جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

متل عسل بابلسر

تاریخ بروزرسانی :
۲۴ مهر ۱۳۹۳

متل عسل در یکی از بهترین و توریستی ترین نقاط شمالی کشور در شهرستان بابلسر در فضایی به وسعت ۲۵ هزار متر مربع واقع شده است که از امکانات اقامتی و امنیتی بیشماری برخوردار است و با توجه به دارا بودن ساحل اختصاصی و قایق رانی به یک مکان تفریحی تبدیل شده است.

این مجموعه از امکانات تفریحی ورزشی اقامتی بیشماری برخوردار است….در مجموعه متل عسل، استخر – سالن بیلیاردی – رستوران و سفره خانه سنتی – شهربازی و ساحل اختصاصی موجود است که این خود، مزیتی چشمگیر محسوب میشود….این متل برای رفاه حال عموم اولین استخر بابلسر و بزرگترین استخر را در منطقه مازندران با استاندارد بین الملی در یک فضا بسیار دل انگیز همراه با چشم انداز دریا در ابعاد ۱۶* ۳۳ متر با عمق متوسط ۲.۵ متر (۱۱۰ سانتیمتر کم عمق – ۳ متر عمیق) به همراه تصفیه و ضد عفونی با ازن بنا کرده که دارای سالن مجهز بدنسازی, سونای خشک, سونای بخار, استخر کودکان, سرسره آبی، جکوزی, حوضچه ی آب سرد و سالن بیلیارد فوق العاده مجهز میباشد!

نوع : هتل دو ستاره گرید T

آدرس : مازندران ،بابلسر ،بلوار ساحلی ،مجتمع اقامتی

001 متل عسل بابلسر

011 متل عسل بابلسر

p1000101 متل عسل بابلسر

p1000099 متل عسل بابلسر

p1000064 متل عسل بابلسر

p1000103 متل عسل بابلسر

p1000106 متل عسل بابلسر

p1000120 متل عسل بابلسر

SDC10368 متل عسل بابلسر

sdc10369 متل عسل بابلسر

SDC10370 متل عسل بابلسر

SDC10371 متل عسل بابلسر

SDC10372 متل عسل بابلسر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • شهره

    ما الان دوشب هست اینجا اقامت داریم
    اول اینو بگم که اینجا هتل نیست،متل هست .رو تابلو هم خودش زده بود «متل عسل»
    نکات مثبت :کنار ساحل بود دقیقا ،ویو زیبا ،بالکن و میز صندلی برای هر اتاق،تمیز ، استخر بزرگ با سرسره و ارزون ،درمانگاه شبانه روزی که گاهی خیلی لازم میشه! ، وسایل بازی کودکان از جمله الاکلنگ و …
    نکات منفی :سیفون دشویی خراب ،یخچال خراب ،آسانسور غیرهوشمند و رسیدگی ضعیف پرسنل مثلا هرچی زنگ زدیم نیومدن یخچال رو درست کنن
    ما یک سوییت یک خواب چهار تخته رو شبی ۲۵۰ گرفتیم «البته الان عید هست و قیمت ها بالاست و جا به سختی پیدا میشه کلا »

    ۵ فروردین, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • Farli

    در كل متل بسيار بسيار سطح پايين و ضعيفيه و طبيعتا” غذاهاش هم بي كيفيته و صرفا” جنبه ي سيركردن داره، اصلا” هم خبري از فولبرد و يا حتي رستوران نيست، اگه از طرف نت برگ ميرين واسه هر وعده غذا يه بار بايد قبل از هر وعده سر ساعتي كه ميگن برين پذيرش به تعداد نفرات ژتون غذا بگيرين و يه بارم موقع توزيع غذا كه ساعت محدود و مشخصيه برين با ژتوناتون غذاتونو بگيرين و ببرين تو اتاقتون ميل كنين كه اين رفت و آمدها اونم واسه هر وعده، خودش كلي برنامه هاتونو به هم ميريزه و بخاطر اين بايد همش توو متل بمونين،ضمنا” صبحانه ش هم رژيميه?، شامل نون لواش و يه قوطي كبريت پنير و يه قالب ٢٥گرمي كره س و شام هم غذاي نونيه با همون نون لواش صبحانه! در ضمن راجب گزينه هاي ديگه هم مثل پنت هاوس ١٣٠متري ?و قايق و جت اسكي و بيليارد و فوتبال دستي و رستوران و موسيقي زنده و… وقتي از پذيرش سراغشو گرفتيم گفتن فعلا” تعطيله و خبري نبود. از نظر نظافت و برخورد پرسنل هم خيلي انتظار بالايي نداشته باشين مخصوصا يه آقاي جوان و مؤدب?? و بزرگ سايزي اونجا هستن كه خيلي مشتاقانه منتظرن تا از مسافراي عزيز استقبال در خور شأني را بعمل بيارن??. در كل اگه براي خودتون و شخصيتتون احترام قايليد، بهتره توو فكر گزينه بهتري باشين.

    ۱۷ شهریور, ۱۳۹۶ پاسخ دادن
  • آزاد جعفری

    ما امروز اومدیم متل عسل بابلسر شبی دویست تومن دادیم تحت قرارداد فرهنگیان
    یه سوییت آشغال به ما دادن خیلی افتضاحه
    سرویس بهداشتی کثیف اتاق تاریک کوچیک
    برخورد نامناسب پرسنل
    خلاصه نیان سرتون کلاه میزارن

    ۲۳ مرداد, ۱۳۹۶ پاسخ دادن
    • Mehr bahar

      ما از طریق نت برگ که برای هتل رضوان تبلیغ شده بود به این اشغال دونی رفتیم. صد رحمت به اردو گاه.جنگی. مثل اسرای جنگی صف میکشیدیم جلوی درب رستوران تا غذا ی مزخرف رو بگیریم. واقعا کلا هبرداری کردن. و بهمون توهین شد.

      ۲۰ شهریور, ۱۳۹۶

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد