جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مجتمع ورزشی مهستان تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ آبان ۱۳۹۶

مجتمع ورزشی مهستان تهران، یکی از بهترین اماکن ورزشی در دل پایتخت می‌باشد. مجتمع ورزشی که در سال ۱۳۹۰ هجری شمسی در شهرک غرب تهران و در خیابان ایران زمین افتتاح گردید. باید بدانید که این مجموعه از بزرگ‌ترین اماکن ورزشی تهران بوده و امکاناتی عالی و فوق‌العاده را در خود جای داده است. استخری بزرگ، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و باشگاه مجهز بدنسازی از جمله بخش‌های باشگاه ورزشی مهستان تهران می‌باشند. حضور در این باشگاه در کنار استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن آن، بهترین فضا را برای گذراندن روزی شاد و سرشار از هیجان برایتان به وجود آورده است.

علاوه بر این‌ها، سالن ورزشی هوازی، جکوزی و حوضچه آب سرد نیز در این مجتمع به چشم می‌خورند. این کاملترین مجموعه ورزشی تهران، با حفظ بهداشت و نظافت محیط و پارکینگ اختصاصی به تعداد ۱۰۰ واحد، آسایش و آرامش را برای شما عزیزان فراهم می‌آورد. باید بدانید که ساعت کاری مجتمع ورزشی مهستان، برای آقایان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵ الی ۲۲، پنج‌شنبه ها ساعت ۱۴:۳۰ الی۲۱:۳۰ و جمعه ها ساعت ۹ الی ۲۰ و برای بانوان روزهای شنبه تا پنج شنبه ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۴ عصر می‌باشد.

آدرس: تهران، شهرک غرب، فاز یک، خیابان ایران زمین، روبروی مجتمع مسکونی سینا، کوچه دانشگاه، شماره ۲۲۰۲.

شماره تماس: ۸۸۵۶۱۶۵۱،۸۸۵۶۱۶۵۰-(۰۲۱ )

مجتمع ورزشی مهستان تهران 1 مجتمع ورزشی مهستان تهران مجتمع ورزشی مهستان تهران 2 مجتمع ورزشی مهستان تهران مجتمع ورزشی مهستان تهران 3 مجتمع ورزشی مهستان تهران مجتمع ورزشی مهستان تهران 4 مجتمع ورزشی مهستان تهران مجتمع ورزشی مهستان تهران 5 مجتمع ورزشی مهستان تهران مجتمع ورزشی مهستان تهران 6 مجتمع ورزشی مهستان تهران مجتمع ورزشی مهستان تهران مجتمع ورزشی مهستان تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • خانم مهریان

    من فکر میکنم از لحاظ امکانات و تمیزی و نظافت و پرسنل خوب در ایران مشابه همچنین مجموعه ای اصلن نیست فوق‌العاده‌ست اینجا✨

    ۲۵ مرداد, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد