رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ بهمن ۱۴۰۲

هتل بابا طاهر همدان

اشتراک گذاری

هتل بابا طاهر همدان در ضلع شرقی آرامگاه عارف نامی و شاعر بزرگ باباطاهر عریان همدانی واقع شده است. این هتل به عنوان هتلی ۴ ستاره در سال ۱۳۷۶ به بهره برداری رسید و به منظور ارتقاء سطح کیفی امکانات و خدمات در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. ساختمان هتل باباطاهر همدان در ۴ طبقه و ۱۳۰ باب واحد اقامتی با امکانات و خدمات رفاهی مناسب می‌باشد.

هتل بابا طاهر همدان

اتاق و سوئیت

واحدهای اقامتی متنوعی در هتل باباطاهر موجود است. همه آن‌ها از امکانات رفاهی کاملی همچون سیستم تهویه‌مطبوع، تلویزیون، میزآرایش، فضای نشیمن، چای‌ساز، یخچال‌، مینی‌بار و حمام اختصاصی برخوردار هستند. با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود می‌توانید یکی از واحدها را انتخاب کنید. این واحدهای اقا‌متی به صورت اتاق‌های دو و سه تخته ، اتاق‌های دو و سه‌تخته با چشم‌انداز کوه الوند، خانواده‌ها و گروه‌های چهر نفره می‌توانند یکی از گزینه‌های اتاق‌های چهارتخته ، سوئیت‌ لاکچری و سوئیت جونیور را برای اقامت انتخاب کنند. برای خانواده و گروه‌های پرجمعیت‌تر هم سوئیت امپریال شش نفره در نظر گرفته شده‌است.

هتل بابا طاهر همدان

رستوران و کافی شاپ

هتل باباطاهر با مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌ها از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. رستوران سنتی هتل با لذیذترین غذاهای ایرانی و محلی از میهمانان پذیرایی می‌کند. علاوه بر این هتل سه رستوران بین‌المللی چینی، مکزیکی و مدیترانه‌ای هم دارد. دراین رستوران‌ها انواع غذاهای بین‌المللی به بهترین نحو ممکن طبخ و سرو می‌شود. در کافی‌شاپ و چای‌خانه سنتی هتل هم می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه را نوش‌جان کنید.به‌علاوه چنانچه مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴‌ساعته استفاده کنید.

هتل بابا طاهر همدان

امکانات رفاهی هتل بابا طاهر همدان

عمومی: دستگاه ATM/ آسانسور/ روزنامه/ نمازخانه/ اتاق عقد/فروشگاه و غرفه/ صندوق امانات/ لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ رستوران با اجرای موسیقی زنده/ رستوران فضای باز/ رستوران سنتی/ رستوران روف گاردن/ رستوران فست فود/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش: سالن کنفرانس /سالن آمفی تئاتر/ سالن تشریفات/ سالن همایش/ سالن اجتماعات/ اتاق میهمانی و جلسات کاری/ تالار عروسی/ سالن چند منظوره.
خارج از هتل: فضای سبز/ مسیر دوچرخه سواری/ مسیر پیاده روی.
ورزشی و تفريحی: استخر / سالن بدنسازی/ حمام ترکی/ اسپا/ سونا خشک/ سونا بخار/ جکوزی/ ماساژ.
خاص هتل: ویلچر
مديا و ديجيتال: اتاق سینما
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر/ نمای فضای سبز/ نمای کوه/ نمای رو به حیاط/ نمای خیابان.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان فرانسه/ مسلط به زبان کردی.
خدمات:روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ اینترنت در لابی/ اینترنت در اتاق/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ تبدیل ارز/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی/ ترانسفر استقبال (رایگان)/ آژانس مسافرتی/ خدمات باربری.

هتل بابا طاهر همدان

نحوه دسترسی

آدرس: همدان ، ضلع شرقی آرامگاه بابا طاهر

هتل بابا طاهر همدان

هتل بابا طاهر همدان

هتل بابا طاهر همدان

هتل بابا طاهر همدان

هتل بابا طاهر همدان

هتل بابا طاهر همدان

           
 

نظر کاربران :

  • farhad

    اتاق ۲ تخته الان شبي ۳۳۰ هزااااااررررررر تومنننننن…..
    بنده ديگه صحبتي ندارم :l

    ۲۹ اردیبهشت, ۱۳۹۴ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *