رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۹ مرداد ۱۳۹۸

قنادی کوکی باکس تهران

لینک این مطلب کپی شد!

قنادی کوکی‌باکس تهران، از معروف‌ترین قنادی‌های خیابان فرشته بوده که عمده معروفیتش را مدیون شیرینی‌های خاص و بسته بندی‌های جذابشان است. جایی که در حوالی سال ۱۳۸۵ شاهد افتتاح آن در برج مینیاتور خیابان بوسنی هرزگوین فرشته بودیم. قنادی جمع‌و‌جور و کوچکی که به گفته پرسنل اولین جایی بود که شیرینی‌هایش را به صورت دانه‌ای به مردم می‌فروخت. پس از مدتی شعبه دوم این مجموعه نیز در بلوار آفریقا تهران به روی مردم گشوده شد. باید بدانید که کوکی باکس، پایه‌گذار شیرینی‌پزی به سبک آمریکایی در کشور بوده که هدفش معرفی تجربه‌ای نو از طعم و شکل نان، دسر و شیرینی به تهران‌نشینان می‌باشد. لازم به ذکر است که چیزکیک نوتلا و مارس، معروف‌ترین و پرطرفدارترین خوراکی‌های ارائه شده در قنادی کوکی‌باکس تهران است. شاید باور نکنید اما این معروفیت به اندازه‌ای است که بیشتر کافی‌شاپ‌های سطح شهر چیز‌کیک‌های خود را از این مکان خریداری می‌کنند. پودینگ شکلاتی کوکی‌باکس، به جز طعم عالی و بی‌نظیرش ظاهری وسوسه‌کننده و اشتهابرانگیز دارد.
شیرینی‌های کوکی قنادی کوکس باکس، برای افرادی که اهل خوردن شکلات و خامه نیستند، گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. این کوکی‌ها، علاوه بر حالت بیسکویتی‌شان، بسیار نرم بوده و از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شیرینی‌های کوکی‌باکس به شمار می‌روند. شیرینی‌های این قنادی تنوع زیادی ندارند. اما می‌توانید در هر سایزی که تمایل دارید، آن‌ها را سفارش داده و میل نمایید. خبر خوش این‌که، انواع کورن فلکس با طعم‌های خاص و استثنایی در کوکی باکس انتظارتان را می‌کشند. علاوه بر این‌ها، با حتی یک بار امتحان نان‌های مخصوص چای این قنادی، از مشتریان ثابت آن‌ها می شوید.
تارت توت‌فرنگی قنادی کوکی باکس تهران نیز با بهترین کیفیت و طعم آماده عرضه به علاقمندان می‌باشد. از دلایل موفقیت و محبوبیت این قنادی در میان هم‌وطنان عزیز، می توان به استفاده از بهترین مواد اولیه، عدم استفاده از مواد نگهدارنده و بالا بودن کیفیت محصولات اشاره کرد. تمام تلاش‌های پرسنل محترم این مجموعه جلب رضایت مشتریان و دیدن لبخند بر چهره آن‌هاست. اگر به دنبال بهترین کیک‌ها و شیرینی‌ها برای هدیه دادن و یا پذیرایی در مناسبت‌ها و جشن‌هایتان هستید، قنادی کوکی باکس را قویاٌ به شما توصیه می‌کنیم. باید بدانید که ساعات کاری این مرکز متغیر بوده و در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح الی ۳۰/۲۱ شب، روزهای شنبه از ساعت ۱۵ تا ۳۰/۲۱ و روزهای یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۳۰/۲۱ شب می باشد.

آدرس:

مجتمع تجاری کوه نور:تقاطع کامرانیه و فرمانیه،مجتمع تجاری کوه نور،واحد۱۰ ۰۲۱۲۲۸۳۲۲۹۳

شعبه خیابان جردن:خیابان جردن،بلوارگل آذین،پلاک ۱۰ ۰۲۱۲۲۰۵۶۲۵۵

شعبه خیابان فرشته سام سنتر:ولیعصر، فرشته، مجتمع سام سنتر، طبقه همکف ۰۲۱۲۲۶۵۹۸۶۹

-کوکی-باکس-تهران-1 قنادی کوکی باکس تهران

 

-کوکی-باکس-تهران-3 قنادی کوکی باکس تهران

-کوکی-باکس-تهران-4 قنادی کوکی باکس تهران

-کوکی-باکس-تهران-5 قنادی کوکی باکس تهران

-کوکی-باکس-تهران-6 قنادی کوکی باکس تهران

-کوکی-باکس-تهران-7 قنادی کوکی باکس تهران

-کوکی-باکس-تهران-8 قنادی کوکی باکس تهران

-کوکی-باکس-تهران-9 قنادی کوکی باکس تهران

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *