جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل آرش قشم

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ شهریور ۱۴۰۲

هتل آرش قشم یکی از هتلهای سه ستاره این منطقه است که در این مطلب از نکست هالیدی، بیشتر با آن آشنا خواهید شد.
جزیره قشم با داشتن امکاناتی چون دریا، آب و هوای مناسب مخصوصا در فصلهای سرد سال و همچنین امکانات گردشگری بسیار زیاد و متنوع مثل مراکز تفریحی و تجاری، جز مناطق گردشگری داخلی است که هر ساله افراد زیادی به آن سفر میکنند. شما هم اگر به دنبال سفر به قشم از طریق تور نوروز ۹۷ قشم یا به صورت شخصی هستید، بد نیست پیش از سفر، با هتلهای مختلف این شهر آشنا شوید. امروز در نکست هالیدی سراغ هتل آپارتمان آرش قشم رفتهایم که یک هتل سه ستاره به شمار میرود و امکانات مختلفی را در اختیار مهمانها قرار میدهد.

3 هتل آرش قشم
هتل آرش قشم که در لوار آزادگان، حدفاصل میدان سعدی و شهدا، نبش کوچه لقمان ۹ واقع شده، در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است و ۶ طبقه و ۱۶ اتاق دارد و اتاقهای آن به صورت یک خوابه با دو تخت، یک خوابه با چهار تخت و دو خوابه با پنج تخت ارائه میشوند. فاصله این هتل از مراکز خریدی مثل بازار ستاره و همچنین دریا، چیزی در حدود ۵ دقیقه با ماشین است و به راحتی میتوانید به این نقاط گردشگری شهر بروید.

2 هتل آرش قشم
اما از حیث امکانات هم این هتل قشم شرایط خوبی دارید و با رزرو اتاق در آن، میتوانید از باشگاه تفریحی و سرگرمیهای این هتل به صورت رایگان استفاده کنید. اینترنت در لابی، گیمنت، رستوران ایتالیایی و ایرانی، کافی شاپ، باشگاه ورزشی و بیلیارد از جمله امکانات تفریحی هستند که این هتل به مهمانهایش ارائه میکند.
هتل آپاراتمان قشم همچنین دارای آسانسور و روم سرویس هم هست و در مجموع برای افرادی که میخواهند اقامت راحتی در قشم داشته باشند، امکانات خوبی ارائه میکند. از نظر قیمت هتل هم این مجموعه شرایط نسبتا مناسبی دارد و مخصوصا اگر بتوانید تور لحظه آخری قشم پیدا کنید، سفری ارزان و خوب را به این شهر خواهید داشت.

1 هتل آرش قشم

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد