رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ بهمن ۱۳۹۳

هتل تارا مهاباد

لینک این مطلب کپی شد!

هتل چهار ستاره تارا مهاباد در زمینی به مساحت ۲۰۶۷ متر مربع و در ۶ طبقه با زیربنای تقریبی ۷۳۰۰ واقع در ورودی ( مهاباد_ میاندوآب و مهاباد _ ارومیه ) بلوار شورا روبه روی بازارچه نور می باشد که بزرگترین و مجلل ترین هتل شهرستان مهاباد می باشد. ضمن خوش آمد گویی ورود شما به وب سایت هتل چهارستاره تارا مهاباد و ابراز خرسندی از حسن سلیقه شما در انتخاب این هتل امیدواریم اقامتی خوش همراه با خاطره ای ماندگار برای شما فراهم آوریم .

رزرو حضوری میهمانان محترم می توانند در هر ساعات از شبانه روز ضمن مراجعه به پذیرش هتل، نسبت به رزرو اتاق اقدام نمایند.

رزرو اتاق از طریق نمابر متقاضیان محترم می توانند درخواست خود را همراه با اطلاعات ۰۴۴-۴۲۳۴۹۹۶۶ ارسال نمایند.

رزرو تلفنی تلفن راهنمای رزرو ۴۲۳۴۹۹۵۵_۰۴۴ و ۴۲۳۴۹۹۶۶_۰۴۴ می باشد.

امکانات اقامتی به تعداد ۵۷ باب اتاق و با طراحی زیبا در ۳ طبقه مجتمع و متشکل از اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و شش سوئیت می باشد. همگی موارد دارای امنیت ضد حریق، صندوق امانات شخصی، تلفن، تلویزیون،کولر گازی، اینترنت پرسرعت، مینی بار و خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس و دیگر ملزومات ویژه می باشند.

شرایط رزرو در صورتیکه هزینه اقامت و پذیرایی میهمانان بر عهده موسسه، سازمان، شرکت و… باشد: _الزاما درخواست رزرو باید به صورت رسمی و ممهور به مهر موسسه یا شرکت باشد. _نام دقیق میهمان یا میهمانان و تعداد اتاق های مورد نیاز به تفکیک یک نفره، دو نفره و یا سوئیت، تاریخ و ساعت احتمالی ورود و خروج ایشان در درخواست قید گردد

1311 هتل تارا مهاباد

1321 هتل تارا مهاباد

134 هتل تارا مهاباد

135 هتل تارا مهاباد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *