جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل المپیک تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲ آبان ۱۴۰۱

هتل المپیک تهران هتلی ۴ ستاره شیک که در بلوار غربی ورزشگاه آزادی تهران واقع شده است. این هتل در نزدیکی دریاچه خلیج‌فارس و دریاچه آزادی قرار داشته و به پارک جنگلی چیتگر مشرف است. همینطور چشم‌اندازی زيبا از قله دماوند و رشته كوه البرزاز این هتل نمایان است.موقعیت مکانی هتل باعث شده میهمانان بتوانند به آسانی و بدون ترافیک به فرودگاه مهرآباد و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) دسترسی داسته باشند. همچنین به دلیل نزدیکی‌ای ستگاه مترو دسترسی به دیگر نقاط شهر هم برای میهمانان راحت است.با انتخاب هتل المپیک تهران در فضایی متفاوت و به دور از شلوغی شهر اقامتی به ‎یاد‎ماندنی را تجربه خواهید کرد.

هتل المپیک تهران هتل المپیک تهران

اتاق و سوئیت

هتل در مجموع دارای ۹۷ اتاق دوبلکس و سه سوئیت رویال است. واحدهای اقامتی هتل بسیار شیک و مدرن طراحی شده و با اقامت در آنها احساس خوشایندی خواهید داشت.ضمن اینکه تمامی ‌واحدها مجهز به اینترنت پرسرعت، سیستم تهویه‌مطبوع، صندوق‌امانات، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و کانال‌های مخصوص پخش فیلم سینمایی، کمد لباس، مبلمان، میز‌و‌‌صندلی، کتری برقی، یخچال به‌همراه مینی‌بار و حمام با سرویس‌بهداشتی فرنگی هستند.سوئیت‌ها چشم‌اندازی زیبا از فضای آرام و دلپذیر اطراف دارند.

هتل المپیک تهران4 scaled هتل المپیک تهران

رستوران و کافی شاپ

هتل دارای یک رستوران، کافی‌شاپ و چای‌خانه سنتی است. رستوران «یاس» در فضایی زیبا و دلنشین تجربه‌ای لذت‌بخش‌ ازصرف غذا را به میهمانان عرضه می‌کند. این رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به صورت شبانه‌روزی از میهمانان پذیرایی می‌‌کند. گفتنی است بوفه صبحانه نیز در همین رستوران سرو می‌شود.کافی‌شاپ هتل با طراحی مدرن و سرو لذیذترین دسرها و نوشیدنی‌های گوارا، لحظاتی خوش برای شما در کنار خانواده و دوستان فراهم می‌کند. این کافی‌شاپ علاوه بر فضای داخلی یک فضای روباز بسیار دلپذیر هم دارد که محیطی مناسب و دور از هیاهوی زندگی شهری برای شما به ارمغان می‌آورد. چای‌خانه سنتی هم با چیدمانی سنتی و دیوارهایی تزیین شده با تابلوهای زیبای نقاشی قهوه‌خانه‌ای آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است.به‌علاوه چنانچه مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴‌ساعته استفاده کنید.

هتل المپیک تهران11 هتل المپیک تهران

امکانات دیگر هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران برای جلب رضایت و آسایش‌خاطر میهمانان خود مجموعه‌ای از بهترین امکانات و خدمات را فراهم کرده‌است.جهت برگزاری انواع همایش‌، کنفرانس‌، دوره‌های آموزشی و جلسات کاری در این هتل سه سالن همایش و چندین اتاق مخصوص جلسات فراهم شده‌است. همه این سالن‌ها از فضایی مناسب برخوردارند و به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند. سالن همایش بین‌المللی واقع در طبقه همکف با ظرفیت ۶۰۰ نفر، ایده‌آل جهت برگزاری سمینارها، کنفرانس‌های علمی، آموزشی و تخصصی داخلی و خارجی، سالن هگمتانه با ظرفیت ۳۰۰ نفر و امکان تغییر چیدمان و سالن حافظ با ظرفیت ۲۵ نفر که برای اجرای دوره‌های آموزشی یا جلسات کاری مناسب است. اتاق‌های جلسات هم برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و جلسات کاری مناسب بوده و ظرفیتی بین ۳۰ تا ۸۰ نفر دارند. به‌علاوه هتل دارای سه سالن پذیرایی جهت برگزاری مراسم عروسی، ضیافت‌های مختلف و نمایشگاه است. یک اتاق عقد با سفره‌های زیبا و متنوع هم در این قسمت موجود است.

هتل المپیک تهران19 هتل المپیک تهران

امکانات تفریحی هتل المپیک تهران

از نظر امکانات تفریحی و ورزشی هم هتل المپیک هیچ چیزی کم ندارد. اگر اهل ورزش و علاقه‌مند به تناسب اندام باشید می‌توانید در سالن بدنسازی مجهزهتل ورزش کنید. همچنین اگر از دوست‌داران تفریحات آبی هستید، استخر، سونا و جکوزی هتل برای شما مهیاست. برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید از خدمات حمام سنتی و ماساژ هتل استفاده کنید. سالن بیلیارد و شطرنج هم برای سرگرمی‌ و پرکردن اوقات فراغت شما در دسترس است. همچنین زمین چمن مصنوعی فوتبال هتل با استانداردهای روز دنیا و تجهیزات مدرن ورزشی میزبان ورزشکاران حرفه‌ای است. به‌علاوه هتل المپیک خدماتی همچون بانک، عابر بانک، آژانس مسافرتی، آرایشگاه وغرفه صنایع‌دستی را هم برای رفاه حال میهمانان خود فراهم کرده است.

هتل المپیک تهران21 هتل المپیک تهران

نحوه دسترسی

آدرس هتل: تهران – ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی – بلوار دهکده – هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران1 هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران2 هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران3 scaled هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران5 هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران6 هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران7 هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران8 هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران9 scaled هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران10 هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران12 هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران14 هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران15 هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران16 هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران17 هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران18 scaled هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران20 هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران22 هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران23 هتل المپیک تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد