند. تماشای زیبایی دریای بیکران و غروب خورشید از این بالکن‎ها لذت اقامت در این هتل را دوچندان می‌کند.
اتاق‌های دو‌تخته به صورت اتاق‌های دوتخته ترنج، دوتخته دریا و دو‌تخته غروب ارائه می‌شوند. این اتاق‌ها به صورت دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره هستند. سوئیت‌های یک‌خوابه رویال یکی دیگر از گزینه‌های اقامت در این هتل است، این سوئیت‌ها متراژ بیشتری داشته و اقامت راحت‌تری را برای میهمانان فراهم می‌کنند. ضمن اینکه همانند اتاق‌ها در سه نوع ترنج، دریا و غروب ارائه می‌شوند. اما اگر خواهان لوکس‌ترین اقامت هستید. سوئیت‌های امپریال هتل را انتخاب کنید. این سوئیت‌های ۱۲۰ متری دو‌خوابه بوده و از بهترین امکانات برخوردارند.

846 1 هتل ترنج کیش

رستوران و کافی شاپ

هتل ترنج امکانات پذیرایی متنوعی برای میهمانان خود تدارک دیده است. رستوران‌های «خورشید» و «گلف» روی دریا ساخته شده‌اند و مانند اتاق‌ها از کف شیشه‌ای برخوردارند. در این رستوران‌ها می‌توانید هنگام صرف غذا از تماشای چشم‌اندازی رو دریا لذت ببرید. رستوران «ساحلی» هم مکان مناسبی برای صرف غذا در فضای باز ساحل و تماشای دریا است. در رستوران «ترنج» می‌توانید صبحانه متنوع و کاملی که هتل برای شما آماده کرده است را نوش‌جان کنید.
همچنین در کافی‌شاپ «ساحلی» هتل با سفارش انواع نوشیدنی و دسر لحظات خوشی در کنار دوستان و خانواده تجربه خواهید کرد. به‌علاوه هتل دارای یک لمکده «ساحلی» هم هست که در آن انواع چای و قلیان سرو می‌شود.

852 هتل ترنج کیش

امکانات هتل ترنج کیش

از مزایای هتل می‌توان به امکان دوچرخه‌سواری و زمین والیبال ساحلی اشاره کرد. تسهیلات ورزشی و آبی هم از دیگر ویژگی‌های این هتل به شمار می‌رود. می‌توانید در سالن بدنسازی مجهز این مجموعه ورزش کنید با برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود از سونا، جکوزی و اتاق ماساژ استفاده کنید. با بیلیارد، فوتبال‌دستی و‌ ایرهاکی هم لحظات شاد و مفرحی را تجربه خواهید کرد. از خدمات هتل می‌توان به ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی اشاره کرد، در همان بدو ورود ماشین‌های شیک هتل به استقبال شما می‌آیند. این سرویس‌ها همچنین برای رفتن به مراکز خرید هم آماده ارائه خدمات به میهمانان هتل هستند. پس با اقامت در هتل ترنج می‌توانید با خیال راحت به گشت‌و‌گذار و خرید در جزیره بپردازید.

نحوه دسترسی به هتل ترنج کیش

آدرس هتل ترنج :کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

854 هتل ترنج کیش

847 هتل ترنج کیش

848 1 هتل ترنج کیش

849 هتل ترنج کیش

850 هتل ترنج کیش

851 هتل ترنج کیش

853 هتل ترنج کیش

855 هتل ترنج کیش

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    زیباترین و خاص ترین هتل در کیش و حتی در ایران.واقعا تجربه بی نظیری براتون به ارمغان میاره.و البته قیمت این هتل بسیار گرون هست و تنها نکته منفی در مورد این هتل دسترسی دورش به مرکز کیش و فرودگاه هست

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مریم پورابوطالب

    بهترین هتل در کیش لوکس و زیبا و روی آب با کیفیت و هزینه بالا

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    واقعا یکی از بهترین تجربه های اقامت من در هتل .اقامت در همین هتل هست.ما اتاق رو به غروب گرفته بودیم و ویو فوق العاده ای داشت.کف اتاق شیشه بود البته زیاد ماهی ندیدیم.کارکنان هم کاملا توجیح و خوشرفتار هستن.گرونترین هتل کیش هست

    ۲۶ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • پریسا جهانیان

    یکی از هتل هایی بود که واقعا خاطراتش بعد از اقامتم در ذهنم ثبت شد . درسته هزینه اقامتش بالا بود ولی واقعا ارزش داشت

    ۲۴ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    به جرات میشه گفت که بهترین هتل کیش است.بسیار زیبا

    ۱۷ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد