رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ خرداد ۱۳۹۴

معاون اول رییس جمهوری از دو روستای مرزی مریوان دیدن کرد

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۳/۰۴-معاون اول رییس جمهوری به همراه برخی از مسوولین کشوری و محلی روز دوشنبه از دو روستای مرزی ‘ینگیجه’ و ‘برده رشه’ در شهرستان مریوان دیدن کرد.
معاون اول رییس جمهوری از دو روستای مرزی مریوان دیدن کرد
به گزارش خبرنگار ایرنا، اسحاق جهانگیری در روستای ینگیجه از طرح هادی این روستا بازدید و با مردم روستا دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این روستا در سخنان کوتاهی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های دولت گردشگری است، گفت: دریاچه زریبار و اطراف آن از ظرفیت مناسبی برای گردشگری برخوردار است.

جهانگیری همچنین از حاشیه دریاچه زریوار و روستای برده رشه که چند سال پیش به شهر ارتقا یافته است بازدید کرد.

دریاچه زریبار یکی از دریاچه های در معرض خطر است که برای جلوگیری از نابودی آن طرح هایی همچون انتقال فاضلاب روستاهایی اطراف دریاچه در حال اجرا است.

در حال حاضر این فاضلاب وارد آب دریاچه زریبار می شود و یکی از عوامل آسیب به آن است.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در سفری یک روزه به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح عمرانی صبح امروز دوشنبه از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد.

جهانگیری در این سفر یک روزه ابتدا به شهرستان مرزی مریوان رفت و ضمن بازدید از این دو روستا ، طرح تولید نان صنعتی این شهرستان را نیز افتتاح می کند.

بازدید از منطقه هورامان در شهرستان سروآباد و افتتاح کارخانه بستنی عسل در سنندج از دیگر برنامه های معاون اول رئیس جمهوری در استان کردستان است.

جهانگیری ظهر دوشنبه همچنین در جلسه ای در استانداری کردستان شرکت و سخنرانی می کند و سپس جلسه بررسی مسایل استان و شورای اداری نیز با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار می شود.

در این سفر یک روزه، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و وزرای صنعت، معدن و تجارت، نیرو و معاون وزیر جهاد کشاورزی و همچنین مدیرعامل بنیاد برکت معاون اول رییس جمهوری را همراهی می کنند.

1510 معاون اول رییس جمهوری از دو روستای مرزی مریوان دیدن کرد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *