رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۷ خرداد ۱۳۹۴

نخستین نشست تخصصی مطالعه و حفاظت آثار فلزی برگزار می شود

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۳/۱۷-به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، کامران احمدیبا افزود: یکی از اهدافی که توسط پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی -فرهنگی دنبال می شود، برگزاری نشست های تخصصی با محوریت آثار تاریخی از جنس های مختلف است.

او افزود: این نشست ها در گام نخست، با حضور صاحبنظران حوزه های مختلف در چارچوب نقد و بررسی روش ها، حد و مرز مداخلات و هدفمندسازی طرح های پژوهشی – آموزشی برنامه ریزی شده است.

احمدی خاطر نشان ساخت درحاشیه این نشست ها سخنرانی های مرتبط با موضوع نشست برگزار می شود که شرکت در آن برای تمامی علاقمندان و دانشجویان آزاد است.

به گفته رییس پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی – فرهنگی ، در نخستین نشست تخصصی مرمتگران، مهدی عود باشی و محمد مرتضوی از اعضای هیأت علمی دانشگاه هنر اصفهان سخنرانی خواهند کرد.

احمدی موضوع این سخنرانی ها را ‘از حفاری تا نگهداری؛ شناخت عوامل، ارزیابی شرایط و حفاظت پیشگیرانه در مجموعه های فلزی باستانی’ و ‘رهیافت های و چالش های نوین در بحث حفاظت آثار فلزی تاریخی- فرهنگی’ اعلام کرد.

او افزود: شرکت در این نشست که ساعت ۱۰صبح روز ۲۴خرداد ماه در سالن اجتماعات پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود برای علاقمندان آزاد است .

51 نخستین نشست تخصصی مطالعه و حفاظت آثار فلزی برگزار می شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *