جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل البرز قزوین

تاریخ بروزرسانی :
۲۷ دی ۱۴۰۰

هتل البرز قزوین هتلی دو ستاره که در شهر قزوین واقع شده‌است. به دلیل قرارگیری در مرکز شهر، این هتل دسترسی راحتی به مراکز دیدنی، تفریحی، تجاری و اداری شهر دارد. از این‌رو هم برای سفرهای تفریحی و هم سفرهای کاری این هتل انتخاب مناسبی است.بازار قدیمی قزوین با معماری بی‌نظیر آن، عمارت چهلستون و حسینیه امینی‌ها ازجمله مراکز دیدنی نزدیک هتل هستند.هتل البرز قزوین با ارائه امکانات مناسب و خدماتی با کیفیت در تلاش است اقامتی توام با آرامش برای میهمانان فراهم کند. هتل جمعا ۳۸ اتاق و سوئیت دارد.

تمامی ‌واحدهای هتل البرز قزوین مجهز به امکانات رفاهی شامل تهویه‌ مطبوع، تلویزیون، کمد لباس، میز غذاخوری، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی هستند. کافی‌شاپ هتل واقع در طبقه اول به صورت شبانه‌روزی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی ‌است. صبحانه هتل هم هر صبح در همین کافی‌شاپ سرو می‌شود. از دیگر امکانات ارائه شده در هتل البرز قزوین می‌توان به اینترنت، پارکینگ، خدمات خشک‌شویی، خدمات فکس و فتوکپی، انبار چمدان و پذیرش ‌۲۴‌ساعته اشاره کرد.

هتل البرز قزوین هتل البرز قزوین

امکانات هتل البرز قزوین

عمومی:پارکینگ /نمازخانه/ صندوق امانات لابی /سرویس بهداشتی فرنگی در لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی در لابی /سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو /سرویس بهداشتی فرنگی در راهرو /تاکسی سرویس شبانه روزی.
مديا و ديجيتال :امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر/ نما رو به پاسیو.
خدمات: روم سرویس /خشکشویی /خدمات بیدار باش /خدمات اتو /فکس/ اتاق چمدان /فتوکپی/ روم سرویس بیست و چهار ساعته /خدمات اینترنتی.

هتل البرز قزوین6 هتل البرز قزوین

نحوه دسترسی

آدرس : قزوین ،خیابان طالقانی ،سه راه خیام

هتل البرز قزوین1 هتل البرز قزوین

هتل البرز قزوین2 هتل البرز قزوین

هتل البرز قزوین3 هتل البرز قزوین

هتل البرز قزوین4 هتل البرز قزوین

هتل البرز قزوین5 هتل البرز قزوین

هتل البرز قزوین7 هتل البرز قزوین

هتل البرز قزوین9 هتل البرز قزوین

هتل البرز قزوین10 هتل البرز قزوین

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    هتل موقعیت مکانی عالی داره و دسترسی به تمام نقاط شهر به آسانی امکان پذیر است فقط هتل مشکل تهویه داشت که اتاق ها تهویه نامناسبی داشتن

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *