جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مجتمع تجاری الماس قشم

تاریخ بروزرسانی :
۱ دی ۱۳۹۸

مجتمع تجاری الماس در سال ۱۳۸۷ در زمینی به مساحت ۹۰۰۰۰ متر مربع در ۱۳ طبقه, ۹۵۰ واحد تجاری, ۱۹۰ واحد مسکونی, ۹۰۰۰ متر مربع شهر بازی, ۳۰۰۰ متر مربع هایپر مارکت, ۲۰۰۰ متر مربع رستوران گردان در ارتفاع ۴۵ متری آماده پذیرایی از مهمانان تور قشم می باشد. مجتمع شامل امکاناتی نظیر: سینما, سینما چند بعدی, شهربازی, پیست دوچرخه سواری, فوریت های پزشکی, آمفی تئاتر, بورس طلا و جواهر, دفتر خدماتی گردشگری تور قشم, فست فود, کافی شاپ, رستوران و … می باشد. در سفرتان به قشم امکان اقامت در این مجتمع تجاری برای شما عزیزان فراهم خواهد شد.

مجتمع تجاری الماس قشم1 مجتمع تجاری الماس قشم

بازار الماس قشم، خدماتی را برای رفاه حال ساکنین، خریداران و گردشگران در نظر گرفته، این خدمات به صورت مجزا و انحصاری نیز قابل استفاده می باشد. در مجتمع چند منظوره الماس شما می توانید شهر بازی سرپوشیده به وسعت ۹,۰۰۰ متر مربع، هایپر مارکت به مساحت ۳,۰۰۰ متر مربع، ۲,۰۰۰ متر مربع رستوران گردان در ارتفاع ۵۴ متری، سالن سینما با صدای دالبی به ظرفیت ۴۰۰ نفر، پارکینگ به ظرفیت ۴۰۰ دستگاه خودرو، سالن های ورزشی بدنسازی، نمازخانه در تمامی طبقات، پارک کودک و شهر بازی روباز، سالن اجتماعات و چند منظوره، پیست دوچرخه سواری، ۱۶ دستگاه پله برقی، ۱۳ دستگاه آسانسور، بیلبورد های تبلیغاتی در قسمت ورود، فست فود و کافی شاپ در طبقات، سیستم اعلام و اطفا حریق، ۱,۶۰۰ متر مربع وید مرکزی، مرکز نهگداری کودکان، آلاچیق هایی مخصوص استراحت، آمفی تئاتر روباز، لابی در تمامی طبقات، آبنمای موزیکال را مشاهده کنید.

مجتمع تجاری الماس قشم2 مجتمع تجاری الماس قشم

طراحی معماری

مرکز خرید الماس قشم طراحی منحصر بفردی را از آن خود کرده، این مجتمع چند منظوره با در نظر گرفتن نیاز ساکنین یک مجموعه اقامتی – تجاری – اداریست. در این مرکز خرید از سیستم های مردن و پیشرفته روز جهان برای تاسیسات و سیستم های سرمایش و گرمایش استفاده شده است. اجرای سیستم رمپ با شیب ۲.۵ درصد برای دست رسی آسان به طبقات بدون استفاده از پله یکی دیگر از ویژگی های این مجموعه می باشد.

نحوه دسترسی

آدرس : جزیره قشم، بلوار ولی عصر، جنب خیابان ۲۲ بهمن (میدان گلها)

مجتمع تجاری الماس قشم مجتمع تجاری الماس قشم

 

مجتمع تجاری الماس قشم3 مجتمع تجاری الماس قشم

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • زبرجد

    سلام قیمت مغازه هادرطبقه سوم چنداست؟

    ۱۳ مهر, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • محمد

    مغازه ها هنوز کاملاً پر نشده اند

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد