رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

مجتمع تجاری تفریحی کورش

لینک این مطلب کپی شد!

کورش مجموعه‌ای از بزرگترین، برترین و بهترین مراکز تجاری، فرهنگی و تفریحی است که شیرین‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین خاطرات را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. مجموعه‌ای عظیم و فاخر در ایران زمین.

مرکز خرید کورش با بیش از ۵۰۰ واحد تجاری در قالب ۱۷ طبقه، مجتمع‌ای با کاربری فرامنطقه‌ای است که به دلیل حضور برندها، واحدهای متعدد تجاری و تنوع محصولات و خدمات، بهترین انتخاب برای آنانی است که می‌خواهند برترین‌ها را تجربه کنند.

معماری مدرن با پرداختی مینیمال (Minimal)، استفاده از تناسبات آرمانی احجام و سطوح، تاکید بر حرکت انسان در فضا و طراحی هارمونیک رنگ و نور، اساس و مبنای احداث این مجتمع است. پرسپکتیوهای جذاب و چشم‌نواز، آبنمای آرامش‌بخش، سیرکولاسیون (Circulation) روان، تراریوم (Terrarium) و خصوصا وید (Void) وسیع بین طبقات که از طریق راهروها، پلکان برقی و آسانسورهای پانورامیک(Panoramic) قابل رویت است از شاخص‌ترین کانون‌های بصری (Focal Points) این مجموعه فاخر محسوب می‌شوند.

علاوه بر طراحی مدرن فضاهای داخلی و بیرونی مجتمع، افتتاح بزرگترین پردیس سینمایی کشور، یکی از مدرن‌ترین مراکز سرگرمی – تفریحی خانوادگی(Jupiter: family Entertainment center)، مراکز فرهنگی (گالری سینما، نشر چشمه)، مهدکودک: Daily Care) Kids club)، فودکرت (Food Court)، رستوران و کافی‌شاپ‌های متعدد، مجتمع کورش را به یک مرکز منحصر به فرد مدرن و متمایز تبدیل ساخته است.

این مجموعه غنی که در دنیای پر رقابت امروز، بهبود مستمر مدیریت کیفیت را در خطی‌مشی خود دارد؛ در غرب تهران بزرگ واقع گردیده و دسترسی به آن از طریق بزرگراه‌های همت، حکیم، نیایش و ستاری امکان‌پذیر می‌باشد.

1 مجتمع تجاری تفریحی کورش

2 مجتمع تجاری تفریحی کورش

3 مجتمع تجاری تفریحی کورش

4 مجتمع تجاری تفریحی کورش

6 مجتمع تجاری تفریحی کورش

           
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفيع

    جاي بسيار شيك با انواع برندهاي اصل اما مشكل اصلي اينجا محل پارك و پاركينگ آن است

    ۱۱ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *