رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ آبان ۱۴۰۱

هتل آکادمی تهران

لینک این مطلب کپی شد!

هتل آکادمی تهران هتلی چهار ستاره می باشد که در سال ۱۳۸۳ به بهره برداری رسیده است. این هتل دارای ۱۸ باب اتاق می باشد. هتل آکادمی در جنب ضلع غربی استادیوم آزادی قرار دارد و دارای محوطه ای زیبا و سرسبز می باشد. سالن کنفرانس و سالن اجتماعات این هتل، میزبان برگزاری جلسات و همایش ها خواهد بود. امکانات رفاهی مدرن هتل چهار ستاره آکادمی تهران و برخورداری از پرسنل حرفه ای، اقامتی خاطره انگیز توام با آرامش را در خاطر مهمانان ثبت می کند. فاصله حدود ۱۰ کیلومتر تا فرودگاه مهرآباد و مرکز شهر، از دیگر مزایای هتل آکادمی تهران به شمار می آید.

هتل آکادمی تهران

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها تمیز و مرتب بوده و چیدمان مطلوبی دارند. ضمن اینکه از امکانات رفاهی کاملی هم برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، مبل نشیمن، میزآرایش و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه داشتید می‌توانید آن را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. حمام اختصاصی به همراه سرویس‌بهداشتی نیز در همه واحدها موجود است. تختخوابهای موجود در اتاق‌ها به صورت تک نفره بوده اما قابلیت جابه‌جایی به صورت تخت دونفره هم وجود دارد.

هتل آکادمی تهران

رستوران و کافی شاپ

برای صرف غذا می‌توانید به رستوران هتل مراجعه کنید. این رستوران فضایی آرام و دلنشین داشته و پنجره‌های بلند آن منظره زیبایی از محوطه سرسبز اطراف را به نمایش می‌گذارند. کافی‌شاپ هتل هم مکان مناسبی برای ملاقات‌های مهم، دورهمی‌های دوستانه یا رفع خستگی و سفارش یک نوشیدنی خوشمزه است.

هتل آکادمی تهران

امکانات هتل آکادمی تهران

عمومی :پارکینگ/ دستگاه ATM/ روزنامه /نمازخانه لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی در لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی در لابی /سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو/ سرویس بهداشتی فرنگی در راهرو /تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ /سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش : سالن همایش/ سالن کنفرانس.
خارج از هتل :فضای سبز.
ورزشی و تفريحی: ماساژ.
مديا و ديجيتال :کافی نت/ اینترنت در لابی/ اینترنت در اتاق/ امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی/ تلویزیون LCD در لابی.
ديد(View) در برخی اتاق ها:نمای فضای سبز.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان ترکی استانبولی .
خدمات: لاندری /خدمات بیدار باش /دستگاه واکس کفش /صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق /خدمات تور/ فکس/ خدمات تهیه بلیط /فتوکپی/ روم سرویس بیست و چهار ساعته /خدمات اینترنتی.

هتل آکادمی تهران

با اقامت در هتل آکادمی‌ فوتبال ایران با پرداخت هزینه جداگانه به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت نیاز می‌توانید از کافی‌نت مجموعه استفاده کنید. همچنین اگر با اتومبیل شخصی سفر می‌کنید می‌توانید از پارکینگ غیرمسقف واقع در محوطه هتل استفاده کنید. برای رفتن به نقاط مختلف شهر هم می‌توانید از تاکسی سرویس هتل کمک بگیرید. بخش دیگری از امکانات هتل سالن‌های ویژه‌ای است که با امکان چیدمان‌های مختلف جهت برگزاری انواع همایش، ورک شاپ و جلسات اختصاص داده شده‌است. لابی، فضای سبز و خدمات خشک‌شویی هم از دیگر تسهیلات ارائه شده‌است. لازم به ذکر است باتوجه به موقعیت و کاربری، این هتل بهترين انتخاب برای برگزاری اردوهای ورزشی است. همچنین امكان اجاره اختصاصی برای تيم‌ها نیز وجود دارد.

هتل آکادمی تهران

آدرس هتل آکادمی تهران

آدرس : اتوبان تهران-کرج ،ورودی غربی ،مجموعه ورزشی آزادی

هتل آکادمی تهران

هتل آکادمی تهران

هتل آکادمی تهران

هتل آکادمی تهران

هتل آکادمی تهران

هتل آکادمی تهران

هتل آکادمی تهران

هتل آکادمی تهران

هتل آکادمی تهران

هتل آکادمی تهران

هتل آکادمی تهران

هتل آکادمی تهران

هتل آکادمی تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *