جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مجموعه تاریخی بسطام و خرقانی در صدر پربازدیدهای شاهرود

تاریخ بروزرسانی :
۱۸ فروردین ۱۳۹۵

تاریخ خبر :۱۳۹۵/۰۱/۱۸- یک مقام مسئول با بیان این‌که شاهرود بیشترین اقامت را در استان سمنان داشته است، گفت: بیشترین اقبال گردشگران در تعطیلات نوروزی به مجموعه تاریخی بسطام و آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، «سیدمحمدرضا هاشمی» معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود با حضور در محل اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود از کارکنان و اعضای دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر تقدیر کرد و گفت: تلاش ارزشمند اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان شاهرود به‌علت ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران قابل ستایش است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود نیز گفت: بیشترین میزان اقامت در ایام نوروز امسال در میان شهرستان‌های استان به شاهرود با اقامت ۱۰۲ هزار نفر اختصاص دارد.

«حمیدرضا حسنی» افزود: در ایام نوروز بیش از ۶۳ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شاهرود بازدید کردند که بیشترین میزان بازدیدها نیز به مجموعه تاریخی بسطام و آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی اختصاص دارد.

وی با اشاره به فروش بیش از شش میلیارد ریالی صنایع‌دستی و سوغات شاهرود، در نمایشگاه نوروزی امسال گفت: بیش از ۵۰ هزار گردشگر از نمایشگاه‌های نوروزی بازدید کردند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان شاهرود با بیان این‌که نمایشگاه‌های نوروزی صنایع‌دستی و سوغات هر سال با استقبال خوب گردشگران و مسافران روبرو می‌شود، گفت: امسال با تدبیر ریاست ستاد شهرستان، این نمایشگاه‌ها به صورت ویژه در چند مکان با ظرفیت ۸۰ غرفه برپا شد.

شهرستان شاهرود به‌علت تعدد جاذبه‌ها و امکانات مناسب اقامتی و پذیرایی بیشترین حجم توقف و استراحت مسافران را در میان شهرستان‌های استان سمنان به خود اختصاص داده است.

865 مجموعه تاریخی بسطام و خرقانی در صدر پربازدیدهای شاهرود

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *