رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۹ بهمن ۱۳۹۳

نمایش ظرفیت های توریسم ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگردی اسپانیا

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۱/۰۹-به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که از روز چهارشنبه با حضور «فیلیپ ششم» پادشاه اسپانیا و شماری از مقام های گردشگری کشورهای شرکت کننده گشایش یافت، ۱۶۵ کشور جهان جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری خود را به متخصصان و شرکت های فعال در این بخش عرضه می کنند.

براساس آمار اعلام شده، ۹ هزار و ۱۰۷ شرکت شرکت تخصصی گردشگری به نمایندگی از ۱۶۵ کشور و مناطق مختلف جهان و اسپانیا در این نمایشگاه پنج روزه حضور دارند.

ایران نیز از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه است که امسال ۱۵۰ نفر به نمایندگی از ۱۸ شرکت گردشگری و صنایع دستی خصوصی و دولتی در یک غرفه، بخشی از ظرفیت ها، امکانات و جاذبه های گردشگری و هنری کشور را به نمایش گذاشته اند.

«محمدحسن فدایی فرد» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مادرید، «علیرضا اسماعیلی» رایزن فرهنگی سفارت با حضور در این نمایشگاه، غرفه ایران را بازگشایی کردند.

«عبادرضا اسلامی» مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در گفت وگو با ایرنا در مادرید، یکی از اهداف کانون را تعامل با فعالان عرصه گردشگری در جهان بیان کرد و گفت: شرکت های بزرگی در جهان جهان هستند که سابقه طولانی در حوزه تجارت بین الملل دارند و باید بتوانیم از تجربه های آنها در اصلاح زیرساخت های گردشگری خود استفاده کنیم.

ارایه پوستر، کتابچه و نرم افزارهای چند رسانه ای حاوی اطلاعات گردشگری و جاذبه های تاریخی، طبیعی و دیدنی ایران و معرفی صنایع دستی، از جمله برنامه های غرفه ایران در نمایشگاه فیتور است. همچنین تصاویری از آثار تخت جمشید، هنر قلمکاری و جاذبه های طبیعی ایران به نمایش گذاشته است.

503 نمایش ظرفیت های توریسم ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگردی اسپانیا

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *