رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ مهر ۱۴۰۰

هتل آپارتمان کوروش سرعین

اشتراک گذاری

هتل آپارتمان کوروش سرعین در مرداد ماه سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در ۱۲ طبقه بنا شده و با امکانات رفاهی مناسب تجهیز شده اند. هتل کوروش سرعین در خیابان دانش واقع است و دسترسی آسانی به مجتمع آبدرمانی سبلان دارد که یکی از مزایای اقامت در این هتل محسوب می شود. پرسنل مهمان نواز هتل کوروش همراه با ارائه خدمات با کیفیت، اقامتی به یاد ماندنی را در خاطر مهمانان گرامی به یادگار می گذارد.

هتل کوروش سرعین اولین و بزرگترین هتل سه ستاره تاپ شهر توریستی سرعین است که در کنار مجتمع درمانی آبگرم گاومیش گلی قرار دارد. هتل کوروش سرعین دارای دو نوع واحد اقامتی هتلی و هتل آپارتمان می باشد، که در مجموع دارای ۴۲ واحد اقامتی است. از مزایای هتل کوروش سرعین نزدیکی به مرکز شهر و مراکز تفریحی و دیدنی است. برای مسافرانی که علاقمند به گشت های مختلف گردشگری باشند نیز هتل کوروش سرعین آماده خدمات دهی می باشد.

 هتل آپارتمان کوروش سرعین

امکانات هتل آپارتمان کوروش سرعین
عمومی: پارکینگ/ دستگاه ATM /آسانسور/ نمازخانه /صندوق امانات/ لابی /سرویس بهداشتی فرنگی در لابی /سرویس بهداشتی ایرانی در لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو/ سرویس بهداشتی فرنگی در راهرو.
غذا و نوشيدنی: كافی شاپ ۲۴ ساعته /سالن صبحانه خوری.
مديا و ديجيتال : اينترنت در لابی/ اينترنت در اتاق.
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای شهر
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان عربی /مسلط به زبان انگليسی/ مسلط به زبان ترکی.
راحتی در لابی: تلویزیون در لابی/ مبل ميز.

خدمات دیگر

پذيرش ۲۴ ساعته/ لاندری/ خدمات بيدار باش/ خدمات اتو /دستگاه واکس کفش /تبديل ارز/ فكس /اتاق چمدان/ فتوكپی/ خدمات ترانسفر/ پولی روم/ سرويس ۲۴ ساعته /خدمات اینترنتی.

هتل تا آبشار ورگه سران ۱۳ دقیقه، تا دریاچه شورابیل ۳۲ دقیقه، تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ۳۵ دقیقه، تا بازار سنتی و بزرگ اردبیل ۳۶ دقیقه، تا ترمینال اردبیل ۳۷ دقیقه، تا فرودگاه اردبیل ۴۷ دقیقه، تا جنگل فندقلو ۶۹ دقیقه، تا معبد شهریری ۸۱ دقیقه، تا پارک جنگلی خیاوچایی ۱۰۲ دقیقه، تا مقبره شیخ حیدر ۱۰۵ دقیقه و تا چشمه آبگرم شابیل لاهرود اردبیل ۱۱۲ دقیقه فاصله دارد.

 هتل آپارتمان کوروش سرعین

نحوه دسترسی

آدرس: سرعین – خیابان دانش – روبروی آبدرمانی سبلان

تلفن :۰۴۵۳۲۲۲۱۴۷۷

 هتل آپارتمان کوروش سرعین

 هتل آپارتمان کوروش سرعین

 هتل آپارتمان کوروش سرعین

 هتل آپارتمان کوروش سرعین

 هتل آپارتمان کوروش سرعین

 هتل آپارتمان کوروش سرعین

 هتل آپارتمان کوروش سرعین

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *