رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

مقایسه قیمت و رزرو هتل

لینک این مطلب کپی شد!

امروزه تعداد سایت های رزرواسیون هتل روز بروز در حال افزایش است و این موضوع مقایسه و تصمیم گیری برای رزرو هتل را برای کاربران و مسافران دشوار کرده است.
چرا که کاربران دوست دارند هتل ها را با کمترین قیمت و البته از سایت های معتبر رزرو کنند تا خیالشان در طول مسافرت راحت بوده و با آرامش سفر کنند.
از اینرو در سراسر دنیا جهت رفاه حال مسافران و قدرت بخشیدن به تصمیم گیری آنها ، وب سایت هایی با عنوان مقایسه و انتخاب رزرواسیون هتل ها راه اندازی شده اند. نقش این وب سایت ها ارائه مشخصات رزرواسیون هایی است که با بهترین و کمترین قیمت اتاق های هتل ها را عرضه و بیشترین تخفیف ها را دارند. کاربر با مراجعه به این سایت ها و انتخاب یک هتل، با بسیاری لینک و مشخصات سایت های رزرواسیون در کنار هم مواجه می شود که می تواند با توجه به شناختی که دارد و همچنین تخفیف هایی که رزرواسیون ها ارائه می دهند، راحت تر انتخاب کرده و رزرو نماید.
در ایران نیز تعداد سایت های رزرواسیون رو به افزایش بوده و نیاز بود که یک سایت واسط و کمکی نیز راه اندازی گردد.
قبل از راه اندازی سایت ما، کاربران و مسافران برای رزرو یک هتل مجبور بودند که به چندین سایت رزرواسیون مراجعه کرده و با یادداشت قیمت ها و مقایسه و بررسی آنها از طریق یکی از این سایت ها اقدام به رزرواسیون نمایند.
ما برای اولین بار در ایران این سایت را راه اندازی کردیم.

نام اختصاری این سایت ” هتل۵ ” و نام تجاری آن ” مقایسه قیمت و رزرو هتل ” می باشد.
از این پس کاربران عزیز می توانند به راحتی و بدون دغدغه به سایت ما مراجعه و قیمت و تخفیف تمامی سایت های رزرواسیون معتبر و سرشناس را یکجا مشاهده و انتخاب نمایند.
در سایت ” هتل۵  Hotel5.ir ” هیچ تراکنش مالی صورت نمی پذیرد. عملیات رزرواسیون هتل در سایت ما انجام نمیگیرد. شما بلافاصله پس از انتخاب هتل و مشخص کردن سایت رزرواسیون خود، به سایت مربوطه منتقل و مابقی فرایند رزرو را در آنجا طی خواهید کرد.

برای اطمینان بخشیدن به کاربران از جهت صحت و سلامت اطلاعات و قیمت ها، سیستم سایت ما به طوری طراحی شده است که با همکاری سایت های رزرواسیون، اطلاعات قیمت و تخفیف آنها به صورت آنلاین از سایت های رزرواسیون دریافت و نمایش داده می شود.
یعنی اطلاعات به صورت دستی در سیستم توسط ما و یا احیانا توسط سایت های رزرواسیون درج نمی گردد.
دریافت آنلاین اطلاعات قیمتی از سایت های رزرواسیون مهمترین مزیت رقابتی ماست.
در سایت ” رزرو هتل ” زمان و پول شما کمتر هدر می رود.

رزرو هتل مقایسه قیمت و رزرو هتل

رزرو هتل

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *