رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ آذر ۱۴۰۱

هتل موزه فهادان یزد

لینک این مطلب کپی شد!

هتل موزه فهادان یزد ، هتلی چهار ستاره می باشد که در بافت تاریخی یزد واقع شده است. این هتل که در خانه‌ای تاریخی به نام خانه تهرانی‌ها احداث شده در مجاورت بقعه دوازده امام و روبروی بنای تاریخی زندان اسکندر واقع شده‌است. در واقع قرارگیری در یکی از بهترین مناطق گردشگری یزد و نزدیکی به آثار تاریخی نظیر خانه لاری‌ها و خانه ملک‌زاده ازمزایای این هتل به شمار می‌رود. میهمانان می‌توانند با چند دقیقه پیاده‌روی از این آثار دیدن کنند. به‌علاوه هتل دسترسی بسیار راحتی به دیگر مراکز دیدنی شهر ازجمله مسجد جامع، مجموعه امیرچخماق، آتشکده زرتشتیان، باغ دولت‌آباد و غیره دارد. اگر به اقامت در هتلی سنتی با معماری اصیل و دسترسی‌‌های راحت علاقه دارید این هتل موزه زیبا را از دست ندهید.

-موزه-فهادان هتل موزه فهادان یزد

اتاق و سوئیت

این هتل با ۲۸ اتاق پذیرای میهمانان گرامی ‌است. اتاق‌ها با پنجره‌هایی که رو به حیاط باز می‌شوند دورتادور حیاط مرکزی قرار گرفته‌ و به صورت اتاق‌های یک تا پنج‌تخته وVIP دوتخته ارائه می‌شوند. معماری اصیل و چیدمان سنتی جلوه خاصی به فضای اتاق‌ها بخشیده‌ است. ازجمله امکانات رفاهی موجود در اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، دسترسی به اینترنت، تلویزیون، فضای نشیمن، یخچال به‌همراه مینی‌بار و حمام اختصاصی هستند. گفتنی است به دلیل طراحی سنتی اکثر اتاق‌ها چندین پله داشته و بعضی اتاق‌ها هم فاقد پنجره هستند.

-موزه-فهادان2 هتل موزه فهادان یزد

رستوران و کافی شاپ

حیاط مرکزی و نارنجستان این هتل به صورت قهوه‌خانه و رستوران سنتی درآمده و با سرو انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی و نوشیدنی‌های متنوع از میهمانان پذیرایی می‌کند.

-موزه-فهادان-یزد-3 هتل موزه فهادان یزد

موزه فهادان

ویژگی برجسته هتل وجود گنجینه‌ای از آثار تاریخی و ارزشمندی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. میهمانان می‌توانند ساعت‌ها در این هتل موزه زیبا قدم زده و از این آثار کهن دیدن کنند.

امکانات رفاهی هتل موزه فهادان یزد

ازجمله خدمات هتل برگزاری انواع تورهای گردشگری شامل یزدگردی، کویرنوردی و بازدید از حیات وحش منطقه با راهنمای محلی است. همچنین امکان سوارکاری با اسب و شتر هم فراهم است.
عمومی: نمازخانه/سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات).
غذا و نوشيدنی:  سالن صبحانه خوری.
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای رو به حیاط .
مكالمه كاركنان :  مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات : روم سرویس/ لاندری /خدمات بیدار باش/ اینترنت در لابی /اینترنت در اتاق/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/ آژانس مسافرتی /خدمات باربری/ پرینتر.

-موزه-فهادان-یزد-9 هتل موزه فهادان یزد

نحوه دسترسی به هتل موزه فهادان یزد

آدرس: یزد، محله فهادان، روبه‌روی زندان تاریخی اسکندر

-موزه-فهادان-یزد-1 هتل موزه فهادان یزد

-موزه-فهادان-یزد-2 هتل موزه فهادان یزد

-موزه-فهادان-یزد-4 هتل موزه فهادان یزد

-موزه-فهادان-یزد-5 هتل موزه فهادان یزد

-موزه-فهادان-یزد-6 هتل موزه فهادان یزد

-موزه-فهادان-یزد-7 هتل موزه فهادان یزد

-موزه-فهادان-یزد-8 هتل موزه فهادان یزد

-موزه-فهادان-یزد هتل موزه فهادان یزد

-موزه-فهادان1 هتل موزه فهادان یزد

-موزه-فهادان3 هتل موزه فهادان یزد

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    محلی مناسب برای آرامش و ریلکسیشن است . کارکنان بسیار مهربانند ولی حرفه ای وهتلدار نیستند.دسترسی هتل به بافت تاریخی عالی است ولی پارکینگ آن دور از هتل است و تاکسی هم تا در هتل نمیرود . در کل برای کسب یه تجربه در دل بافت تاریخی شهر خوب است.

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *