رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۵ اسفند ۱۳۹۲

نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی در اردبیل برپا شد

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۴ – به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نمایشگاه و کارگاه آموزشی صنایع دستی که در محل ساختمان فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی عصر امروز برگزار شد، در قالب ۲۱ غرفه در معرفی و آموزش دستاوردهای صنایع دستی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی برپا شده است.

این نمایشگاه ۲۱ غرفه شامل غرفه دستاورد دانشجویان، رودوزی‌های سنتی، سفالگری، ملیله‌سازی، نقاشی روی شیشه و پارچه، منبت و معرق چوب، نقاشی ایرانی، صنایع چرمی، حکاکی روی اشیا، مشبک صفویه، دوانگری، نگارگری، احجام چوبی، خوشنویسی، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، سوخت روی چوب، فرش دستباف و منبت چوب است.

این نمایشگاه و کارگاه آموزشی صنایع دستی از امروز تا ۱۵ اسفند ماه سال‌جاری برای بازدید علاقمندان رشته صنایع دستی دایر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر امور فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم افتتاح این نمایشگاه هدف از برگزاری این نمایشگاه را به نمایش گذاشتن ذوق و دستاوردهای هنری دانشجویان دانشگاه محقق در کنار رشته‌های تحصیلی خود عنوان کرد.

محمدرضا مولایی در ادامه افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌های صنایع دستی به طور قطع رونق فعالیت هنری و اقتصادی استان را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: دانشجویان با تولید آثار صنایع دستی سعی می‌کنند هم به زنده نگه داشتن صنایع دستی و هنرهای سنتی همت کرده و هم به رونق این بخش بیش از گذشته کمک کنند که به یقین در آینده از این نمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها بیشتر و بهتر برگزار شده و دایر می‌شود.
13921106000874_PhotoA نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی در اردبیل برپا شد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *