جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل امیرکبیر اراک

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ آذر ۱۴۰۰

هتل امیرکبیراراک، یک هتل پنج‌ستاره واقع در ارتفاعات شهر اراک است. این هتل که ساختمانی شبیه به عرشی کشتی دارد در محیطی دنج و آرام در دل مجتمع تفریحی امیرکبیر قرار گرفته‌است. این هتل همچنین دسترسی خوبی به مراکز دیدنی اراک دارد. با کمتر از ۱۵ دقیقه رانندگی می‌توانید از کلیسا مسروپ مقدس، پارک جنگلی، موزه مفاخر و بازار تاریخی اراک بازدید کنید.

هتل امیرکبیر اراک4 هتل امیرکبیر اراک

اتاق و سوئیت

هتل در مجموع ۷۵ واحد اقامتی به صورت اتاق و سوئیت را در خود جای داده‌است. با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود می‌توانید یکی از اتاق‌های یک تا سه‌تخته و یا سوئیت‌های کوچک و بزرگ را انتخاب کنید. تمامی ‌واحدها مجهز به امکانات کامل رفاهی چون اینترنت، تهویه‌مطبوع، تلویزیون، صندوق‌امانات، تختخوابهای راحت، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی هستند.

هتل امیرکبیر اراک5 هتل امیرکبیر اراک

رستوران و کافی شاپ

هتل امیرکبیر برای پذیرایی از میهمانان خود مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌ها را تدارک دیده‌است. رستوران «گلباران» که در طبقه فوقانی هتل واقع شده با چشم‌اندازی زیبا و سرو انواع غذاهای دریایی و فرنگی میزبان میهمانان خود است. رستوران «بامداد» واقع در لابی با محیطی آرام و دلپذیر مکان مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه و قرارهای کاری است. در این رستوران با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، بستنی و دسر به صورت شبانه‌روزی از میهمانان پذیرایی می‌شود. رستوران «پردیسان» در محیطی بسیار دلنشین در دو طبقه تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا را برای میهمانان رقم می‌زند.

اگر می‌خواهید غذای خود را در محیطی رویایی میل کنید سفره‌خانه «کوهستان» را از دست ندهید. فضای سرسبز کوهپایه‌ای ، اجرای موسیقی زنده و سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از مزایای صرف غذا در این رستوران است.و اما رستوران بسیار زیبای «آب و آتش» که به دلیل وجود آب‌نماهایی با فوران آب و رقص آتش محیطی بی‌نظیر برای صرف غذا و برگزاری مراسم به وجود آورده‌است. در هتل امیرکبیر اراک جهت آسایش‌خاطر میهمانان مجموعه متنوعی از خدمات و امکانات با بهترین کیفیت ارائه می‌شود.

هتل امیرکبیر اراک24 هتل امیرکبیر اراک

سالن و تالار

ازجمله امکانات هتل سالن‌های چندمنظوره‌ و مجهزی است که به‌منظور برگزاری جشن‌ها، همایش‌ها، جلسات و سمینارها اختصاص داده شده‌است. سالن آمفی‌تئاتر «خیام» مناسب برگزاری انواع سمینار، جلسات تخصصی و آموزشی، تالار «کوه نور» جهت برگزاری انواع همایش، سمینارو مجالس عقد و عروسی و همچنین سالن‌های همایش متعدد که در سه طبقه در حال ساخت است.

هتل امیرکبیر اراک20 هتل امیرکبیر اراک

امکانات ورزشی

هتل از لحاظ امکانات تفریحی و ورزشی هم مکان‌ای ده‌الی است. مجموعه استخر که از حمام گنجعلی‌خان کرمان الهام گرفته است و شامل کافی‌شاپ، سونا، حوضچه آب‌سرد، جکوزی و اتاق ماساژ است. در این مجموعه پکیج کاملی از تفریح و آرامش را تجربه خواهید کرد.بخش متفاوتی در این هتل وجود دارد به نام «جاده تندرستی» که در آن تست‌های پزشکی و ورزشی، ارزیابی آمادگی‌جسمانی، استقامت قلبی و تنفس بر اساس استانداردهای جهانی انجام می‌شود. به‌علاوه زمین تنیس، پیست دوچرخه‌سواری و پیست اسکیت از دیگر بخش‌هایی است که در مجموعه ورزش و تفریحی هتل موجود است و اما می‌توانید به ضلع شرقی مجتمع بروید و در شهربازی زیبا و جذاب «لاله» لحظاتی شاد و مهیج کنار فرزندانتان تجربه کنید.

هتل امیرکبیر اراک17 هتل امیرکبیر اراک

نحوه دسترسی

آدرس : اراک ،بلوار آیت الله اراکی

هتل امیرکبیر اراک هتل امیرکبیر اراک

هتل امیرکبیر اراک1 هتل امیرکبیر اراک

هتل امیرکبیر اراک2 هتل امیرکبیر اراک

هتل امیرکبیر اراک3 هتل امیرکبیر اراک   هتل امیرکبیر اراک7 هتل امیرکبیر اراک

هتل امیرکبیر اراک8 هتل امیرکبیر اراک

هتل امیرکبیر اراک9 هتل امیرکبیر اراک

هتل امیرکبیر اراک10 هتل امیرکبیر اراک

هتل امیرکبیر اراک11 هتل امیرکبیر اراک

هتل امیرکبیر اراک12 هتل امیرکبیر اراک

هتل امیرکبیر اراک13 هتل امیرکبیر اراک

هتل امیرکبیر اراک14 هتل امیرکبیر اراک

هتل امیرکبیر اراک15 هتل امیرکبیر اراک

هتل امیرکبیر اراک16 هتل امیرکبیر اراک  هتل امیرکبیر اراک18 هتل امیرکبیر اراک

هتل امیرکبیر اراک19 هتل امیرکبیر اراک  هتل امیرکبیر اراک21 هتل امیرکبیر اراک

هتل امیرکبیر اراک22 هتل امیرکبیر اراک

هتل امیرکبیر اراک23 هتل امیرکبیر اراک

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *