جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

نهمین نمایشگاه گردشگری بازار سفر

تاریخ بروزرسانی :
۳۱ خرداد ۱۳۹۶

بازار سفرهای خاص در فستیوال تابستان سال ۹۶ داغ تر از همیشه خواهد بود
نهمین نمایشگاه بازار سفر ویژه برترین های جهانگردی و برند های برتر درتیر ماه سال ۱۳۹۶ در تهران برگزار خواهد شد
نفیسه مشعوف مدیرعامل شرکت نمایشگاهی امیتیس اظهار داشت فضایی به وجود آورده ایم تا شرکت های فعال حوزه گردشگری و جهانگردی از قبیل شرکت های هواپیمایی ، هتل ها ، آژانس های مطرح مسافرتی و برندهای گردشکری بتوانند از پتانسیل های ارتباطی خاص این رویداد بهره ببرند
شایان ذکر است شرکت آمیتیس به عنوان برگزار کننده نمایشگاه اعلام داشت با توجه به مشارکت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تلاش برآن بوده تا با بسترسازی بهینه شرایط حضور گسترده فعالان داخلی و خارجی به انجام رسد.
گفتنی است تا به امروز بیش از ۸۰ درصد فضای نمایشگاهی فستیوال را برندهای معتبر به خود اختصاص داده اند همچنین بنا بر اخبار رسیده از سوی برگزارکننده علاقمندان به حضور در این رویداد مهم می توانند به ادرس سایت www.Expopersia.com مراجعه نموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری تماس حاصل نمایند.
به گزارش ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه گردشگری بازار سفر (PTM) با هدف معرفی شرکت های فعال در حوزه برندهای گردشگری از تاریخ۱۴ لغایت ۱۶ تیر ماه سال ۱۳۹۶در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) که نماد گردشگری و بازار هدف سفر می باشد اقدام به برگزاری فستیوال برندهای برتر نموده ایم تا فضایی با پتانسیل بالا برای کسب و کارهای مرتبط با این حوزه میسر شود.
به همین منظور فرصت ارزشمندی به وجود آمده تا با حضور در این فستیوال از ویژگی های ارزنده آن بهره مند شده و در مسیر تحقق اهداف برند سازی، بازاریابی و فروش سازمان خود گام بردارید.
در این نمایشگاه دفاتر خدمات مسافرتی ، هتلها، مراکز اقامتی و شرکت های فروش تجهیزات سفر و شرکت های بیمه خدمات و محصولات خود را در زمینه سفر ارائه خواهند کرد.
نمایشگاه گردشگری بازار سفر تهران (PTM) یکی از بهترین فرصت ها برای توسعه فعالیتهای بازرگانی و تجاری ایران با جهان ، گسترش ارتباطات و همکاریهای اقتصا دی ,معرفی ظرفیتهای بالقوه داخلی در صنایع ,ایجاد رقابت سالم داخلی و بین المللی ،تبادل اطلاعات و دانش فنی انتقال فنآوری و تکنولوژی را در اختیار فعالین حرفه ای حوزه گردشگری خواهد گذاشت.به همین منظور فرصت ارزشمندی به وجود آمده تا با حضور در این فستیوال از ویژگی های ارزنده آن بهره مند شده و در مسیر تحقق اهداف برند سازی، بازاریابی و فروش سازمان خود گام بردارید.در این نمایشگاه دفاتر خدمات مسافرتی ، هتلها، مراکز اقامتی و شرکت های فروش تجهیزات سفر و شرکت های بیمه خدمات و محصولات خود را در زمینه سفر ارائه خواهند کرد. از ویژگیهای برجسته این نمایشگاه میتوان به حضور پر رنگ برندهای معتبر آژانس های مسافرتی و گردشگری اشاره نمود. نمایشگاه گردشگری بازار سفر تهران (PTM) یک رویداد است و من رویداد‌ها را دوست دارم..
مهمترین مأموریت ما حضور موثرتر و بی دغدغه تر شما در نمایشگاه گردشگری بازار سفر تهران (PTM) است. به شما اطمینان می دهیم ، تمام تلاش همکاران توانمند ما، ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و مورد نظر شماست.
اهداف نمایشگاه گردشگری بازار سفر:

معرفی جاذبه های گردشگری , قطب های فرهنگی و تاریخی ایران
ارئه خدمات مسافرتی
معذفی هتل ها و مراکز اقامتی و تفریحی
معرفی خطوط هوائی, دریایی, ریلی و زمینی

مشارکت کنندگان نمایشگاه گردشگری بازار سفر:

دهکده های توریستی
خطوط هوایی داخلی و خارجی
هتل های بین المللی
آژانس های مسافرتی
برندهای مطرح و لوکس
برگزار کنندگان تورهای داخلی، خارجی، طبیعت گردی
کارگزاران فعال در حوزه جهانگردی
تجهیزات سفر
نشریات تخصصی
بانک ها و بیمه ها
تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات مرتبط با سفرهای لوکس
توریسم سلامت و ورزشی

چرا فستیوال بازار سفر:

بستر سازی ، کسب تجربه های جدید و لوکس
در دسترس بودن طیف گسترده مخاطب هدف در یک جا
ایجاد علاقه و تمایل به استفاده از سفر های متنوع و خاص
ارتباز مستقیم با مخاطب هدف
برگزرای تور با شرایط خاص و ایجاد حس خاص بودن در مخاطب در طول سفر
پاسخگویی هرچه بهتر به میازهای مخاطبین هدف از جمله چگونگی و نوع پرواز ، اقامت و رویدادهای خاص در طول سفر

محل برگزاری نمایشگاه گردشگری بازار سفر تهران :
مرکز نمایشگاهی و کنفرانس های بوستان گفتگو
ایران، تهران، اتوبان چمران، بوستان گفتگو
بازار سفر نهمین نمایشگاه گردشگری بازار سفر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *