رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ تیر ۱۳۹۴

نوشهر میزبان جشنواره اقوام سراسر کشور

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۴/۱۴-فرماندار نوشهر از برگزاری جشنواره فرهنگ اقوام سراسر کشور در شهریور ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه مازندران، محمدعلی قمی در جلسه ستاد ساماندهی سواحل نوشهر که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: این شهرستان به واسطه داشتن نوار ساحلی طولانی حدود ۶۰ کیلومتر و داشتن ۲۰۰ شهرک هر ساله در فصول مختلف سال پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از سراسر کشور است.

وی افزود: با کمک اعضاء کمیته‌های مختلف این ستاد که شامل انتظامی، بهداشت، فرهنگی و اطلاع‌رسانی است، اقدامات موثری در جهت رفاه حال گردشگران انجام شده است.

فرماندار نوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هر ساله مسافران زیادی با فرهنگ‌های مختلف به این شهرستان مسافرت می‌کنند طی سال‌های اخیر جهت مقابله با تهاجم فرهنگی و آنچه که با فرهنگ شهر ما مغایرت دارد به اقدامات فرهنگی روی آورده‌ایم.

قمی اویلی تاکید کرد: مدیران طرح‌های دریا در سه نقطه سیترا، انارور و سی‌سنگان باید در جایی که منطقه شنا نیست از شنای مختلط بانوان و آقایان جلوگیری کنند و این اقدام باید قبل ورود به آب دریا انجام شود.

وی یادآور شد: طبق مصوبات جلسات گذشته، شهرک‌ها و واحدهای پذیرایی موظف به گرفتن ناجی غریق هستند.

این مسئول اظهار کرد: اگر مسافران خارجی به منطقه سفر می‌کنند حتما باید به صورت رسمی و در قالب تور باشد تا اگر مشکلاتی پیش آمد بتوان اقدام موثر انجام داد.

قمی با بیان اینکه همه اعضاء ستاد باید به نحو شایسته خدمات ارائه دهند، اظهار کرد: با افزایش جمعیت و ورود گردشگران خصوصا در روزهای پایانی هفته با افت فشار آب و برق مواجه می‌شویم که باید برنامه‌ریزی انجام شود.

وی افزود: برخی جایگاه‌های سوخت از سرویس‌های بهداشتی مطلوبی برخوردار نیستند که باید از سوی ستاد تذکرات لازم داده شود.

فرماندار نوشهر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن و نزدیکی عید سعید فطر و تعطیلی چهار روزه، باید تدابیر لازم خصوصا در بحث جمع‌آوری زباله اندیشیده شود.

قمی تصریح کرد: شهرستان نوشهر در نیمه اول شهریور میزبان جشنواره معرفی آئین‌ها و فرهنگ اقوام مختلف کشور است که با توجه به سابقه اجرایی خوب فرهود جلالی، مسئولیت این جشنواره به وی سپرده می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری باید فرهنگ و آئین منطقه و استان به مردم کشورمان به درستی معرفی شود.

2237 نوشهر میزبان جشنواره اقوام سراسر کشور

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *