جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

قطار همدان برقی می‌شود

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ تیر ۱۳۹۶

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: قطار همدان برقی می‌شود.

امیر خجسته در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر سرعت قطار همدان ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است، اظهار کرد: طی انعقاد قراردادی با شرکت چینی مقرر شده قطار برقی خریداری و وارد خط شود و بدین ترتیب سرعت به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه ایستگاه مسافربری همدان به داخل شهر منتقل خواهد شد، تصریح کرد: خارج از شهر بودن ایستگاه غیراستاندارد است بنابراین برنامه‌ریزی‌های زیادی به منظور ریل‌گذاری به مسافت ۱۸ کیلومتر و انتقال ایستگاه مسافربری به داخل شهر وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد.

خجسته ادامه داد: استفاده از ایستگاه فعلی باربری شورین به عنوان مسافربری به صورت آزمایشی بوده و قرار است ایستگاه به داخل شهر منتقل شود و در دسترس همگان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه قرار بود قطار همدان هفته‌ای یک‌بار به سمت مشهد حرکت کند، افزود: با پیگیری‌های انجام شده قطار همدان هفته‌ای دو بار و هر چهار روز یک‌بار به سمت مشهد می‌رود.

نماینده همدان در خانه ملت در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه زیرساخت‌های گردشگری باید اوج بگیرد، چهار بانده کردن جاده همدان به سمت غارعلیصدر در دستور کار قرار دارد و ۱۰ هتل هم در حال ساخت است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت فرودگاه همدان گفت: در گذشته پروازهای همدان- تهران، همدان- دبی و همدان- کیش از فرودگاه همدان انجام می‌گرفت اما اکنون به علت عدم پیگیری فقط پرواز همدان- مشهد برقرار است.

خجسته همچنین عنوان کرد: تقاضای مردم از مسئولان رسیدگی به کارهای آنهاست بنابراین از مدیران می‌خواهیم در راستای انجام درست امور نظارت لازم را داشته باشند چرا که این بازدیدها مشکلات را به حداقل می‌رساند.

وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به بازیدیش از بیمارستان آتیه همدان، از خدمات‌دهی به بیماران، تکریم ارباب‌رجوع و هتلینگ این بیمارستان ابرازرضایت کرد.

قظار همدان قطار همدان برقی می‌شود

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *