رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ دی ۱۳۹۲

میانمار ،‌ موفق‌ترین کشور آسیا در جذب گردشگر در سال ۲۰۱۳

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۰/۲۶ – میانمار با رشد ۳۳ درصدی گردشگرانش موفق‌ترین مقصد گردشگری آسیا در سال ۲۰۱۳ لقب گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میانمار در سال ۲۰۱۳ میزبان بیش از ۲ میلیون گردشگر بود که از رشد ۳۳ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۳ حکایت دارد که در این میان بیشتر گردشگران میانمار از کشورهای همسایه‌اش و قاره اروپا بودند.

به گزارش شین‌هوا، در همین حال دولت میانمار امیدوار است با اجرای قانون تسهیل شرایط صدور ویزای گردشگری، گردشگران این کشور رشد چشمگیری یافته و در سال ۲۰۱۴ به ۳ میلیون گردشگر برسد. دولت میانمار همچنین برای درآمد پنج میلیارد دلاری از محل صنعت گردشگری در سال ۲۰۲۰ هدفگذاری کرده است.

براساس اعلام وزارت گردشگری میانمار، در حال حاضر ده‌ها پروژه ساخت هتل برای اضافه کردن ۳۰ هزار اتاق به ظرفیت‌ هتل‌های میانمار در حال اجرا است که ۱۰ هزار اتاق تا پایان سال ۲۰۱۳ به بهره‌برداری رسید.

همچنین در آینده نزدیک در راستای اصلاحاتی که در سال‌های اخیر توسط نظامیان حاکم بر این کشور در راستای رشد اقتصادی و باز شدن فضای سیاسی در حال انجام است، قوانین میانمار در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی تغییر می‌کند. از سوی دیگر با توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، امکانات ویژه‌ای برای تبدیل ارز با استفاده از دستگاه‌های خود پرداز بین المللی یا همان ATM فراهم خواهد شد، هرچند که همواره از ناامنی این کشور برای گردشگران بویژه سرقت تز آنه در مناطق دورافتاده از چالشی در مسیر توسعه صنعت گردشگزی میانمار نامبرده می‌شود.

میانمار که به سرزمین معابد بودایی و مجسمه‌های بودا شهرت یافته و یک مقصد گردشگری ارزان محسوب می‌شود، در حال حاضر در بین ۵۰ مقصد برتر گردشگری جهان در رتبه ۴۵ قرار دارد، اما پیش‌بینی می‌شود در سالهای آتی با ادامه روند رو به رشد فعلی در جمع ۲۰ مقصد برتر گردشگری جهان قرار گیرد.
74575756565 میانمار ،‌ موفق‌ترین کشور آسیا در جذب گردشگر در سال 2013

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *