جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل بادله ساری

تاریخ بروزرسانی :
۲۰ آذر ۱۴۰۱

هتل بادله ساری، هتلی چهار ستاره در شهر زیباو سرسبز ساری می باشد . این هتل در یکی از چشم‌اندازهای طبیعی مازندران در ده کیلومتری جاده ساری به نکا و در دامنه زیبا و سرسبز لالیم واقع شده‌است. هتل از جاده اصلی فاصله کمی داشته و به همین دلیل دسترسی راحتی به شهرهای اطراف و جاذبه‌های گردشگری منطقه دارد. ازجمله این جاذبه‌ها پناهگاه حیات وحش میانکاله، عمارت فاضلی و سد سلیمان تنگه است. این هتل همچنین در مسیر استان خراسان قرار داشته، لذا زائرین امام رضا و دیگر مسافرانی که از این مسیر عبور می‌کنند می‌توانند در این هتل زیبا اقامت کنند.

هتل بادله ساری هتل بادله ساری

اتاق و سوئیت

هتل در مجموع ۷۵ واحد اقامتی را به صورت اتاق و سوئیت درون خود جای داده‌است. همه واحدها با سبکی ساده و شیک چیدمان شده و دارای امکانان کامل رفاهی هستند. همه به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحت و استاندارد دارند. فضای نشیمن، تلویزیون و یخچال هم در همه اتاق‌ها موجود است. اتاق‌های دو‌تخته شامل یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره یکی از انواع واحدهای اقامتی هتل است. اتاق‌های دوتخته به صورت رویال با قابلیت یک نفر ظرفیت اضافه هم ارائه می‌شوند. برای گروه‌های سه نفره سوئیت معمولی سه نفره شامل سه عدد تخت یک نفره موجود است.

سوئیت سه نفره رویال شامل یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره هم برای خانواده‌های سه نفره مناسب است. خانواده‌‌ها و گروه‌ای چهارنفره هم می‌توانند سوئیت‌های چهارتخته رویال و امپریال را برای محل اقامت خود انتخاب کنند. سوئیت‌ها از فضای بیشتر و امکانات بهتری برخوردارند.

هتل بادله ساری14 هتل بادله ساری

رستوران و کافی شاپ

در هتل بادله برای پذیرایی از میهمانان، رستوران‌های متنوعی تدارک دیده شده‌است. دو رستوران هتل واقع در طبقه همکف با انواع غذاهای لذیذ محلی و ایرانی در فضایی آرام و دلنشین میزبان میهمانان عزیز هستند. اگر هم در طول سفر هوس پیتزا و ساندویچ کردید به رستوران فست‌فود هتل که در طبقه همکف قرار گرفته سر بزنید و از سفارش غذای مورد‌نظر خود لذت ببرید. اما ویژگی منحصر‌به‌فرد این هتل امکان سرو غذا و اجرای موسیقی زنده در کنار دریا برای میهمانانی است که به صورت گروهی در هتل اقامت دارند.
کافی‌شاپ هتل هم با ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان برای شما فراهم می‌کند.

امکانات رفاهی هتل بادله ساری

هتل بادله برای آسایش و رفاه میهمانان خود مجموعه‌ای از بهترین امکانات و خدمات را گرد هم آورده‌است. برای مثال در این هتل به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. خدمات خشک‌شویی هتل هم لباس‌های شما را تمیز و اتوشده تحویل می‌دهد.
برای تفریح و ورزش میهمانان هم امکانات متنوعی در نظر گرفته‌است. استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد و پینگ پنگ بخشی از این امکانات است. به‌علاوه هتل دارای یکبخش تحت عنوان مجتمع ساحلی بوده که در کنار ساحل دریای خزر قرار گرفته و امکان استفاده از پارک ساحلی، ساحل زیبا و شنا در دریا را برای میهمانان هتل فراهم کرده‌است.
این هتل همچنین برای برگزاری انواع جلسات، همایش‌ها و کنفرانس‌ها سالن‌های ویژه‌ای اختصاص داده است. سالن آمفی‌تئاتر و سالن کنفرانس هتل با تجهیزات کامل صوتی و تصویری آماده برپایی انواع مراسم به بهترین نحو ممکن هستند.

هتل بادله ساری5 هتل بادله ساری

امکانات هتل بادله ساری در یک نگاه

عمومی:دستگاه ATM/ آسانسور / روزنامه /نمازخانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات) / تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران .
جلسه و همايش : سالن تشریفات/ سالن کنفرانس.
خارج از هتل : فضای سبز.
ورزشی و تفريحی: استخر/ سونا خشک /سونا بخار /جکوزی / ماساژ / بیلیارد .
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر/ نمای جنگل .
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان انگلیسی.
سرگرمی: پارک بازی کودکان.
خدمات: روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش /دستگاه واکس کفش/ فکس /اتاق چمدان / فتوکپی .

هتل بادله ساری8 هتل بادله ساری

نحوه دسترسی

آدرس : شهر ساری، کیلومتر ۱۰ جاده نکا، هتل بادله
تلفن :۰۱۱۳۳۸۸۴۴۹۷

هتل بادله ساری1 هتل بادله ساری

هتل بادله ساری2 هتل بادله ساری

هتل بادله ساری3 هتل بادله ساری

هتل بادله ساری4 هتل بادله ساری

هتل بادله ساری6 هتل بادله ساری

هتل بادله ساری7 هتل بادله ساری

هتل بادله ساری9 هتل بادله ساری

هتل بادله ساری10 هتل بادله ساری

هتل بادله ساری11 هتل بادله ساری

هتل بادله ساری12 هتل بادله ساری

هتل بادله ساری13 هتل بادله ساری

هتل بادله ساری15 هتل بادله ساری

هتل بادله ساری16 هتل بادله ساری

هتل بادله ساری17 هتل بادله ساری

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    هتل خوب با برخورد خیلی خوب کارکنان و همینطور سرویس دهی مناسب

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    مکان بین شهری مناسب برای مسافرت واستراحت میباشد با توجه به اب و هوای منطقه ای استان مازندران جای خوبی میباشد

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    هتل خوب با برخورد خیلی خوب کارکنان و همینطور سرویس دهی مناسب

    ۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    بسيار عالى و حرفه اى برخورد كردند. حُسنِ بزرگش اين بود كه مديريت در دست يك نفر بود و از سپردن بخشهاى مختلف به پيمانكار خوددارى كرده بودند. به نظر من اين رمز موفقيت شان بود.

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *