رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۳ بهمن ۱۳۹۲

نقش یوزپلنگ ایرانی رونمایی شد

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۱۲ – تهران – ایرنا – مراسم رونمایی از نقش یوزپلنگ ایرانی، شنبه شب با حضور مسوولان کشوری و ورزش در هتل المپیک انجام شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه تعدادی ازمسوولان وزارت ورزش و جوانان، مسوولان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان محیط زیست حضور داشتند.

به گفته مسوولان فدراسیون فوتبال، این نقش برپیراهن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل چاپ خواهد شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال پیش از رونمایی از نقش یوزپلنگ ایرانی روی پیراهن تیم ملی فوتبال گفت:از سه ماه پیش کارگروهی با حضور دست اندرکاران بخش های مختلف از جمله مسوولان ارشد سازمان گردشگری و محیط زیست برگزار و در این خصوص تصمیمات خوبی گرفته شد.

مهدی محمدنبی بااشاره به حضور ژوزف سپ بلاتر رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در ایران و موافقت ضمنی وی با این طرح ادامه داد:بلاتر از این طرح حمایت کرد و آن را در فیفا به ثبت رسانده است.

به گفته وی، جلسات متعددباسازمان های مرتبط بالاخره درهفته گذشته نهایی شد و امروز از نماد یوزپلنگ ایرانی رونمایی شد.

** «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا به این لحظه در این مراسم شرکت نکرده است.
81021696-5464327 نقش یوزپلنگ ایرانی رونمایی شد

گزارش کامل از مراسم :

به گزارش ایرنا، در آغاز این مراسم که تعداد زیادی از بازیکنان سال های دور و نزدیک تیم ملی فوتبال ایران در آن شرکت داشتند، تعدادی از حامیان هوادار فوتبال با پیراهن متحدالشکل سبز رنگ و پرچم ایران به روی سن رفتند در حالیکه پرچم تیم های کشورهای همگروه ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را نیز در دست داشتند.

در این مراسم، نمایندگان سفارتخانه های کشورهای نیجریه، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین در تهران نیز که در گروه ایران در جام جهانی حضور دارند، نیز شرکت داشتند.

جواد خیابانی مجری این مراسم در خلال برنامه به حمید استیلی و گلی که او در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه به تیم ملی فوتبال آمریکا زد، اشاره کرد که حاضران او را تشویق کردند و مهدی مناجاتی و حسن روشن نیز به همین شکل معرفی شده تا مورد تشویق حاضران قرار گیرند.

نخستین سخنران این مراسم، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال بود و بعد از صحبت های وی، از فرشته کریمی که در سال ۲۰۱۳ در جمع ۱۰ فوتسالیست برتر زن جهان قرار گرفت با حضور خانم شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری با اهدای هدایایی تقدیر شد.

اجرای نماهنگ هایی با موضوع یوزپلنگ ایرانی و پخش کلیپی از دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ و جام های جهانی قبلی از جمله برنامه هایی بود که در کنار موسیقی شاد در این فاصله پخش شد.

در این مراسم که در کنار اهالی ورزش، تعدادی از هنرمندان از جمله جمشید مشایخی و پوریا پورسرخ نیز حضور داشتند، مشایخی پس از حضور روی سن برای رونمایی از تمبر یادبود حضور ایران در جام جهانی، به رغم سن بالا با شور و حرارت خاصی صحبت کرد.

در مراسم رونمایی از تمبر یادبود حضور ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، ناصر نوآمور، جمشید مشایخی، علی مطهری و غلامرضا بهروان نیز حضور داشتند.

نقش یوزپلنگ ایرانی را نصرالله سجادی و معاونان سازمان حفاظت محیط زیست و گردشگری رونمایی کردند.

فیلم هایی از بازی های بازیکنان پیشین تیم ملی فوتبال هم پخش شد.

ترک مراسم بعد از شروع آن از سوی افشین پیراوانی و کریم باقری بعد از دقایقی باعث شد، خبرنگاران به گمان اینکه این دو قهر کرده اند، به سوی آنها بروند.

پیروانی و باقری دلیل ترک سالن را شروع این مراسم با تاخیر عنوان کرده و گفتند که ما کار داریم و باید برویم!

به رغم گستردگی مراسم، نظم خوبی در سالن هتل المپیک حکمفرما بود و مشکل خاصی مشاهده نمی شد.

هنگامی که گل های تیم ملی فوتبال ایران پخش می شد، بویژه گل جواد نکونام به تیم ملی کره جنوبی، حاضران به شدت او را تشویق کردند.

حسین ماهینی، رحمان احمدی، هاشم بیک زاده و آندرانیک تیموریان از جمله بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران حاضر در این مراسم بودند.

در بخشی از این مراسم سه تصویر از ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در جام های جهانی دوره های گذشته به نمایش گذاشته شد و مجری مراسم با یادآوری خاطرات بازیکنان تیم ملی در آن دوران، یاد آنان را در اذهان زنده کرد.

رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در برزیل در پایان این مراسم با خاموش شدن چراغ ها همراه شد و سالن در تاریکی فرو رفت.

سپس ۱۱ بازیکن تیم فوتبال جوانان کشورمان که تعدادی از آنها لباس های یکدست سفید و تعدادی دیگری لباس های یک دست قرمز رنگ به تن داشتند، برای گرفتن عکس یادگاری به روی سن آمده و با روشن شدن سالن و تشویق حاضران از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران منقش به یوزپلنگ ایرانی و پرچم سه رنگ ایران رونمایی شد و مراسم به پایان رسید.

پس از پایان این مراسم، تعداد زیادی از هواداران تیم ملی فوتبال و پیشکسوتان این تیم عکس یادگاری گرفتند.

مهم ترین موضوع حاشیه ای در این مراسم، غیبت کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود که به دلیل اختلاف با حامی مالی تیم ملی در این مراسم حاضر نشد.

به گفته جعفری نماینده شرکت آل اشبورت در خاورمیانه، قرار بود پیراهن تیم ملی فوتبال با حضور اعضای تیم ملی رونمایی شود اما این اتفاق نیفتاد تا خساراتی به این شرکت وارد شود.
یوزپلنگ ایرانی نقش یوزپلنگ ایرانی رونمایی شد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *